We wrześniu br. firma Profi wchodzi w nowy segment rynku spożywczego i wprowadza kolejną nowość – Hummus, w pięciu wersjach smakowych. Hummus to kolejny debiut Wielkopolskiej Wytwórni Spożywczej w tym roku. Nowy produkt dostępny jest w sprzedaży od września w sklepach na terenie całego kraju. Do produkcji hummusu używamy wysokiej jakości ziaren ciecierzycy, która znana jest szeroko ze swoich właściwości odżywczych i zdrowotnych. Ponieważ popularność pasty z ciecierzycy w Polsce rośnie, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom […]
Rynek produktów
Papryka chilii na dobre zagościła w polskiej kuchni. Jej charakterystyczna ostrość sprawia, że jest ona nieodłącznym składnikiem wielu popularnych dań. Firma Tarsmak wykorzystała ją do stworzenia Sosu piri-piri, który znakomicie podkreśli smak m.in. mięs, gulaszy, zup i dań typu fast-food. Ostrość dla zuchwałych Wyjątkowo pikantny sos Tarsmak bazuje na połączeniu kilku odmian ostrych papryczek, pomidorów i starannej kompozycji orientalnych przypraw. Sos Tarsmak przypadnie do gustu zwłaszcza tzw. chilihead`om, czyli fanom bardzo ostrego doprawiania, którzy doceniają […]
Polacy od lat gustują w wędlinach podsuszanych i suchych. Od niedawna w polskich sklepach wielbiciele tego typu produktów znajdą nowość od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – pyszną Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki. W Polsce dużą popularnością cieszą się kiełbasy suche, dlatego Chrzanowska Manufaktura Wędlin wprowadza na rynek nowość – Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki, którą spośród konkurencji wyróżnia apetyczna ciemna barwa i naturalny aromat wędzenia. Doskonały smak zapewnia staranne suszenie i unikatowa technologia stosowana przy produkcji. […]
Dr. Oetker – jedna z czołowych na polskim rynku marek w kategorii deserów jednoporcjowych, jako pierwszy na rynku wprowadza serię kisieli Słodka Chwila Rozgrzewająca z wyjątkowymi połączeniami smaków i rozgrzewającymi dodatkami. Nowy impuls od Dr. Oetkera, lidera rynkowego rozgrzeje półkę deserów jednoporcjowych. We wrześniu w portfolio Słodkiej Chwili pojawią się wyjątkowe rozgrzewające kisiele z owocami i rozgrzewającymi dodatkami i witaminą C. Miłośnicy Słodkiej Chwili będą mogli spróbować zupełnie nowych, intrygujących połączeń smakowych, których do tej pory […]
Kiedyś Owocudo a teraz smoothie i nowy podział smakowy: Biały, Żółty, Czerwony i Zielony – te stworzone z soków oraz zmiksowanych owoców smoothie Marwit będą dostępne w zupełnie nowej, jeszcze bardziej apetycznej odsłonie już od września. Smoothie Marwit to propozycja aksamitnej i sycącej przekąski, którą łatwo mieć zawsze przy sobie. To świetny sposób na ugaszenie pragnienia, ale także na jedną z zalecanych porcji warzyw i owoców dziennie. Smoothies Marwit przypadną do smaku wielbicielom zaskakująco owocowych połączeń.: […]
Rynek słodyczy w Polsce stale się rozrasta. Przybywa nowych produktów, pojawiają się nowe smaki kształty i opakowania. Przyglądając się konkretnym grupom słodyczy uwagę zwracają żelki, których kategoria rośnie i wciąż ma jeszcze duży potencjał. W ostatnim czasie pojawił się kolejny gracz – marka Verbena, która wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów stworzyła nową kategorię produktową – żelki dla kobiet. Pierwsze żelki powstały w 1922 roku, od tego czasu przeszły one ogromną ewolucję. Począwszy od różnych kolorów i kształtów, kończąc […]
Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.com oraz na profilu Guseppe na Facebooku. Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, […]
Od czerwca 2015 r. nowa linia produktów pod marką Leon firmy Hortex jest dostępna w nowym opakowaniu – kartonie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z wygodnym zamknięciem HeliCap™ 23. Jest to pierwszy na polskim rynku soków, nektarów i napojów produkt w opakowaniu kartonowym o małej pojemności z zakrętką. Wprowadzenie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zamknięciem HeliCap™ otwiera nowe możliwości w kategorii soków, nektarów i napojów. Kształt opakowania oraz zakrętka […]
Marka Grześki rozszerzyła ofertę uwielbianych przez Polaków wafelków impulsowych. Na sklepowych półkach pojawiły się Grześki MINI oraz nowe smaki Grześków MEGA. Do oferty marki Grześki dołączyły kolejne słodkie propozycje: Grześki MINI i dwa nowe smaki Grześków MEGA. Bestsellerowy wariant klasyczny, wafel w czekoladzie przekładany delikatnym kremem kakaowym jest już dostępny w formacie mini. W wersji mega pojawiły się dwa wafelki o popularnych wśród konsumentów smakach: Grześki Orzechowe MEGA z kremem orzechowym w czekoladzie deserowej i […]
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopolskiej sieci dyskontów. Firma Brześć już od kilku lat sukcesywnie nawiązuje współpracę z sieciami handlowymi, sprzedając swoje produkty w ich markach własnych lub wyroby sygnowane marką Brześć w ramach akcji in-out. Promocje te polegają na wprowadzeniu produktu do […]