Rynek produktów

Odkryj etniczne smaki z nową marką Helcom Ethnic

Helcom Ethnic pasty

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Helcom Ethnic. To wyjątkowa oferta, w której znalazły się pasty warzywne inspirowane popularnymi na świecie recepturami, z różnych zakątków świata. Nowa marka Helcom Ethnic W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Greek Trade poszerza swoją ofertę o nową markę. Helcom Ethnic to propozycja dla wielbicieli podróży kulinarnych i tych, którzy szukają w kuchni wyjątkowych smaków. Jej flagowe produkty – pasty warzywne – świetnie uzupełniają śniadaniowe menu, jak również sprawdzą się […]

SM Mlekpol prezentuje Naturę dobrego sera

SM Mlekpol - M jak Mazur

Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych. Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych […]

Nowość od Helcom Premium. Owoce z dodatkiem wina

Helcom - owoce z dodatkiem wina

Nowość dla wytrawnych smakoszy od marki Helcom Premium. To owocowe pasty z dodatkiem białego lub czerwonego wina, które dodadzą wyjątkowego smaku i aromatu zarówno deserom, jak i wytrawnym przekąskom. Nowa linia produktów Helcom Premium W katalogu produktów Helcom Premium nie brakuje odważnych i zarazem starannie przemyślanych połączeń smakowych. Tym razem marka postawiła na owocowy rarytas z dodatkiem wina, który świetnie komponuje się na przykład z różnymi gatunkami serów. W ofercie dostępne są cztery wyjątkowe wersje […]

Nowe smaki czekolad marki Wawel

Nowe smaki czekolad Wawel

Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, o smaku soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Oba nowe produkty powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki. Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej ciemnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny […]

12 kwietnia – Międzynarodowy Dzień Czekolady. Garść informacji od Glovo na temat miłości Polaków do czekolady

Czekolada

Czekoladę uwielbiają niemal wszyscy, niezależnie od wieku. To jeden z tych produktów, który poza pysznym, słodkim smakiem, jest bazą większości deserów, a nawet dodatkiem do dań wytrawnych. Już niewielka jej dawka wyzwala w naszym mózgu wyrzut endorfin, a odpowiednio dobrany przysmak dostarcza dziennej dawki magnezu. Glovo podsumowało, jakie rodzaje czekolady wybieramy chętniej, kiedy i w jakich miastach dajemy się skusić na deser z dostawą pod drzwi najczęściej, a także jak wypada pod tym kątem Polska […]

Konsumentowi należy pokazać całą ścieżkę powstania produktu „od pola do stołu” – porada marki Goodvalley

Paweł Nowak - Goodvalley podczas Retail Summit 2022

Według badań 82% konsumentów oczekuje od produktów wysokiej jakości w niskiej cenie. Klienci przywiązują też wagę do etyki biznesu, który prowadzi firma oraz lokalnego pochodzenia produktów1. Jak więc sprostać rosnącym oczekiwaniom na rynku i jak w oparciu o nie budować swoje portfolio. Na te pytania odpowiadali uczestnicy bloku dyskusyjnego poświęconego innowacyjności w podejściu do potrzeb klienta i kształtowania jego postaw podczas tegorocznego Poland&CEE Retail Summit 2022. Istotną rolę w kształtowaniu postaw konsumenckich jest edukacja, która […]

Marcelina Zawadzka w kampanii „25 lat lodów Grand”

Lody Grand Koral 25 lat

Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. W związku z jubileuszem tej kultowej linii lodów premium marki Koral, 1 kwietnia wystartowała specjalnie przygotowana, szeroko zakrojona kampania reklamowa, której twarzą będzie Marcelina Zawadzka. Spoty reklamowe lodów Grand z udziałem prezenterki, aktorki i modelki z tytułem Miss Polonia emitowane będą od 1 kwietnia do końca lipca w najpopularniejszych stacjach TV. Oprócz tego akcja marketingowa obejmowała będzie intensywne działania w Internecie, sferze digital – video, […]

Bakalland na pomoc Ukrainie

Bakalland na pomoc Ukrainie

Bakalland, lider na rynku bakalii w Polsce, wypuszcza specjalną linię słodkich przekąsek, z której cały zysk zostanie przeznaczony na pomoc Ukrainie. Batony w opakowaniach nawiązujących do ukraińskich barw narodowych trafiają do sprzedaży od poniedziałku 21 marca i będą dostępne w większości najpopularniejszych sieci handlowych i sklepów spożywczych w całej Polsce. Specjalny produkt dla Ukrainy został stworzony na bazie popularnego batonu żurawinowo‑pomarańczowego. Batony są dostępne w tej samej cenie, co ich standardowe odpowiedniki – poniżej 2 […]

Luba Eco Dom – polska marka naturalnych, czyszczących i nawilżanych ściereczek

Luba Eco Dom - ściereczki uniwersalne

Luba wprowadza nową linię Luba Naturalne ściereczki czyszczące Eco Dom. To aż pięć wariantów przeznaczonych do czyszczenia i pielęgnacji różnych, domowych powierzchni: Kuchnia, Łazienka, Lodówka, Uniwersalne oraz Meble. Naturalne ściereczki czyszczące posiadają aż 96% i 97% składników pochodzenia naturalnego. Są w 100% biodegradowalne i kompostowalne. Posiadają certyfikat Viva Vegan. Opakowanie może podlegać recyclingowi. Naturalne, czyszczące, nawilżane ściereczki Luba Eco Dom to idealny i szybki sposób na utrzymanie czystości w domu. Poszczególne warianty linii zostały zaprojektowane […]

OLE! Guacamole – czyli nowość marki ¡Qué rico! w ofercie Greek Trade

Ole Guacamole Que Rico Greek Trade

Otwórz się na fiestę smaków! Guacamole od ¡Qué rico! sprawdzi się jako sycąca przekąska w ciągu dnia, ciepły dodatek do obiadu albo pyszny sos do nachosów na imprezę. Powodów i możliwości jest wiele, aby zaprosić smaki Meksyku do swojej kuchni! Otwórz się na fiestę smaków sięgając po guacamole od ¡Qué rico!. Marka ta, której nazwa to hiszpański zwrot oznaczający “ale pysznie”, powstawała w celu podkreślenia meksykańskiego i hiszpańskiego pochodzenia produktów z nią związanych. Do tej […]