IRVING prezentuje pierwsze w Polsce herbaty, dedykowane konkretnym porom dnia i związanym z tymi porami kobiecym potrzebom – pobudzającą Herbatę Na Dzień Dobry i wyciszającą Herbatę na Dobry Wieczór. Z myślą o kobietach i ich zmieniających się w ciągu dnia potrzebach IRVING przygotował rewolucyjną linię herbat, których koncepcja oparta jest o dwie ważne potrzeby, pojawiające się w ciągu dnia – porannego pobudzenia i wieczornego wyciszenia. Do wprowadzenia nowych produktów zainspirowały nas same konsumentki. Podczas badań […]
Anna Piątkowska-Wełyczko
Ruszyła wizerunkowa kampania marki IRVING. Spoty pod hasłem „IRVING Przejdźmy na Tea” emitowane są w najlepszym czasie antenowym w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Marka IRVING poprzez wiosenną kampanię kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe, tym razem skupiając komunikację wokół jakości swoich herbat. „Od początku istnienia marki jakość była wyznacznikiem naszych działań, jednak nigdy dotąd nie komunikowaliśmy jej tak intensywnie. Tymczasem konsumenci są coraz bardziej świadomi i coraz bardziej wymagający wobec […]
- 1