Firma Mokate w ostatnim czasie wprowadziła na rynek warstwową kawę latte w wygodnej duo-saszetce. W większej części duo-saszetki znajduje się mleczna pianka, którą wystarczy zalać gorącą wodą, w drugiej jest kawa instant. Po dodaniu rozpuszczonej kawy do mlecznej pianki – zgodnie z instrukcją na opakowaniu – powstanie warstwowe latte! Kawa latte, która wygląda i smakuje jak w najlepszej kawiarni. Teraz można ją przygotować samemu w prosty i szybki sposób – bez użycia ekspresu. Mokate Moje inspiracje […]
Rynek produktów
Procter & Gamble za 2,7 miliarda dolarów sprzedaje firmie Kellogg markę chipsów ziemniaczanych – Pringles. Firma Kellogg, do tej pory znana przede wszystkim z produkcji płatków śniadaniowych (m.in. Corn Flakes) gdzie jest globalnym liderem, dzięki przejęciu Pringles chce uzyskać podobną pozycję na rynku przekąsek. W ubiegłym roku marka chipsów Pringles, które charakteryzują się nietypowymi opakowaniami w postaci tekturowych tub, wygenerowała przychód w wysokości 1,5 miliarda dolarów. Procter & Gamble ogłosił, że ostatecznie chce wycofać się z branży spożywczej i […]
20 lutego br. Delecta startuje z produktową kampanią reklamową nowej linii Babeczek Nadzianych budyniem. Działania potrwają do końca marca i obejmą telewizję, VOD, Internet oraz prasę kobiecą. Kreacje do kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Oś komunikacji stanowi nowy produkt – linia Babeczek Nadzianych Delecta, wprowadzona jako unikalny na rynku koncept babeczek do samodzielnego wypieku z nadzieniem budyniowym instant. Konwencję spotów reklamowych osadzono w kontekście nowej platformy komunikacyjnej Delecty, wykorzystującej wizerunek jeżowej rodziny. Sympatyczne jeże podpatrują z […]
A’ la italiana – linia makaronów z semoliny inspirowanych kuchnią włoską – poszerzyła się o nowy makaron Muszla duża. Makaron w formie zgrabnych, dużych muszli pozwoli rozwijać kulinarne fantazje podczas przygotowywania rozmaitych zapiekanek, przekąsek czy dań z sosami. Wyprodukowany z semoliny makaron nie tylko świetnie smakuję i trudno się rozgotowuje, ale także pomaga dbać o linię. Nowy w ofercie Czanieckich Makaronów makaron Muszla duża dobrze sprawdzi się w roli przekąski podczas przyjęć. Odpowiednia wielkość na […]
Vileda i Sidolux, dwie wiodące marki na polskim rynku środków czystości, z początkiem lutego rozpoczynają współpracę handlową. Przy zakupie wybranego artykułu do sprzątania Viledy, klienci otrzymają w prezencie produkt do czyszczenia Sidolux. Promocja będzie obowiązywała w wybranych sieciach handlowych. Vileda, światowy lider w dziedzinie artykułów do sprzątania oraz największy polski producent chemii gospodarczej – Lakma Strefa od lat cieszą się ogromnym zaufaniem konsumentów, którzy chętnie wybierają ich produkty. Firmy postanowiły połączyć swoje siły i wprowadzić […]
Anatol klasyczna ekspresowa kawa zbożowa Delecty została nagrodzona tytułem Produkt na medal 2011 w plebiscycie magazynu „Pani Domu”, w kategorii Napoje gorące. Jury, które wyłoniło zwycięzców spośród 248 zgłoszonych produktów, doceniło Anatola za „wyjątkowy aromat i smak”. Kawa zbożowa to smaczny, bezkofeinowy napój, będący doskonałym substytutem kawy naturalnej. Kawa Anatol jest polecana kobietom w ciąży, dzieciom, osobom na diecie, dbającym o linię, a także wszystkim, którzy ograniczają spożycie napojów z kofeiną. Łatwa w przygotowaniu (wystarczy […]
Kanapka Kibica z ziarnami Schulstad 450 g to specjalna limitowana seria pieczywa, przygotowana z okazji mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, organizowanych w Polsce i na Ukrainie. Jest to pieczywo pszenne zawierające dodatek otrębów pszennych, płatków owsianych i mąki żytniej. Kanapka Kibica z ziarnami zawiera błonnik regulujący pracę przewodu pokarmowego. Kanapka Kibica doskonale nadaje się do przygotowywania pysznych kanapek zarówno na ciepło jak i na zimno. Dzięki specjalnym procesom technologicznym możesz na długo cieszyć […]
Firma Wawel S.A. rozpoczęła kampanię outdoor’ową najbardziej rozpoznawanego produktu firmy – Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii „Michałki z Wawelu”, która rozpoczęła się w TV w styczniu br. Kampania „Michałki z Wawelu” wiąże się z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego. Celem kampanii jest umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii oraz prezentacja nowych wariantów smakowych Michałków. Koncepcję i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DEMO Effective Launching, za planowanie i […]
Wesołe i kolorowe reklamy serów marki Serenada pojawiły się na ulicach polskich miast w formie citylightów. Kampania jest zapowiedzią tego, co przygotowała Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek dla klientów w tym roku. Marka Serenada, znana z humorystycznej komunikacji w swoich reklamach, w lutym zaproponuje zmarzniętym przechodniom trochę słonecznego ciepła w postaci żółtych citylightów. Tablice z żółtymi plakatami staną w widocznych miejscach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Radomiu, Warszawie, Lublinie, Bydgoszczy, Częstochowie, Bytomiu, Tychach, Czeladzi, […]
Kobiety są wyjątkowe! Dlatego zasługują na wyjątkowe przyjemności nie tylko od święta. Każdy dzień może być Dniem Kobiet z nowym, pysznym wafelkiem PRINCESSA o smaku arachidowym, który już od 1 marca będzie dostępny w sklepach! PRINCESSA z edycji limitowanej to pyszne połączenie kruchego wafelka, delikatnego kremu o smaku orzeszków arachidowych i rozpływającej się w ustach pysznej polewy. To jedyny taki wafelek dostępny na rynku! „Chcemy, by kobiety czuły się naprawdę wyjątkowo każdego dnia. Dlatego oferujemy […]