Receptury bazujące na rodzinnych tradycjach kulinarnych, najwyższej jakości składniki, a teraz także nowe, wyjątkowe opakowanie. Co to takiego? Oczywiście Sosy Kieleckie! Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła podkreślić ponad 50-letnią tradycję swoich produktów. Nowe, eleganckie słoiczki to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów wyrobami z bogatą historią. W nowej ofercie Spółdzielni znajduje się aż pięć rodzajów sosów – cygański, curry, tatarski, chrzanowy oraz czosnkowy. Zatem, wielbiciele zarówno łagodnych, jak i wyrazistych smaków na pewno znajdą coś dla siebie. […]
Rynek produktów
Szukając specjału, który z powodzeniem wzbogaci nasze codzienne menu, warto sięgnąć po linię serków topionych w kubeczku marki LACTIMA. Każdy z produktów stanowi połączenie wygody oraz delikatnej, kremowej konsystencji, która dzięki wyrazistym dodatkom i przyprawom pozwoli nam na nowo poznać polskie, włoskie i hiszpańskie smaki. Trzy oblicza smaku Poza świeżymi składnikami kluczem do pysznego posiłku są umiejętnie dobrane przyprawy, dzięki którym potrawa nabiera bardziej wyrazistego charakteru. Z serami topionymi w kubeczkach marki LACTIMA możemy zarówno […]
Firma Herbapol rusza z nową kampanią reklamową dżemów, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków […]
Dr. Oetker – jeden z czołowych producentów ciast w proszku poszerza swoje portfolio o nowość: Ciasto i krem do Karpatki. Jesienią 2015 w asortymencie ciast Dr. Oetkera pojawiła się nowość: Ciasto i krem do Karpatki. W opakowaniu znajduje się zestaw do sporządzenia złocistego i pysznie pofalowanego ciasta oraz delikatnego kremu. Apetyczny wygląd i smak ciasta oraz gwarancja udanego wypieku sprawią, że nowy produkt będzie niewątpliwą atrakcją podczas rodzinnych przyjęć, spotkań w gronie przyjaciół, a także weekendów. Aby wyczarować niezwykle efektowną Karpatkę […]
Czas jesiennych zawirowań pogodowych to najtrudniejsze wyzwanie dla naszej odporności. Natura jednak daje nam wszystko co potrzebne, by ustrzec się przed przeziębieniem. Moc witamin kryje się w naszym polskim jabłku, a także w owocu pigwowca, który w tym szczególnym okresie powinien być obowiązkowym składnikiem diety. Świeży sok z jabłek i owoców pigwowca to porcja energii i zdrowia dla wszystkich dbających o siebie i swoją rodzinę. Jest w 95 % wyprodukowany z jabłek. Spośród wielu witamin […]
Firma Madej Wróbel rozpoczęła kulinarną akcję, która ma odmienić oblicze kiełbasy. Akcja polega na cyklu niezwykłych przepisów na dania, które można „wyczarować” z kiełbasy. Kiełbasę można uznać za nasze dobro narodowe, coś, czym chwalimy się na zewnątrz. Doskonała w swojej najprostszej postaci jako produkt na każdą okazję, może też stać się elementem bardziej złożonej całości. I to właśnie jest celem najnowszej akcji firmy Madej Wróbel. Ma ona pokazać, że kiełbasa stanowi świetną bazę do przygotowania […]
Delecta wchodzi w segment produktów do dekoracji ciast i deserów, wprowadzając na rynek linię naturalnie smacznych posypek pod nazwą Decorada. Nowa oferta, firmowana odświeżonym logo marki i hasłem Prosto z serca, bazuje na naturalnych składnikach takich jak: belgijska czekolada, zboża i soki owocowe. Idealnie wpisuje się w coraz bardziej istotny trend dobrego i bezpiecznego odżywiania się. Decorada Delecta to dziewięć naturalnie kolorowych i smacznych posypek do dekoracji wypieków, deserów czy kawy. Różnorodność kształtów, barw i […]
Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem). Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października […]
Chrzanowska Manufaktura Wędlin (ChMW) nieustannie poszerza swoją ofertę parówek premium o wysokiej, bo aż 92% zawartości mięsa. Na rynek trafiły właśnie kolejne pyszne nowości w wyjątkowych odsłonach: Parówki z szynki z cielęciną, Parówki z szynki z wołowiną i unikalne na polskim rynku – Parówki z szynki gęsiną. Chrzanowska Manufaktura Wędlin z myślą o smakoszach wprowadziła do sprzedaży wyjątkowe kompozycje smakowe o 92% zawartości mięsa. Wśród nowości znajdziemy: Parówki z szynki z cielęciną, Parówki z szynki z […]
Kurpie to niezależny region z własną kulturą i niepowtarzalną kuchnią. Linia Kurpiowskie Specjały od ZM Pekpol to naturalne, pozbawione sztucznych konserwantów wyroby przyrządzane według tradycyjnych receptur. Kurpiowskie Specjały nie zawierają glutaminianu sodu, fosforanów dodanych, sztucznych barwników i przeciwutleniaczy. Wśród specjałów można znaleźć szynkę, schab, baleron, boczek, kiełbasę, a także smalec wytwarzany na bazie oryginalnych regionalnych receptur. Ponieważ podstawą wędzenia wędlin na Kurpiach był jałowiec, produkty z linii Kurpiowskie Specjały peklowane są w zalewie z jego […]