Boże Narodzenie

Dan Cake: Świętuj na własnych zasadach

Świętuj jak chcesz z Dan Cake

Marka Dan Cake wprowadza świeże spojrzenie na święta Bożego Narodzenia, stawiając na nowoczesną platformę komunikacyjną „Jedz jak chcesz”. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do celebracji drugiego dnia świąt w sposób zgodny z ich preferencjami i potrzebami, przełamując schematy tradycyjnego świętowania. Święta bez presji Badania pokazują, że aż 22% Polaków odczuwa zmęczenie związane z intensywnymi przygotowaniami świątecznymi*. Dan Cake chce, aby drugi dzień Bożego Narodzenia stał się czasem relaksu – chwilą dla siebie lub bliskich, spędzoną […]

IV. edycja świątecznej współpracy marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z Frisco.pl

Wawel świątecznie

Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, dlatego już po raz czwarty ruszyła organizowana przez Fundację „Wawel z Rodziną” i Wawel ogólnopolska akcja „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, której partnerem jest sklep internetowy Frisco.pl. Dzięki niej każdy klient sklepu może przyczynić się do pomocy dzieciom z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Kolejna edycja świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” wystartowała 14 listopada. Każdy, kto zakupi na Frisco.pl minimum dwa produkty marki Wawel oznaczone symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, sprawi, że do placówek […]

Łosoś Pieczony na bożonarodzeniowym stole zamiast karpia? Libru Sea wprowadza świąteczne nowości od Fjørd Fiskursson

Łosoś pieczony z grzybami

Firma Libru Sea Sp. z o.o. właśnie wprowadziła na rynek świąteczną edycję swojego flagowego produktu: Łososia Pieczonego Fjørd Fiskursson. Mowa o dwóch oryginalnych i przywodzących na myśl świąteczną atmosferę smakach: Łosoś Pieczony ze Śliwką oraz Łosoś Pieczony z Grzybami. Producent jest przekonany, że Polacy pokochają świątecznego łososia i ma ku temu powody. Jeszcze kilka lat temu przez Wigilią pojemniki z żywymi karpiami obowiązkowo pojawiały się w marketach oraz większych dyskontach, natomiast dziś jest to rzadkość. […]

Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną – zabiera na biegun oranżadowy i zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę

Kampania świąteczna Oranżada Hellena

Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta. Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa […]

Polacy zakupy świąteczne robią na ostatnią chwilę. W grudniu największe centra handlowe odwiedzi ponad 1 mln klientów

Zakupy świąteczne

Polacy wykazują się świąteczną rozwagą kupując prezenty świąteczne. Większość z nas zamiast wychodzenia z domu wybierze zakupy przez Internet. Co piąta osoba poświęci na to tylko godzinę, a co druga od 2 do 4 godzin. Centrum handlowe przed Świętami odwiedza co drugi Polak, poszukując zwłaszcza produktów na promocji – wynika z badania zleconego przez CBRE. Największe galerie odwiedzi średnio ponad 1 mln klientów. Zakupowa rozwaga nie idzie jednak w parze ze strategicznym planowaniem momentu zakupowego szaleństwa. […]

Luksusowe pomarańcze, świąteczne wydatki i nowa technologia

Wydatki na Święta

Ponad 30 lat temu pomarańcze na polskim stole w okresie Świąt Bożego Narodzenia były symbolem dostatku, a ich zdobycie wiązało się z nie lada wyzwaniem. Obecnie świeże, pachnące i okazałe owoce cytrusowe to nieodzowny element świątecznych półmisków. Produkty spożywcze, a zwłaszcza świeże owoce i warzywa, to towary delikatne, dość szybko się psujące. Podczas ich transportu trzeba zadbać nie tylko o ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem, ale także o odpowiednią temperaturę i wilgotność dopasowane do konkretnego produktu […]

Z Lubellą nie trzeba czekać do Świąt!

Lubella - nie czekaj do Świąt

Nie czekaj do Świąt ze wszystkim, co dobre. Lubella w klimatycznej kampanii zwraca uwagę na to, że choć niektóre potrawy przygotowujemy tylko na specjalne okazje, to pysznymi posiłkami można cieszyć się z bliskimi każdego dnia w ciągu roku. Już niebawem Święta. Ale zanim nadejdą, czekają nas coroczne wielkie przygotowania… Pyszne wypieki, pierogi, łazanki i… „Zostaw! To na Święta!” – usłyszmy nieraz w naszych domach. W nowej kampanii Lubella przedstawia klimat klasycznych przedświątecznych dni i przekornie […]

Poczuj magię Świąt z dr Gerard!

Do Świąt Bożego Narodzenia pozostał już niespełna miesiąc. Jak poczuć magię tego wyjątkowego okresu już teraz? To proste! Poznaj najnowsze produkty jednego z wiodących producentów ciastek, firmy dr Gerard. W świątecznej ofercie znajdziesz: Pierniczkowego ludzika, Jabłkowo-cynamonowe Ciasteczka, Pierniczki z nadzieniem pomarańczowo-cynamonowym, Kruche waflowe rurki z nadzieniem o smaku śliwki w czekoladzie oraz Pasję w dwóch odsłonach: zimową wiśniowo-rumową i klasyczną wiśniową w efektownym prezentowym opakowaniu. Zimowe nowości dr Gerard swoim pysznym smakiem i aromatem wprowadzą […]

Barszcz czerwony Profi w świątecznym opakowaniu

Firma Profi wprowadziła do dystrybucji Barszcz czerwony – nowość w kategorii zup gotowych do spożycia, w świątecznym limitowanym opakowaniu. Klarowny barszcz czerwony przygotowany został według oryginalnej receptury firmy Profi na bazie zagęszczonego soku z buraków ćwikłowych, o znakomitych walorach smakowych. Gotowy do spożycia barszcz czerwony, zamknięty jest w wygodnej saszetce o pojemności 450 ml. Wystarczy tylko podgrzać i gotowe. Produkt nie zawiera glutaminianu monosodowego, aromatów ani sztucznych barwników. Cena: ok. 4,50 zł Profi

Wesołych Świąt życzy Przegląd Handlowy!

Wesołych Świąt

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia pragniemy złożyć wszystkim naszym Klientom, Współpracownikom, Partnerom oraz Użytkownikom portalu www.PrzeglądHandlowy.pl – najserdeczniejsze życzenia Zdrowych i Wesołych Świąt spędzonych w ciepłej i rodzinnej atmosferze, wymarzonych i trafionych prezentów pod choinką, a także spełnienia najskrytszych marzeń. Zdrowia, szczęścia, pomyślności… Mirosław Szul / Redakcja PrzeglądHandlowy.pl