Biedronka

Paragony w Biedronce i Lidlu – porównanie

Paragony Biedronka i Lidl

W ostatnim czasie w sieci głośno zrobiło się o paragonach, które klienci otrzymują po zrobieniu zakupów w Biedronce. Chodzi konkretnie o ich długość, która przy zakupie tylko jednego produktu, wynosi aż ~30 cm! Na załączonym zdjęciu znajdują się dwa paragony – po lewej stronie paragon z Biedronki z dwoma produktami oraz po prawej – paragon z Lidla z jednym produktem. W obu przypadkach zostały zastosowane opusty po użyciu aplikacji. Długie paragony w Biedronce Zasadne jest […]

Biedronka wprowadza usługę „Płać kartą i wypłacaj”

Biedronka z usługą "Płać i wypłacaj"

Usługa „Płać kartą i wypłacaj” z kartą Mastercard® pozwala na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć Biedronka uruchamia ją właśnie w 2 tysiącach swoich placówek na terenie całego kraju. Będzie można z niej korzystać także zbliżeniowo. W grudniu 2022 r. w wybranych sklepach Biedronki prowadzony był pilotaż tego programu. Jego wyniki, a także zainteresowanie klientów sieci tą usługą spowodowało, że od 20 marca będzie ona dostępna w znacznie większej liczbie placówek. Jak skorzystać z […]

Biedronka Week, czyli okazja goni okazję

Black Week w Biedronce

Biedronka, w związku z tygodniem listopadowych wyprzedaży, postanowiła rozbić bank z okazjami i zaoferować klientom dziesiątki produktów w wyjątkowo niskich cenach. Od pomarańczy przez słodycze na ubraniach i dodatkach niezbędnych w zimie kończąc. Biedronka jako pierwsza rozpoczęła Black Week już tydzień temu, oferując klientom sklepu online Biedronka Home dziesiątki produktów elektronicznych, gospodarstwa domowego i tekstylnych w wyjątkowo niskich cenach, ale teraz idzie za ciosem. W tym tygodniu każdy klient sklepów stacjonarnych sieci w całym kraju […]

Największe sieci handlowe w Polsce wycofują rosyjskie produkty ze swoich półek

Supermarket

W związku z wojskową inwazją Rosji na Ukrainę, większość sieci handlowych w Polsce, podjęła decyzję o wycofaniu z oferty rosyjskich i białoruskich produktów. Jakie sklepy wycofują rosyjskie produkty? Wśród największych sieci, które zdecydowały się na taką formę walki z rosyjskich agresorem, są m.in.: Carrefour, Auchan, Biedronka, Lidl, Żabka, Netto, Stokrotka, Polomarket, Intermarche, Kaufland, Lewiatan, Aldi, Topaz i wiele innych. 1 marca br. sieć Biedronka wycofuje produkty wyprodukowane przez dostawców zarejestrowanych na terenie Federacji Rosyjskiej oraz […]

Biedronka otwiera pierwszą placówkę w Warlubiu

Biedronka Warlubie

Nowoczesna, wygodna, ekologiczna i z łatwym dojazdem do Autostrady Bursztynowej A1 – to najważniejsze cechy pierwszej Biedronki w miejscowości Warlubie, w województwie Kujawsko-Pomorskim. Już od 6 listopada okoliczni mieszkańcy mogą cieszyć się wysokiej jakości produktami w codziennie niskich cenach. Na klientów w związku z otwarciem czekają specjalnie przygotowane okazje. Placówka Biedronki przy ul. Starogardzkiej to pierwszy sklep tej sieci w Warlubiu. Ten nowy obiekt wolnostojący posiada salę sprzedaży o powierzchni ok. 645 m2, 4 kasy […]

Biedronka i Glovo partnerami. Kurierzy dowożą zakupy z największej sieci detalicznej w Polsce

Glovo

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – popularną […]

Akcja24 przed Wielkanocą – Biedronka wydłuża godziny pracy

Biedronka Akcja24

Biedronka reaguje na nowe zmiany ogłoszone przez polski rząd w związku z aktualną sytuacją. Od 2 kwietnia br. sklepy sieci Biedronka wydłużają godziny otwarcia – będą czynne w godz. 6:00 – 24:00. Wszystko po to, by klienci mieli szansę zakupu żywności, nawet przy nowych niższych limitach osób w placówkach handlowych. Dodatkowo w tygodniu przedświątecznym, czyli w dniach 7-10 kwietnia, sklepy Biedronka będą czynne całą dobę. Dzięki temu Polacy będą mogli komfortowo zrobić tradycyjne zakupy na […]

Nagrody „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” przyznane. Relecja z gali podczas Retail Summit 2019

Retail Summit 2019 - gala

Już po raz 10. na uroczystej gali podczas XI edycji kongresu Retail Summit 2019, który w dniach 3-4 kwietnia 2019 roku odbył się w Warszawie, przyznano nagrody w plebiscycie „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Nagroda „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. […]

Zdrowe, szybkie i pożywne śniadanie – nowość od Bakal

Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje nowy produkt śniadaniowy. To mix bakalii w trzech rodzajach: So Yummy, So Tasty, So Nicee. W połączeniu z lekkim jogurtem naturalnym lub jako dodatek do ulubionych płatków stanowi zdrowe i pełnowartościowe śniadanie. Aktualnie produkt dostępny jest w sieci Biedronka. Rosnąca świadomość ludzi na temat racjonalnego żywienia zwiększa zapotrzebowanie wśród konsumentów na naturalne produkty. Mix Bakalii Śniadaniowy Bakal to kolejna odpowiedź marki na stale rosnący trend zdrowej […]

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]