Libero Katowice konsekwentnie rozwija swoją ofertę zakupową. Do grona międzynarodowych i popularnych marek w Libero dołącza sieć TEDi. Tym samym galeria dysponuje pełnym portfolio topowych najemców dyskontowych dostępnych na polskim rynku, które uzupełnia wielowymiarową ofertę obiektu. Odpowiadając na zmieniające się trendy zakupowe i preferencje klientów Libero wprowadza do swojej oferty kolejną, międzynarodową markę – sieć TEDi. Już 5 grudnia na poziomie „1” otwarty został ponad 700-metrowy, przestronny sklep. Sieć TEDi oferuje klientom artykuły pierwszej potrzeby […]
Sieci handlowe
Castorama od lat rozszerza działalność na polskim rynku, by móc być bliżej swoich klientów i zapewniać im kompleksowe wsparcie od projektu do realizacji. Sieć właśnie otworzyła swój 100. sklep – Castorama Piaseczno w gminie Lesznowola. Nowy obiekt mieści się w parku handlowym w podwarszawskim Mysiadle, a jego koncept wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju spółki. Otwarcie 100. sklepu Castorama w Polsce to ważny moment w historii firmy. Zgodnie z obraną strategią ekspansji, sieć nie zamierza […]
Sieć nowoczesnych hard dyskontów Vollmart, należąca do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, rozszerza działalność na rodzimym rynku. Aktywnie poszukuje nowych lokalizacji pod kolejne sklepy. Vollmart to unikalna sieć marketów spożywczych, w której konsument płaci wyłącznie za produkt. Ideą formatu jest rezygnacja z wydatków marketingowych i reklamowych oraz standardowego wyposażenia sklepu, na rzecz ceny przyjaznej konsumentowi. Ceny przyjazne konsumentowi wzmacniają frekwencję w sklepie Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszej sytuacji gospodarczej cena to często główny […]
Kaufland otwiera kolejny sklep w Opolu. Sieć będzie operatorem spożywczym centrum handlowego Ozimska Park. Na 16 listopada zaplanowano oficjalne otwarcie centrum handlowego Ozimska Park w Opolu. Kaufland jako główny operator spożywczy, a także najemca największej powierzchni w całym obiekcie uruchomi tym samym swoją 241 placówkę w Polsce. Ozimska Park to jeden z największych tego rodzaju obiektów w regionie. Kaufland ze swoim marketem o powierzchni blisko 4 4002. jest największym najemcą w całym centrum handlowym. W […]
Action kontynuuje szybki rozwój w Polsce i otwiera swój 300. sklep. Ten kamień milowy oznacza wzmocnioną ekspansję firmy w północnych regionach kraju. Nowy sklep w Elblągu zatrudnia 12 osób i znajduje się u zbiegu ulic Fromborskiej i Królewieckiej. Action otworzył swój pierwszy sklep w Polsce w 2017 roku w Lesznie. Od tego czasu Polacy mogą cieszyć się unikalną formułą Action: 6000 dobrej jakości produktów w 14 kategoriach produktowych (od zabawek i rękodzieła po artykuły gospodarstwa […]
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Elastyczne podejście i działanie zgodnie z ideą franczyzocentryczności od 25 lat towarzyszą sieci Żabka w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Pomimo zmieniającej się sytuacji rynkowej i pojawiających się wyzwań, swoje lokalne biznesy pod jej szyldem prowadzi z […]
Nowy Prezes Zarządu Grupy Muszkieterów, Sławomir Czarnecki wprowadził we wrześniu pierwszą strategiczną zmianę w strukturach firmy. Na stanowisko Prezesa Intermarché w Polsce powołał Macieja Ćwiklińskiego, doświadczonego przedsiębiorcę, który jest jednocześnie właścicielem dwóch supermarketów sieci. W nowej roli wesprze go wyznaczony równolegle zarząd, złożony wyłącznie z właścicieli sklepów Intermarché w Polsce. Maciej Ćwikliński w roli Prezesa Jako Prezes Zarządu Intermarché, Maciej Ćwikliński stanie na czele spółki SCA PR Polska, odpowiedzialnej za budowanie i realizację strategii handlowej […]
Wraz z początkiem czerwca br. Bogdan Gałuszka, specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego, objął stanowisko Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Marki własne rosną w siłę Intermarché nieustannie rozszerza asortyment produktów marek własnych. Obecnie w swoim portfolio posiada blisko 1500 produktów, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki czystości czy detergenty, aż po urządzenia i akcesoria gospodarstwa […]
Z przeprowadzonych przez GFK Polonia badań wynika, że niemal 13,5 miliona rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty wytworzone przez marki własne retailerów. Wszystko wskazuje na to, że inflacja przyczyni się do zwiększenia udziałów rynkowych tego segmentu produktów1. Rosnące zainteresowanie artykułami marek własnych zmotywowało Kaufland do przeprowadzenia kampanii przybliżającej portfolio tego rodzaju produktów. Sytuacja ekonomiczna w kraju motywuje polskich konsumentów do poszukiwania alternatyw produktowych na rynku FMCG. Jak podaje GFK Polonia, już co piąty produkt znajdujący […]
Action, najszybciej rosnąca sieć dyskontów niespożywczych w Europie, zatrudnia w Polsce już 4 000 pracowników. Sieć jest obecna w Polsce od 2017 roku i posiada 278 sklepów, umożliwiając mieszkańcom 212 polskich miast dostęp do szerokiej gamy produktów w najniższej cenie. Firma planuje dalszy dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymanie rocznego wzrostu zatrudnienia na poziomie około 1000 pracowników. Action jest obecne w 11 europejskich krajach, dostarczając klientom swoją unikalną formułę: 6000 dobrej jakości produktów w 14 […]