Sieci handlowe

Delikatesy Centrum w świeżym koncepcie ReFresh

Delikatesy Centrum ReFresh

Delikatesy Centrum otworzyły we Wrocławiu nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh. Nowe Delikatesy Centrum to koncept kompaktowego supermarketu z rozszerzoną strefą produktów świeżych, w tym z selekcją dań gorących, przygotowywanych codziennie w sklepie. Projekt ReFresh to zmodernizowany i powiększony koncept uniwersalnego supermarketu sieci Delikatesy Centrum. Sklep został zaprojektowany tak, by na relatywnie niewielkiej powierzchni sprzedażowej (ok. 400 m2) wzmocnić realizację misji codziennych zakupów, łącząc ją z wybranymi funkcjami convenience i stock up (czyli […]

190 sklepów Action w Polsce

Action Jasło

Sieć dyskontów niespożywczych Action prezentuje dobre wyniki skonsolidowane za pierwszy kwartał roku obrotowego 2022, odnotowując 42% wzrost sprzedaży, w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. Od początku 2022 r. Action otworzył 15 sklepów w Polsce i ma w planach kolejne. Rozwój sieci w Polsce Od stycznia Action otworzył w Polsce 15 sklepów oraz centrum dystrybucyjne w Bieruniu. Na początku maja firma uruchomiła kolejne trzy markety: w Żaganiu, Jaśle oraz Rumi – najbardziej wysuniętą […]

Pierwszy sklep POLOmarket w Pruszczu Gdańskim

Otwarcie POLOmarket w Pruszczu Gdańskim

Polska sieć supermarketów POLOmarket 13 maja otworzyła kolejny w tym roku nowy obiekt. Tym razem inwestycja została zrealizowana w Pruszczu Gdańskim. Jest to pierwszy sklep sieci POLOmarket w tym mieście. W zakresie inwestycji, supermarket w Pruszczu Gdańskim został zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami sieci i wg najnowszego konceptu. Funkcjonalne i szerokie aleje zakupowe oraz odpowiednio dostosowany układ regałów zapewniają bardzo wysoki komfort codziennych zakupów. Obiekt posiada także szereg proekologicznych rozwiązań takich jak pompa ciepła zintegrowana […]

Lidl świętuje 20-lecie obecności w Polsce

Lidl logo 20-lecie w Polsce

Lidl Polska już od 20 lat towarzyszy Polakom podczas codziennych zakupów, oferując produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach. Równolegle sieć angażuje się w obszary ważne społecznie, czyniąc tym samym otoczenie bardziej przyjaznym, a przyszłość kolejnych pokoleń – lepszą. Oferując sprawdzone rozwiązania, firma od dwóch dekad odpowiada na potrzeby klientów. Lidl Polska rozpoczyna świętowanie swojego 20-lecia oraz podsumowuje wyniki eksportu za 2021 rok. Sieć osiągnęła kolejny rekordowy wynik. Dokładnie w kwietniu 2022 roku mija 20 lat, kiedy […]

Największe sieci handlowe w Polsce wycofują rosyjskie produkty ze swoich półek

Supermarket

W związku z wojskową inwazją Rosji na Ukrainę, większość sieci handlowych w Polsce, podjęła decyzję o wycofaniu z oferty rosyjskich i białoruskich produktów. Jakie sklepy wycofują rosyjskie produkty? Wśród największych sieci, które zdecydowały się na taką formę walki z rosyjskich agresorem, są m.in.: Carrefour, Auchan, Biedronka, Lidl, Żabka, Netto, Stokrotka, Polomarket, Intermarche, Kaufland, Lewiatan, Aldi, Topaz i wiele innych. 1 marca br. sieć Biedronka wycofuje produkty wyprodukowane przez dostawców zarejestrowanych na terenie Federacji Rosyjskiej oraz […]

Smart Żabka nr 8000 otwarta w Sierakowie (woj. wielkopolskie)

Żabka Sieraków

10 lutego br. został otwarty 8000. sklep sieci Żabka. Placówka zlokalizowana jest na terenie Sierakowa, miasta położonego na skraju Puszczy Noteckiej, pomiędzy dwoma jeziorami: Jaroszewskim i Lutomskim. To pierwsza Żabka w tej miejscowości, prowadzona przez pochodzącą z regionu franczyzobiorczynię. W sklepie zastosowano innowacyjne rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorcy i sprzedawców. Czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie czy komunikacja przez słuchawki uwalniają ich czas, pozwalają skupić się na obsłudze klientów i są […]

Netto z siedmioma nowymi sklepami

Netto Polska

Sieć Netto stale się rozrasta. W bieżącym tygodniu na mapie Polski pojawiło się aż siedem nowych sklepów, których otwarcie jest wynikiem konwersji istniejących dotychczas marketów Tesco w nowoczesne dyskonty Netto 3.0. Aż cztery z siedmiu miast, w których otwarto konwertowane sklepy powitało Netto po raz pierwszy. Mowa o Przemyślu, Raszynie, Żaganiu i Żychlinie. Nowe placówki pojawiły się także w Dąbrowie Górniczej, Nowym Mieście Lubawskim (drugi otwarty sklep w obu tych miastach), oraz Grudziądzu (czwarty sklep). […]

Stokrotka jeszcze w grudniu otworzy aż 25 sklepów

Sklep sieci Stokrotka

Otwarcie aż 25 sklepów zapowiada w grudniu br. Stokrotka. Obecnie sieć posiada 784 placówki. Wszystko wskazuje więc na to, że jeszcze w tym roku Stokrotka uruchomi sklep numer 800. Nowe sklepy zostaną otworzone w 9 województwach: lubelskim, łódzkim, małopolskim, mazowieckim, podkarpackim, pomorskim, śląskim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim. Będą to zarówno duże miasta jak i mniejsze miejscowości. I tak, Stokrotki powstaną m.in. w Łodzi (cztery sklepy), Gdańsku i Warszawie (po trzy), czy Krakowie. Nowe sklepy zaproszą także klientów […]

Sieć sklepów Action debiutuje na Lubelszczyźnie i jest obecny w każdym województwie

Action Ciechanów

25 listopada sieć Action otworzyła w Łukowie swój 158 sklep w Polsce. Debiut na Lubelszczyźnie oznacza, że sieć popularnych dyskontów niespożywczych, oferujących klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w niskich cenach, jest już dostępna we wszystkich województwach, a Action stał się marką ogólnopolską. Tego samego dnia zostały otwarte również kolejne cztery markety – w Gdańsku, Wałczu, Aleksandrowie Kujawskim oraz Górze. Od 24 listopada działa natomiast drugi sklep Action w Chorzowie. To ważny […]

Pepco Group ogłasza otwarcie w Olsztynie 100. sklepu Dealz w Polsce

Dealz Warszawa Galeria Młociny

Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami PEPCO, Dealz oraz Poundland poinformował o otwarciu 100. sklepu Dealz w Polsce, a zarazem 150. w Europie kontynentalnej. Setny sklep sieci Dealz w Polsce otwarto w Olsztynie, po nieco ponad trzech i pół roku obecności marki w kraju. To kolejny kamień milowy w rozwoju Grupy Pepco, która z sukcesem weszła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w maju 2021 r. Szybka ekspansja […]