FoodCare wprowadza nowe produkty na rynek. Na sklepowe półki trafiły właśnie wody funkcjonalne Black Water, nowość w portfolio marki. Jednocześnie FoodCare wprowadził kolejne produkty witaminowe, rozszerzając segment Black Vitamin Energy o nowe warianty smakowe. Tej jesieni FoodCare wprowadził nową jakość na polski rynek napojów, rozszerzając portfolio Black o segment wód funkcjonalnych – Black Water. Napój będący połączeniem wody smakowej, napoju witaminowego oraz energetycznego dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – Magnez + B6 oraz Power-C, które skutecznie orzeźwiają i gaszą pragnienie […]
Rynek produktów
Marka Felix wprowadziła na rynek dwukrotnie prażone Orzeszki z pieca. Są to delikatne i jeszcze bardziej chrupiące orzeszki, które nie brudzą rąk. Felix, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów, opracowała zupełnie nowe, wyjątkowe i jeszcze bardziej chrupiące Orzeszki z pieca. Do ich stworzenia wykorzystano innowacyjną technologię 2.0 roasted, która polega na prażeniu orzechów w odpowiednio gorącym powietrzu – bez dodatku tłuszczu, dzięki czemu są jeszcze lżejsze i bardziej chrupiące w porównaniu do tradycyjnie smażonych orzechów. Dla uzyskania jeszcze […]
W październiku br. marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując się do nowych potrzeb konsumentów. Równocześnie niezmienne pozostały te elementy, które czynią Kinder Niespodziankę wyjątkową. Wszystko zaczęło się we Włoszech dzięki pomysłowi Michele Ferrero – zaprojektował on czekoladowe jajko zawierające zabawkę. Na rynku Kinder Niespodzianka pojawiła się w 1974 roku, początkowo we Włoszech i Niemczech. Dziś obecna jest w 60 krajach na całym świecie i […]
Na półki sklepowe trafiły właśnie Arystokratki, suszone, dojrzewające kiełbaski marki Olewnik, wyprodukowane w naturalny sposób z mięsa wieprzowego. Arystokratki to kolejny produkt z luksusowej serii Arystokracja Smaku. Arystokratki to kiełbaski wieprzowe, suszone, dojrzewające od kilku do kilkunastu dni. Swój wyjątkowy smak i aromat zawdzięczają specjalnemu, naturalnemu procesowi produkcji oraz wyszukanej kompozycji przypraw, nadającej im śródziemnomorskiego charakteru. Nowe kiełbaski należą do kategorii wędlin surowych, w związku z czym są mało przetworzone. Proces ich produkcji oparty jest […]
Pasztet drobiowy z błonnikiem to nowy produkt marki Profi oraz absolutna nowość na polskim rynku w kategorii pasztetów. To pierwszy pasztet, który w swoim składzie zawiera znany ze swoich cennych właściwości zdrowotnych – błonnik pokarmowy. W linii nowych pasztetów Profi znajdują się cztery wersje smakowe: firmowy, z pomidorami, z papryką, z pieczarkami. Pasztet drobiowy z błonnikiem zawiera wyłącznie wysokiej jakości składniki drobiowe, w tym mięso z piersi kurczaka dlatego jest idealny dla osób, które wykluczają z diety mięsa czerwone czy wieprzowinę. Jest także […]
Dynie, nietoperze, pająki i czarownice – zbliżające się Halloween to wspaniała okazja do zabawy w prawdziwie mrocznym stylu. Zwyczaj, który dziś swoją największą popularność odnotowuje w krajach anglosaskich, coraz bardziej upowszechnia się także w Polsce. Z tej okazji MAOAM przygotowało specjalną halloweenową odsłonę kultowej mieszanki MaoMix. Gumy rozpuszczalne MAOAM w wersji Halloween Mix Halloween Mix to znane i uwielbiane przez wszystkich gumy rozpuszczalne, które teraz znaleźć można w limitowanym opakowaniu, inspirowanym charakterystycznymi symbolami i kolorami […]
Marka Fitella odświeżyła szatę graficzną swojej kultowej linii musli. Chrupiące, bogate w błonnik mieszanki płatków zbożowych z owocami, zamknięte zostały w eleganckiej torebce, którą wyróżnia duży, pionowy napis „musli” z prawej strony. Zmianie uległ również układ graficzny i kolorystyka opakowań, która jeszcze bardziej nawiązuje do konkretnych smaków produktów. Fitella Musli zadebiutowało na sklepowych półkach w zmienionej szacie graficznej. Nowe torebki, dzięki zastosowaniu przejrzystej i minimalistycznej grafiki oraz matowej folii, zyskały bardziej innowacyjny i elegancki charakter. […]
Firma Międzybrodzkie Makarony istnieje na rynku już od ponad 20 lat. Dotychczas swoim klientom oferowała makaron w kształtach kojarzących się z kuchnią polską, m.in. krajankę, wstążkę czy nitki. Z końcem bieżącego roku do asortymentu trafi nowość – włoskie spaghetti. Firma liczy, że dzięki temu trafi także do młodych odbiorców. Aktualnie wprowadzamy do naszej oferty makaron spaghetti. Hasło, jakim chcemy go promować, to „Polska kuchnia, włoski smak”. Podkreśla ono wyróżnik produktu – polską tradycję naszej firmy, połączoną z […]
Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” wprowadzają na rynek margarynę Słoneczną w nowym opakowaniu. Nowy kubek został opatrzony atrakcyjną grafiką, podkreślającą pochodzenie podstawowego składnika produktu, jakim jest olej słonecznikowy. Słoneczna nie zawiera konserwantów i soli, co stanowi kluczowy komunikat na pakowaniu. Mocna ekspozycja logo pozwala na szybką identyfikację produktu z marką Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Margaryna Słoneczna Spółki Bielmar to klasyczny produkt do smarowania pieczywa o zawartości 80% tłuszczu. Produkowana na bazie oleju słonecznikowego (min. 75%) jest doskonałym źródłem niezbędnych nienasyconych […]
Na rynku pojawił się czwarty, oryginalny smak kiełbasek od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – Degustino z szynki. To produkt o wysokiej, bo, aż 93% zawartości mięsa sprzedawany w wygodnych opakowaniach po 120 gramów. Zgodnie z zapowiedzią rozwijamy ofertę konfekcjonowanych kiełbasek Degustino. Teraz wprowadziliśmy do naszej oferty nowy smak z szynki. Polacy lubią wędliny o klasycznym smaku i takie właśnie są nowe Degustino. – mówi Krzysztof Kania, Prezes Zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Nowość Degustino to kompozycja kruchego […]