Dla większości z nas kopytka ziemniaczane to miłe wspomnienie dzieciństwa – prawie każdy zajadał się małymi ziemniaczanymi kluseczkami posypanymi cukrem lub polanymi pysznym sosem z mięsem. Kopytka ziemniaczane to pomysł na pyszny obiad i doskonały sposób na pogodzenie kulinarnych upodobań wszystkich domowników – zarówno męża, który lubi potrawy mięsne jak i dzieci, które wolą „słodkie obiady”. Kopytka ziemniaczane Jawo doskonale zastępują ziemniaki i pozwalają w 3 minuty przyrządzić smaczne danie. Delikatne, lecz sprężyste kopytka najlepiej […]
Rynek produktów
Już 2 lipca Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową dla nowego piwa ze swojego portfolio – Radler Warka. Orzeźwiający mix piwa i cytrusowej lemoniady pojawi się w telewizji i mediach cyfrowych. Aktywacja digital Na początku czerwca na polskim rynku pojawił się kultowy Radler od Grupy Żywiec. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania oparta na działaniach digitalowych, w szczególności na Facebooku, gdzie od 18 czerwca można znaleźć profil Radler Warka https://www.facebook.com/Radler.Warka Kolejna odsłona w TV 2 lipca […]
W lipcu rusza akcja promocyjna Ole! i Knorr. W rolach głównych warzywne przekąski Ole! i sosy sałatkowe Knorr. Na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania słoiczków Ole!, do których dołączone są gratisowe saszetki z sosami sałatkowymi Knorr. Duet idealny! Najwyższej jakości warzywa w przekąskach Ole! oraz kompozycje dojrzewających w słońcu ziół i warzyw stworzone przez szefów kuchni Knorr pozwolą przygotować pyszne letnie sałatki. Prosto i szybko! Na konsumentów czekają trzy niebanalne połączenia przekąsek Ole! z sosami […]
Wakacje to czas wolny od szkolnych obowiązków, porannego wstawania i odrabiania lekcji. Lato nie może być jednak przerwą w zdrowym odżywianiu. To właśnie w wakacje, gdy dzieci spędzają dużo czasu aktywnie na świeżym powietrzu, zabawie z rówieśnikami lub wyjazdach trzeba zwrócić uwagę na to, czy jedzą regularnie i czy spożywane przez nie posiłki dostarczają wartościowych składników odżywczych – przekonują specjaliści ds. żywienia Nestlé. Aby dzieci mogły pełnymi garściami czerpać z uroków wakacji i dobrze wypocząć przed pierwszym […]
Na początku czerwca na polskim rynku pojawił się kultowy w Europie mix jasnego piwa i cytrusowej lemoniady. Radler to jeden z najpopularniejszych w Europie lekkich mixów smakowych, który doskonale uzupełni letni posiłek zapewniając powiew orzeźwienia podczas wakacyjnego wypoczynku. Orzeźwiający smak w Polsce i zagranicą Radler jest napojem cieszącym się ogromną popularnością zwłaszcza w Chorwacji, Austrii, na Węgrzech oraz Słowacji. Gosser Radler, Zipfer Radler czy Bažant Radler to tylko niektóre z najpopularniejszych piw tego rodzaju. Dotychczas […]
W fabryce Ball Packaging Europe wyprodukowano pierwszą w Polsce aluminiową puszkę dla wody mineralnej. Opakowanie stworzono specjalnie dla marki Cisowianka, ktora tym samym stała się prekursorem w zakresie wprowadzenia puszki do tej kategorii napojów. Jako pierwsza na polskie półki sklepowe trafiła limitowana edycja związana z piłką nożną. Według ostatniego raportu Beverage Can Makers of Europe puszka jest przez polskich konsumentów postrzegana jako jedno z najwygodniejszych opakowań do napojów, a wolumen jej produkcji wzrasta z roku na rok. […]
Książęce – nowa marka premium w portfelu Kompanii Piwowarskiej – stworzona z myślą o konsumentach szukających nowych piwnych doznań. Kolekcję Piwnych Specjalności Książęcego tworzą trzy piwne style o zbalansowanym smaku: Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne. W działaniach komunikacyjnych Książęce skupi się nie tylko na walorach smakowych, ale również budowaniu i rozwoju kultury piwnej w Polsce. Książęce wpisuje się w aktualny trend rozwoju różnorodnych gatunków piwnych, których sprzedaż osiąga obecnie największą dynamikę na polskim […]
Linia Babeczek Nadzianych Delecta została nagrodzona tytułem Przebój FMCG 2012 w kategorii Ciasta i desery w proszku. Kapituła konkursu oraz detaliści i handlowcy, w niezależnym głosowaniu, uznali linię Delecty za jeden z najlepszych produktów tego roku. Bardzo nas cieszy fakt, że praca wkładana w nieustanny rozwój produktów, zyskała uznanie tak strategicznej grupy odbiorców, jaką są detaliści. Zostać dostrzeżonym, zapamiętanym i wybranym to chyba główny cel każdego producenta z branży FMCG. – powiedział Jarosław Krysiński, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży, […]
Od połowy czerwca do asortymentu Perła – Browary Lubelskie S.A. dołączyło piwo smakowe o nazwie Perła Summer. To znakomita wiadomość dla smakoszy Perły. Prace nad nową markę rozpoczęły się w grudniu 2011. Głównym przesłaniem było stworzenie piwa, skierowanego do konsumentów nie przepadających za chmielową goryczką. Dodatkowo nowa Perła musiała się wyróżniać na tle bogatej gamy piw smakowych. Unikalność miała zagwarantować kombinacja naturalnych składników i ich proporcji, które w konsekwencji nadadzą przyjemny i charakterystyczny ale trudny […]
Jim Beam White – najlepiej sprzedający się Bourbon świata wprowadza na rynek nowe opakowanie. Nowa etykieta Jim Beama White mocno eksponuje słowo „bourbon”, czyli nazwę kategorii, której Jim Beam jest wieloletnim liderem. Etykieta zawiera mniej tekstu, dzięki czemu jest bardziej przejrzysta i zwracająca uwagę. Nie zmienia się prostokątny kształt butelki, który jest symbolem marki Jim Beam na całym świecie. Modyfikacje wprowadzone w opakowaniu Jim Beam White wynikają ze strategii informowania konsumentów o jakości produktów Jim […]