Hipermarket REAL to kolejna sieć handlu wielkopowierzchniowego, która wprowadziła do sprzedaży produkty Beef Master. Doskonałej jakości asortyment firmy ZPM Biernacki cieszy się coraz większym zainteresowaniem w kanale sprzedaży nowoczesnej. Nasza obecność w Realu to obok wyników sprzedaży kolejny dowód na to, że na polskim rynku istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu produkty. Polacy szybko zorientowali się, że marka Beef Master reprezentuje wysoką jakość oraz że wołowina, którą oddajemy do sprzedaży jest wbrew pozorom łatwa do przygotowania […]
Beefmaster
Marka BeefMaster oferująca najwyższej jakości wołowinę – mimo, iż dopiero kilka miesięcy temu pojawiła się na półkach w kilku sieciach handlowych w kraju – cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród indywidualnych konsumentów, ale także wśród restauratorów. Zainteresowanie restauratorów produktami BeefMaster wynika z dwóch aspektów. Pierwszym jest doskonałej jakości mięso wołowe. Drugim fakt, iż produkty są porcjowane stało-wagowo i bez wielu dodatkowych czynności mogą byś szybko przyrządzone. Jedno opakowanie 500 gramowe zawiera dwie porcje mięsa o […]
Marka Beef Master rozpoczęła cykl szkoleń kulinarnych, w ramach których pod okiem doświadczonych szefów kuchni uczestnicy będą zgłębiać zasady prawidłowego przyrządzania wołowiny oraz poszerzać swoją wiedzę w tym zakresie. Celem warsztatów kulinarnych prowadzonych przez szefów kuchni: Grzegorza Cieleckiego oraz Macieja Walnika, jest zwiększenie świadomości uczestników szkoleń w temacie przygotowania oraz konsumpcji wołowiny. Powszechnie uważa się wołowinę za skomplikowane w przygotowaniu mięso, jednak wbrew pozorom jest zupełnie odwrotnie. Wystarczy zaznajomić się z kilkoma podstawowymi zasadami, by cieszyć […]
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki podpisał umowę o współpracy z siecią sklepów Kaufland w Polsce. W ramach zawartej umowy – w ponad 150 marketach Kaufland – pojawiły się pierwsze produkty pod marką BeefMaster (rostbef surowo – wędzony i szynka wołowa). Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, sukcesywnie wprowadzamy nasze produkty do sieci handlowych w Polsce. Poprzez współpracę m.in.: z siecią Kaufland zamierzamy wypromować kulturę spożycia wołowiny w naszym kraju. W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi […]
Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki wprowadzają na rynek pierwszy produkt z portfolio nowego brandu Beefmaster. Niebawem na sklepowych półkach oraz w kanale HoReCa pojawi się sygnowane logotypem Beefmaster carpaccio wołowe. Propozycja Beefmastera, to carpaccio w postaci plastrów z wyselekcjonowanej polskiej wołowiny, z dodatkiem oryginalnego parmezanu i specjalnie stworzonego sosu truflowo-balsamicznego. Dzięki tym składnikom opracowana została spójna koncepcja harmonijnych smaków i aromatów, aby konsumenci mogli delektować się najwyższą jakością produktu. – mówi Grzegorz Cielecki, Dyrektor Handlowy HoReCa […]
Przebojem na polskim rynku mogą stać się w najbliższym czasie produkty przygotowane przez Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki z linii BEEFMASTER. Najwyższej jakości wyroby z mięsa wołowego mają przyczynić się także do popularyzacji jego spożycia w naszym kraju. Zakład Przemysłu Mięsnego „Biernacki” to jeden z liderów w Europie Środkowej w zakresie produkcji i przetwórstwa mięsa wołowego. Obecnie ok 85 procent swojej produkcji przeznacza na eksport, co sprawia, że poza granicami kraju jest znany i ceniony bardziej […]
- 1