Rynek produktów

HIT od Bahlsen w formacie lodowego Rożka

HIT Rożek od Bahlsen

Marka HIT wzmacnia obecność w kategorii lodów. Oprócz dostępnego w sieci Żabka wariantu na patyku, od maja br. w sklepach Lidl można kupić lody HIT w formacie Rożka. Celem poszerzenia portfolio jest urozmaicenie oferty, a także dotarcie do nowej grupy konsumentów. Lody HIT od Bahlsen Kolejny w portfolio firmy Bahlsen lód impulsowy HIT został przygotowany w oparciu o recepturę wykorzystaną w wariancie na patyku, a więc połączenie kakaowej i ciasteczkowej masy nawiązujących do głównych komponentów […]

50 lat Serka z krówką Rolmlecz

50 lat Serka z krówką Rolmlecz

Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, którego doskonały smak i idealną konsystencję przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego kultowego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. Serek z krówką Rolmlecz Pod marką Rolmlecz Serek z krówką gości w polskich domach od 1974 roku, a jego jakość docenia już trzecie pokolenie kupujących. Na […]

60. urodziny marki Nutella

Nutella - 60 urodziny

Świętowanie sześciu dekad obecności na rynku to ważny kamień milowy w historii marki NUTELLA.  Od 60 lat miliony ludzi rozpoczynają swój dzień od kremu NUTELLA, rozsmakowując się w pozytywnym nastawieniu, rodzinnej bliskości i niezrównanej przyjemności. Marka miała swoje początki we Włoszech, ale po odniesieniu spektakularnego sukcesu wywołuje uśmiechy w ponad 170 krajach na całym świecie – w tym w Polsce. W tym czasie NUTELLA stała się kultową, globalną marką. Zaczęło się jednak od inspirującej historii […]

Oferta wielkanocna marki M&M’s

M&M's Choco Eggs 70g

Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s będzie dostępne w szerokiej dystrybucji. Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w […]

Roślinne nowości od Alpro

Alpro - sojowa alternatywa dla jogurtu jagoda

Alpro rozszerza swoją ofertę – fani roślinnej alternatywy dla skyra mogą już sięgnąć po nowy, truskawkowy wariant tego produktu. Z kolei miłośnicy sojowej alternatywy dla jogurtu z jagodami mogą się cieszyć większym opakowaniem swojej ulubionej przekąski. Zmiany w portfolio marki to odpowiedź na trendy i potrzeby konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po roślinne źródła białka. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty roślinne, a marka Alpro (z portfolio Danone), dokładnie obserwuje ich potrzeby i odpowiada na […]

Fritz-kola odświeża swój wizerunek

fritz-kola zmiana designu

Fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również nową, klarowną etykietę, która zwięźle prezentuje istotne informacje o fritz-koli i jej składzie. Tak pięknie różnorodna – ewolucja designu […]

Słodka Wielkanoc ze słodyczami Colian

Figurki Goplana na Wielkanoc

Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki. Sezonowe hity i nowości Tegoroczną nowością w ofercie Colian […]

Wawel zmniejsza swoje czekolady

Czekolada Peanut Butter 87 g

Producent czekolad Wawel zmniejsza gramaturę produkowanych przez siebie czekolad. W portfolio marki znacząco skurczyła się ilość czekolad o wadze 100 g.  Za przykład może posłużyć Czekolada Peanut Butter, która dotychczas była produkowana w tabliczce 100 g, podczas gdy aktualnie Wawel oferuje tą samą czekoladę w opakowaniu 87 g. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby producent wyraźnie lżejszą czekoladę sprzedawał w niższej cenie. Cena w firmowym sklepie online jest jednak taka sama jak przed obniżeniem […]

Stovit zmienia wizerunek i opakowania swoich dżemów

Stovit - dżemy

Stovit, jeden z wiodących producentów przetworów owocowych na polskim rynku, wprowadza zmiany w wizerunku oraz opakowaniach swoich dżemów. Odświeżenie linii jest rezultatem przeprowadzonych badań i odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Firma Stovit zmieniła szatę graficzną, etykiety, słoiki i gramatury dżemów, zachowując jednocześnie sprawdzony, krótki skład produktów, wolny od dodatków, takich jak guma guar, guma ksantanowa oraz sorbinian potasu, które często znajdują się w produktach konkurencyjnych. Odświeżona, czytelna i transparentna etykieta, nowoczesne słoiki, a także dedykowane wieczka […]

Kampania promocyjna Serków Wiejskich – z Piątnicy, no bo skąd!

Serek Wiejski wysokobiałkowy

Od 20 stycznia br. OSM Piątnica wystartowała z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie […]