Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “My Polacy tak mamy!”. Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów. Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie […]
Biedronka
W sieci sklepów Biedronka, podczas Świątecznej Zbiórki Żywności w dniach 7-9 grudnia 2012 roku, zebrano rekordową ilość żywności – blisko 264 tony. Organizatorem akcji była Federacja Polskich Banków Żywności. Biedronka prowadzi zorganizowane zbiórki produktów spożywczych i chemii gospodarczej już od 2004 roku. Pod hasłem: „Święta nie brzmią radośnie, gdy doskwiera głód” przez trzy dni, w ponad 1000 wybranych placówkach sieci Biedronka, przy specjalnie oznakowanych koszach, czekali wolontariusze Banków Żywności. Dzięki hojności Klientów zebrano łącznie aż […]
Dzięki konsekwentnemu rozwojowi sieci sklepów Biedronka na polskim rynku w 2011 r. wzrosła wartość sprzedaży i zysk jej właściciela – grupy Jeronimo Martins. Sieć Biedronka wygenerowała w ubiegłym roku niemal 59% łącznej sprzedaży Grupy, pozwalając JM zamknąć 2011 rok wzrostem sprzedaży skonsolidowanej o 13,2 %, do wartości ponad 9,8 mld euro. Skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła o 24,2 % (w PLN) w porównaniu z 2010 r. Obroty sieci Biedronka wyniosły 23,8 mld zł (ok. […]
Nowo otwarty obiekt mieści się w Gdyni, przy ul. Unruga, w centralnej części dzielnicy Obłuże. Jest to już 15 sklep firmy Jeronimo Martins Dystrybucja w tym mieście. W nowym obiekcie sieć oferuje klientom wysokiej jakości produkty w odświeżonym, bardziej przejrzystym układzie, w którym nacisk położono na takie artykuły jak: nabiał, warzywa, owoce i pieczywo. Placówka stworzona wg odświeżonej koncepcji marki Biedronka, to obiekt o wielkości 1100 m² powierzchni użytkowej. Klienci mogą robić zakupy na ponad […]
Sieć sklepów Biedronka ponownie została liderem cyklicznego Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, przygotowanego przez firmę badawczą Kondej Marketing. Wyprzedziła tym samym 54 inne sieci sklepów różnych formatów. Ranking został sporządzony według autorskiej metodologii Kondej Marketing na podstawie wyników badania Detal Spożywczy w Polsce. Poszczególne sieci detaliczne są w nim oceniane według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone jeszcze na 5 podkategorii. Oznacza to, że każda sieć detaliczna uzyskuje oceny w 75 kategoriach, które dają […]
Sklepy Biedronka w 2011 r. umocniły się na pozycji lidera sieci handlowych w Polsce, co potwierdza trafność strategii, w której postawiono na współpracę z najlepszymi polskimi producentami. Wieloletnie umowy z dostawcami oraz efektywny, nowoczesny łańcuch dystrybucji dają sieci Biedronka możliwość oferowania swoim klientom coraz większego asortymentu świeżych produktów wysokiej jakości w niskich cenach. W br. w planach jest otwarcie ponad 200 kolejnych sklepów oraz dwóch centrów dystrybucyjnych. „Warto przypomnieć, że w naszych sklepach 9 na […]