Dania lunchowe marki Quicker to zdrowe i szybkie w przygotowaniu przekąski. Ich zaletą jest fakt, że wykonano je metodą liofilizacji, czyli suszeniem przez mrożenie. W ofercie marki Quicker można znaleźć dania z prawdziwą, liofilizowaną wołowiną. Zarówno gulasz, jak i makaron z sosem bolognese zostały przygotowane z myślą o świadomych konsumentach, którym zależy na zdrowym i racjonalnym odżywaniu. Gdy nie mamy czasu na długie gotowanie, wystarczy 5-7 minut, aby przygotować pełnowartościowy posiłek, który w swoim składzie […]
Rynek produktów
Marka Hellena poszerza ofertę napojów niegazowanych o dwa nowe smaki: Mango, ananas i pomarańcza oraz Truskawka i malina. Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie zawierają konserwantów. Marka odświeżyła opakowania całej linii napojów niegazowanych, która zyskała nazwę Hellena Aseptic bez konserwantów, komunikującą wysoką jakość produktów. Nowe napoje są już dostępne w sprzedaży. Napoje niegazowane Hellena to owocowa paleta ulubionych smaków Polaków. Teraz dołączyły do niej dwie nowe kompozycje: […]
W gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD! Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie […]
Portfolio należącej do Mokate marki LOYD zyskało niezwykłą pozycję – herbatę English Blend. Jest to produkt wzbogacony w 100 procentach naturalną substancją, uzyskiwaną wprost u źródła smaku, czyli z wnętrza herbacianego liścia. W ten sposób smak naparu, który uzyskujemy, jest uszlachetniony i prawdziwie pełny. Dzięki tej innowacji, uczestniczymy w tworzeniu nowego segmentu rynku herbat z esencją camelia sinensis. Czarna herbata to wciąż największy segment w kategorii herbat w Polsce. Udział w wielkości sprzedaży to blisko […]
Maximum możliwości w mini przestrzeni – tak prezentują się innowacyjne pojemniki silnikowe na żywność od Jana Niezbędnego. Dzięki nim przechowywanie produktów spożywczych stanie się wyjątkowo wygodne. Chyba każdy z nas ma w swojej kuchni choć jedną półkę, którą w całości zajmują plastikowe pojemniki na żywność. Jednak dzięki Janowi Niezbędnemu całkowicie o nich zapomnimy. Wygodne, silikonowe pojemniki na żywność to rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie lubią marnować przestrzeni. Innowacyjne pojemniki możemy swobodnie składać i rozkładać, dzięki […]
Właśnie mija rok, odkąd w wyniku wykupu menedżerskiego powstała firma Velvet CARE, która przejęła markę Velvet od amerykańskiego koncernu Kimberly-Clark. Ta wprowadzona w 1997 roku pierwsza marka papierowych produktów higienicznych, niezmiennie od początku swojego istnienia utrzymuje się na pozycji lidera rynku papieru toaletowego. W ciągu ostatniego roku firma powołała do życia siostrzaną markę – Veltie i eksportuje swoje wyroby do 10 krajów europejskich. Jedną z osób, wprowadzających w lutym 1997 roku na polski rynek markę […]
Przez cały sierpień, aż do wyczerpania zapasów, potrwa cross-promocja komplementarnych produktów do przetworów marek Delecta i Cukier Królewski. Zakup trzech opakowań Dżemixu 2:1 lub Dżemixu 3:1 Delecta będzie premiowany kilogramowym opakowaniem Cukru Królewskiego białego gratis. Dżemix Delecta to produkt z kategorii mieszanek żelujących, przeznaczony do domowych przetworów. W połączeniu z cukrem, umożliwia w krótkim czasie otrzymanie nisko- lub wysokosłodzonych dżemów z dowolnych owoców. Połączenie uzupełniających się produktów w ramach cross-promocji pozwoli na stymulację popytu na ofertę obu […]
Marka Tarsmak wzbogaciła swoją ofertę o kolejną linię produktów. Nowe propozycje, wpisujące się w kontekst trwającego sezonu grillowego, stały się atrakcyjnym uzupełnieniem aktualnej oferty. Wśród nowych produktów znajdują dwie musztardy i ketchupy oraz cztery sosy: sos piri piri, sos duńska remulada, sos czosnkowo-ziołowy i cebulowo-serowy. W produktach zastosowano nowe opakowania (butelka PP), opracowane zgodnie z indywidualnym projektem i odpowiadające trendom rynkowym dla tej kategorii produktów. W odróżnieniu od dotychczasowych, nowe opakowania zostały przystosowane do ekspozycji na […]
Letni posiłek w towarzystwie apetycznych dodatków do warzyw i mięs umili każdą porę dnia. Ketchup Kielecki o smaku śliwkowym to ciekawa propozycja przygotowana przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem”. Niech oryginalne smaki zagoszczą w Twojej kuchni! Z myślą o osobach lubiących połączenie kuchni staropolskiej z nowoczesną, opracowano wyjątkową recepturę. Pomidorowa baza, esencjonalne przeciery z jabłek i śliwek, a także aromatyczne przyprawy to główne składniki Ketchupu Kieleckiego o smaku śliwkowym. Wysokiej jakości składniki gwarantują, że posiłek przygotowany […]
W ciągu dnia nie zawsze mamy czas na przygotowywanie pożywnych posiłków. Jednocześnie chcemy odżywiać się zdrowo i naturalnie. Marka Quicker przygotowała coś specjalnie z myślą o potrzebach aktywnych osób, dla których zdrowe i racjonalne odżywianie ma szczególne znaczenie. Produkty marki Quicker powstają na skutek naturalnego procesu suszenia przez mrożenie, czyli liofilizacji. Dzięki temu składniki zawarte w produkcie zachowują swoje naturalne właściwości i wartości odżywcze. Quicker lunchowy to szybka i łatwa w przygotowaniu przekąska. W wersji […]