Artykuły spożywcze

Żelki Frugo w reklamie sieci Żabka

FRUGO Białe Żelki

Zielone? Czarne? Białe? Wszystkie! FRUGO Żelkom nie trzeba się opierać. Najdłużej oczekiwany kolor żelek FRUGO wreszcie wylądował. I to od razu w reklamie TV marketu Żabka! (Nie)grzeczna biel wraz z mieszanką mocno owocowego smaku skusi każdego amatora egzotycznej atmosfery. FRUGO żelki są dostępne od teraz w sieci marketów Żabka, w promocyjnej cenie 1,99 zł. FRUGO Żelki w energetycznych kolorach: czarnym i zielonym podbijają serca FRUGO fanów. Paleta barw FRUGO została niedawno urozmaicona o (nie)winny biały kolor. […]

Nescafé Dolce Gusto – nowy, designerski ekspres do kawy

Nescafe Dolce Gusto ekspres

Marka NESCAFÉ, doceniając kunszt artystów, chętnie angażuje ich do swoich projektów. W 2011 roku nawiązała współpracę ze znaną projektantką, Agathą Ruiz de la Prada. Owocem wspólnej pracy był niezwykle oryginalny ekspres Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo de la Prada. W tym roku, z okazji 75. urodzin marki NESCAFÉ, wprowadzony został na rynek kolejny unikatowy model ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto, zaprojektowany przez hiszpańską designerkę, Coral Hernandez Finol, związaną z firmą Custo Barcelona. Urządzenie kusi niebanalnym wzornictwem […]

Marka KitKat prezentuje nową kampanię i nowy format batona!

Kit Kat Chunky Xtra Break

KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”.  W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty. Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, […]

Świeżo i z charakterem oto nowa Lubelska Ananasowa!

Lubelska wódka Ananasowa

Smak wyjątkowo egzotyczny a jednocześnie doskonale znajomy. Słodki, cytrusowy nad wyraz aromatyczny. Jak komponuje się w połączeniu z doskonałą wódką? Odpowiedź zamknięta jest w butelce nowej w rodzinie – Lubelskiej Ananasowej. Wyjątkowa słodycz nowej Lubelskiej przełamana cytrusową goryczką płynie wprost z naturalnego soku ananasowego, który jest jej bazą. Nie należy jednak dać się zwieść tej słodkości. Lubelska Ananasowa kryje w sobie wyjątkową zadziorność. Koktajl na podstawie tej wódki skomponowany z sokiem jabłkowym czy spritem  to łyk […]

Kasza gryczana z warzywami od Krawpak

Kasza gryczana z warzywami saszetki 250g

Firma Krawpak oferuje sprawdzone, smaczne, niedrogie i przede wszystkim zdrowe artykuły spożywcze. Najlepszym na to dowodem jest nowość z oferty, czyli Kasza gryczana z bukietem warzyw: marchewką, pietruszką, selerem oraz porem, w opakowaniu w którym znajdują się 2 saszetki 125 gramowe. Jej wysoką jakość gwarantują doskonałe surowce pochodzące od sprawdzonych dostawców z Lubelszczyzny, a z kolei niezapomniane wrażenia smakowe zapewnia pomysłowe połączenie kaszy z suszem warzywnym. Kolorowo na talerzu Kasza gryczana jest jednym z tych […]

Bakalland wchodzi na rynek musli i płatków śniadaniowych

Bakalland Płatki Pełnoziarniste

„Zwracam się do Pań” to nowa, ogólnopolska kampania reklamowa marki Bakalland, która wystartowała 28 marca 2013. Akcja została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby oraz domem mediowym MEC. Bakalland, lider na rynku markowych bakalii w Polsce wchodzi na rynek musli i płatków śniadaniowych. Doskonała, lekko magiczna pani domu, bohaterka poprzednich reklam Bakalland, zwraca się do Pań z informacją o nowości w ofercie Bakalland – linii 3 wariantów płatków pełnoziarnistych oraz 3 wariantów musli chrupiących. […]

Lasagne w ofercie firmy Aves

Aves Lasagne

Do tradycyjnej lasagne bolognese w ofercie firmy Aves, dołączyła lasagne z sosem szpinakowym. Lasagne z sosem szpinakowym to nowość w ofercie firmy Aves. Produkt trafia na rynek w wersji chłodzonej oraz mrożonej. Konsumenci będą mogli go przygotowywać zarówno w piekarnikach jak i mikrofali. Nowe opakowania, które niebawem pojawią się na sklepowych półkach, wyróżnia czytelna i przejrzysta grafika w pobudzających apetyt kolorach. Konkurs na najlepszy projekt opakowania wygrała Agencja Reklamowa Niceday, której powierzono również odświeżenie obecnych […]

Smakowite nowości od Algidy na każdy dzień

Przyjemność, która trwa cały rok? Unilever, producent lodów Algida, wraz z nadchodzącym sezonem proponuje szeroką gamę nowości. Coś dla siebie znajdą wśród nich fani w każdym wieku, zarówno lodów na patyku, jak i w rożkach. Dzięki nowościom od Algidy, sezon na lody  może potrwać dłużej. Dwa nowe wyjątkowe Magnum zapewnią niezwykłe zmysłowe doznania a wykwintne Carte d’Or zabiorą wielbicieli wyjątkowych smaków w dalekie podróże. Algida Śmietankowa pojawi się aż w dwóch smakowitych odsłonach. Coraz popularniejsze […]

Lody MÖVENPICK wśród w serialu „Przyjaciółki”

Movenpick

Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki” emitowanym w stacji POLSAT. Serial o perypetiach współczesnych, młodych kobiet przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK – kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim.  Dodatkowo stałym elementem życia tytułowych bohaterek są spotkania w „babskim gronie”, podczas których nie ma między nimi tematów tabu. Tytułowe Przyjaciółki w zabawny sposób omawiają […]

Najlepsze chwile z Nescafé – już od 75 lat

Nescafe Gold Crema 200 g

W latach 50-tych XX wieku ludzie zaczęli żyć naprawdę szybko. Na parkiecie królował rock’n’roll, a wyobraźnię tłumów rozpalały takie gwiazdy jak Elvis Presley czy Marylin Monroe. Młodzież chętnie spotykała się, aby posłuchać ulubionej muzyki i bawić się do białego rana. Nikt nie chciał stracić ani chwili z tych niezwykłych wydarzeń! Był to także początek ery telewizji. Marka NESCAFÉ szybko zrozumiała siłę nowego medium i postanowiła połączyć ją z tym powszechnym pragnieniem wykorzystywania każdego momentu. Dlatego […]