Sieci handlowe

Lidl Polska otwiera dwa nowe sklepy – we Wrocławiu i Lublinie!

Lidl

Lidl Polska kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci, łącząc troskę o środowisko z dbałością o wygodę klientów. Już w czwartek, 12 grudnia 2024 roku, o godzinie 6:00, jednocześnie otwarte zostaną dwa nowe sklepy – we Wrocławiu przy ul. Rdestowej 11 oraz w Lublinie przy al. Kraśnickiej 132. Nowoczesne sklepy, bogaty asortyment W nowych placówkach klienci znajdą szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. Oferta obejmuje m.in. świeże owoce i warzywa […]

Kaufland otwiera 250. sklep w Polsce – nowa lokalizacja w Bielsku-Białej

Kaufland Bielsko-Biała

Kaufland Polska świętuje kolejny sukces – otwarcie 250. sklepu na polskim rynku. Nowa placówka, zlokalizowana w Bielsku-Białej przy ul. Warszawskiej 180, rozpoczęła działalność 5 grudnia, oferując klientom nowoczesną przestrzeń zakupową i liczne udogodnienia. Nowoczesność i wygoda Nowy sklep o powierzchni sprzedaży ponad 2700 m² został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów. Kaufland po raz kolejny stawia na innowacje, oferując takie rozwiązania jak: K-Scan – system do samodzielnego skanowania produktów, kasy samoobsługowe, oraz przestronną strefę parkingową […]

MR.DIY otwiera pierwszy sklep w Polsce – debiut w Zabrzu

MR.DIY - sklep w CH Platan

MR.DIY, globalny lider w sektorze artykułów gospodarstwa domowego i majsterkowania, zadebiutował na polskim rynku. Pierwszy sklep sieci został otwarty w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu. Co znajdziemy w MR.DIY? Sklep w CH Platan zajmuje powierzchnię 724 m². Klienci znajdą tu szeroką gamę produktów z 10 kategorii: artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, produkty dla zwierząt, artykuły dekoracyjne, zabawki, akcesoria papiernicze, sezonowe dekoracje i wiele innych. Sklep MR.DIY w CH Platan będzie standardowo otwarty od […]

Lidl otwiera dwa nowe sklepy – w Bytomiu i Garwolinie

Lidl Polska

Lidl Polska kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci, stawiając na troskę o środowisko i dostępność dla klientów. Już w czwartek, 21 listopada 2024 roku, otwarte zostaną dwa nowe sklepy: w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 35A oraz w Garwolinie przy ul. Trakt Lwowski 158C. Obie placówki rozpoczną działalność o godzinie 6:00. Wysoka jakość i niskie ceny w nowoczesnych sklepach Nowe sklepy oferują szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach, w tym świeże owoce i warzywa z „Ryneczku […]

Action zwiększa sprzedaż netto w pierwszych III kwartałach 2024

Action sklep

Holenderska sieć dyskontowa Action ogłosiła wzrost sprzedaży netto o 20,9% w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 roku, osiągając 9,6 miliarda euro. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 9,8%, co wynikało z rosnącej liczby klientów. Na wyniki sprzedażowe wpływ miało również obniżenie cen ponad 4 000 produktów w latach 2023 i 2024. Ekspansja sieci Action: 189 nowych sklepów i ponad 5 000 miejsc pracy Action otworzyło 189 nowych sklepów w 12 europejskich krajach, zwiększając ich łączną liczbę […]

Drogerie Natura sprzedane niemieckiemu funduszowi Mutares

Drogerie Natura - sklep

Niemiecki fundusz inwestycyjny Mutares SE & Co. KGaA ogłosił 6 listopada 2024 r. podpisanie umowy zakupu spółki Natura sp. z o.o. od Pelion S.A. Przejęcie stanowi nową platformową inwestycję, która wydatnie wzmocni segment detaliczny i spożywczy grupy Mutares. Finalizacja transakcji przewidywana jest na IV kwartał 2024 roku. Drogerie Natura – lider na rynku kosmetycznym w Polsce Drogerie Natura to jedna z największych i najstarszych sieci sklepów kosmetycznych w Polsce, założona w Warszawie w 1997 roku. […]

Justyna Roguz nową Dyrektor ds. Handlowych w Grupie Chorten

Justyna Roguz, Dyrektor generalna ds handlowych Grupa Chorten

Justyna Roguz, specjalistka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży handlowej zdobytym m.in. w sieciach Lewiatan i Stokrotka, objęła stanowisko Dyrektor Generalnej ds. Handlowych w Grupie Chorten. Roguz odpowiada za koordynację pracy działu handlowego oraz kreowanie polityki asortymentowo-cenowej. Justyna Roguz wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie, które z pewnością okaże się bardzo przydatne w rozwijaniu naszych inicjatyw i wzmacnianiu strategii handlowych na kolejne lata. – podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten. Zadania i priorytety nowej dyrektor […]

Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym

Netto Polska

Netto Polska, sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko Dyrektora Commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial Nowym Dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając […]

Chorten w nowym koncepcie otwarty w Choroszczy

Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy (woj. podlaskie). Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom. Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m2 powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też […]

Kaufland ruszył z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”

Kampania Kaufland - nie marnuj jedzenia

Kaufland wystartował z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste. Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych elementów strategii Kaufland, w którą wpisują się m.in. działania na rzecz środowiska. Do takich działań należy m.in. inwestycje w energooszczędne rozwiązania w […]