Bakalland, lider na rynku bakalii w Polsce, wypuszcza specjalną linię słodkich przekąsek, z której cały zysk zostanie przeznaczony na pomoc Ukrainie. Batony w opakowaniach nawiązujących do ukraińskich barw narodowych trafiają do sprzedaży od poniedziałku 21 marca i będą dostępne w większości najpopularniejszych sieci handlowych i sklepów spożywczych w całej Polsce. Specjalny produkt dla Ukrainy został stworzony na bazie popularnego batonu żurawinowo‑pomarańczowego. Batony są dostępne w tej samej cenie, co ich standardowe odpowiedniki – poniżej 2 […]
Bakalie
Zauważalny, prozdrowotny trend w ostatnich latach sprawił, że coraz częściej konsumenci w alternatywie do czipsów i słonych paluszków, sięgają po przekąski pochodzenia naturalnego, takie jak bakalie. Mimo tego trendu dla wielu nabywców głównym wyznacznikiem podczas wyboru przekąsek jest nie tylko zdrowie,ale również smak.* W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na tego typu produkty do portfolio marki Bakal dołączyła nowa linia produktów Crunch. Przekąski powstały z myślą o konsumentach poszukujących niestandardowych smaków. Wyselekcjonowane oraz wysokiej jakości orzechy, […]
Świąteczny okres zbliża się wielkimi krokami. Wnętrza domów przyozdabiane są bożonarodzeniowymi dodatkami, w kuchni unosi się aromatyczny zapach wypieków, a w radiu słychać mnóstwo nastrojowych utworów, które – wprowadzają w iście magiczny nastrój. Jest to więc najwyższy czas, aby pomyśleć o słodkich upominkach dla bliskich. Delikatne w smaku, prażone migdały oblane czekoladą w złotej lub w srebrnej posypce z linii Bakal Sweet z całą pewnością sprawią wiele radość. Według raportu firmy Deloitte* to właśnie łakocie są […]
O rynku bakalii i marce Bakal opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak pandemia związana z koronawirusem wpływa na branżę bakalii i przekąsek? Sytuacja spowodowana pandemią zaskoczyła wszystkich i wpłynęła na zmianę dotychczasowych nawyków zakupowych. Konsument rzadziej dokonuje zakupów, jednakże wartość jego koszyka jest wyższa. W przypadku bakalii, zauważyliśmy zdecydowanie mniejsze zainteresowanie konsumentów produktami sprzedawanych luzem. Sprzedaż produktów konfekcjonowanych natomiast wykazuje lekko wzrostowy trend. Konsumenci nadal wybierają standardowe […]
Moda na superfood trwa w najlepsze. Po zdrowe przekąski sięgają już nie tylko osoby będące na zbilansowanej diecie, ale każdy, kto ma świadomość jak ważne jest wartościowe odżywianie. Powiedzenie jesteś tym, co jesz nabiera coraz większego znaczenia. Odpowiedzią na oczekiwania konsumentów globalny dystrybutor dodatków spożywczych, firma Katolik Group skonfekcjonowała najpopularniejsze bakalie i najzdrowsze dodatki spożywcze, które nabyć można pod nazwą Frutavita. Nie tylko cena, ale coraz częściej jakość przekonuje klientów do zakupu poszczególnych produktów. Producenci […]
Bakalland – jeden z czołowych producentów bakalii i mas makowych – rozszerza portfolio dodatków do wypieków o nową propozycję – Masę makową z białego maku o smaku marcepanowym (400g). To pierwsza na rynku masa z miodem wielokwiatowym. Została przygotowana z trzykrotnie zmielonego maku, bez syropu glukozowo-fruktozowego i substancji konserwujących. Konsumenci dziś chętnie przygotowują domowe wypieki, jednak biorąc pod uwagę współczesne tempo życia, często wybierają do nich gotowe, szybkie w wykorzystaniu dodatki, takie jak masy do […]
Firma Bakalland wprowadza do sprzedaży nową Mieszankę bakaliową (żurawina, nerkowiec, migdał). Propozycja odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy w codziennej diecie znajdują coraz więcej miejsca dla suszonych owoców i orzechów, doceniając zdrowotne, ale smakowe walory różnych rodzajów bakalii. Polscy konsumenci kochają bakaliowe mieszanki. Marka Bakalland wychodząc naprzeciw potrzebom konsumenckim, wprowadziła na rynek nową Mieszankę bakaliową 100g, która stanowi kompozycję ulubionych przez konsumentów owoców i orzechów. Ze względu na niepowtarzalną słodycz, żurawina jest jedną z najczęściej kupowanych […]
Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., wprowadza na polski rynek spożywczy nową linię produktów Bakal Vintage. To prażone przekąski w nowej, wyróżniającej się szacie graficznej. Produkty prażone solone cieszą się coraz większą popularnością. Są mniej kaloryczne niż przekąski smażone i nie posiadają dodatku tłuszczu. Przekąski Bakal Vintage dodatkowo są źródłem witamin (witaminy z grupy B, witamina E) oraz składników mineralnych (potas, fosfor, magnez, żelazo, wapń). Charakteryzują się również wysoką zawartością błonnika. – mówi […]
Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje na polskim rynku spożywczym zdrowy zamiennik pieczywa – Mix Ziaren Do Wypieku Chleba Pełnoziarnistego Bez Mąki. To gotowa mieszanka pełnowartościowych ziaren. Do opakowania producent dołącza odpowiednią foremkę do pieczenia. W 2016 roku produkt 4 ZIARNA otrzymał Certyfikat Dobry Produkt, nadany przez Portal Spożywczy, w kategorii „Produkt innowacyjny”. Rosnący trend zdrowej żywności zdecydowanie zmienia oczekiwania polskich konsumentów i sprawia, że coraz częściej sięgają oni po zdrowe pieczywo. To […]
Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje nowy produkt śniadaniowy. To mix bakalii w trzech rodzajach: So Yummy, So Tasty, So Nicee. W połączeniu z lekkim jogurtem naturalnym lub jako dodatek do ulubionych płatków stanowi zdrowe i pełnowartościowe śniadanie. Aktualnie produkt dostępny jest w sieci Biedronka. Rosnąca świadomość ludzi na temat racjonalnego żywienia zwiększa zapotrzebowanie wśród konsumentów na naturalne produkty. Mix Bakalii Śniadaniowy Bakal to kolejna odpowiedź marki na stale rosnący trend zdrowej […]