Fritz-kola rozszerza swoje portfolio napojów w Polsce. Na rynek wchodzi legendarna lemoniada bio o smaku ananasa i limonki, która cieszy się ponad 70-cio letnią tradycją. Bio Lemoniada Anjola o smaku ananasa i limonki od fritz-koli debiutuje właśnie na polskim rynku, celebrując upalne, wakacyjne dni. Ten niezwykły napój w stylu retro posiada ponad 70-letnią historię, w której nie brakuje polskich korzeni. Anjolę można już znaleźć w najlepszych punktach gastronomicznych w całym kraju. Lata pięćdziesiąte: tropikalna nostalgia […]
Rynek produktów
HARIBO wprowadza do oferty nowości, które doskonale wpisują się w aktualne trendy i preferencje konsumentów. Smak radości teraz dostępny jest w jeszcze bardziej różnorodnych wariantach. Poznaj je wszystkie i daj się zaskoczyć nowym smakom i kształtom żelek HARIBO! HARIBO Favoritos Classic to wyjątkowy mix owocowych żelek, wśród których pojawiły się smaki i kształty niedostępne wcześniej na polskim rynku. Obok ulubionych Złotych Misiów i buteleczek Happy Cola, znajdziecie słodkie serduszka, soczyste truskawki czy chrupiące jagody. To prawdziwa […]
12 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy. Potrwa ona 5 tygodni, obejmując emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych, w internecie, oraz działania w prasie branżowej. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu: prosty skład, wyjątkowo delikatny smak oraz aksamitną konsystencję. Jogurt naturalny z Piątnicy powstaje wyłącznie z mleka oraz żywych kultur bakterii jogurtowych. Ma aksamitną konsystencję i pyszny, naturalny smak. Stanowi cenne źródło wapnia, fosforu oraz witaminy B2. […]
Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu. Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma […]
Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]
Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Krajowy nabiał to jedna z grup asortymentowych najczęściej eksportowana przez sieć na rynki, na których obecny jest Lidl. Firma rozpoczęła właśnie kampanię promującą markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka. Lidl Polska od lat współpracuje z polskimi mleczarzami, oferując produkty pod marką Pilos. W portfolio marki dostępnych jest ponad 100 produktów – nabiału oraz przetworów mlecznych. W sklepach znajdziemy twarogi oraz […]
Nałęczowianka wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1 L. Wyróżnia je to, że są w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPETu. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać kolejne butelki. Pojawienie się produktu na półkach zbiegło się ze Światowym Dniem Wody, co podkreśla znaczenie zrównoważonego rozwoju w działalności marki. Zrównoważony rozwój jest priorytetem w działaniach Nałęczowianki, która zobowiązała się, że do 2025 roku udział tworzywa z recyklingu we […]
Kosmicznie lekki i kosmicznie chrupiący – taki właśnie jest Milky Way Crispy Rolls. Produkt ponownie pojawi się na sklepowych półkach w marcu. Milky Way to marka ciesząca się szczególną popularnością dzięki lekkiej teksturze i subtelnemu, mlecznemu smakowi. Firma Mars Polska postanowiła ponownie rozszerzyć swoją ofertę o wariant Milky Way Crispy Rolls, który pojawi się w portfolio obok kultowych batoników Milky Way oraz gwiazdek Milky Way Magic Stars. Milky Way Crispy Rolls to delikatne, mleczne nadzienie […]
6 marca, na całym świecie obchodzony jest coroczny Dzień Żywności Mrożonej. Z tej okazji wiodący operator dla żywności głęboko mrożonej w Polsce zdecydował się opowiedzieć o sytuacji na rynku i najchętniej wybieranych przez Polaków kategoriach. Mrożenie to świetny sposób na przedłużanie trwałości produktów spożywczych, ich bezpieczne przechowywanie oraz ograniczenie marnowania jedzenia. Produkty mrożone są dobrze znane konsumentom i chętnie wybierane z uwagi na łatwy dostęp, możliwość szybkiego przygotowania pożywnego posiłku oraz szeroki wybór asortymentu. Kategoria […]
W tym roku marka HIT wprowadza nową Edycję Limitowaną, która zaskoczy odbiorców unikalnymi wariantami smakowymi. Edycja Limitowana HIT 2023 zachęca do eksplorowania nowości i dzielenia się nimi z ekipą przyjaciół, by pozytywnie nakręcać się nieznanymi dotąd wrażeniami smakowymi. Marka HIT przygotowała dwa warianty smakowe: Zakręcone Banoffee, czyli połączenie karmelu i banana oraz Słodkiego Arbuziaka o smaku arbuza. Edycja Limitowana będzie z łatwością wyróżniać się na tle portfolio HIT oraz konkurencji dzięki wyrazistym opakowaniom. Nowe warianty […]