Mówią, że przeciwieństwa się przyciągają. Zasada ta doskonale sprawdza się nie tylko w życiu, alei w kuchni. Almette z kolorowym pieprzem jest tego najlepszym przykładem. Śmietankowy i puszysty Almette w połączeniu z wyjątkową kompozycją kolorowego pieprzu to duet idealny. Niezwykle wyrafinowany i jednocześnie „swojski” smak przywodzi na myśl beztroski okres dzieciństwa. Nowy serek Almette z kolorowym pieprzem to świetny wybór dla wszystkich tych, którzy cenią sobie wyjątkowy smak i tradycyjną recepturę. Dzięki połączeniu czterech rodzajów pieprzu, […]
Artykuły spożywcze
Delecta rozbudowuje linię „Udane wypieki” wprowadzając na rynek Drożdże instant. Jednoporcjowe opakowanie produktu pozwala szybko, bez przygotowywania rozczynu, spulchnić ciasto z połowy kilograma mąki. Nowe drożdże instant doskonale uzupełniają asortyment przypraw do ciast marki Delecta o uniwersalny dodatek do domowych słodkich i słonych wypieków. Drożdże instant Delecta nie wymagają wcześniejszego przygotowywania rozczynu. Sprawdzą się zwłaszcza w lżejszych ciastach, z mniejszą zawartością cukru i masła oraz ciężkich bakalii. Lukrowane rogaliki, pyzate brioszki, okazałe chałki i domowe […]
Firma HARIBO znowu mile zaskakuje swoich małych i dorosłych fanów. Na sklepowych półkach pojawiała się kolejna w tym roku nowość od HARIBO. Teraz smakosze żelków mogą spróbować uwielbianych na całym świecie uśmiechniętych Smiling-Balla. Kolorowe, okrągłe buźki to kolejna niestandardowa propozycja dla wielbicieli produktów Haribo. Smiling-Balla to żelki z cukrowym nadzieniem i różnokolorową żelkową otoczką, wyróżniające się przede wszystkim ciekawą formą – sympatycznych i uśmiechniętych buziek. Za interesującym wyglądem żelków kryje się ciekawe wnętrze smakowe. Smiling-Balla […]
Marka Wedel stale śledzi preferencje swoich konsumentów oraz tendencje rynkowe i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Tym razem miłośnikom wedlowskich przysmaków, Wedel proponuje wafelek WW, w zupełnie nowej odsłonie. WW w białej czekoladzie to propozycja dla wielbicieli kultowego produktu, którzy szukają także od czasu do czasu czegoś nowego. WW to cztery wafelki przekładane nadzieniem o smaku śmietankowym, oblane aksamitną, białą czekoladą. WW w białej czekoladzie powstał z myślą o młodszych konsumentach i rodzinach z dziećmi. To […]
Finał wakacji to doskonały czas na zmiany i wprowadzenie świeżego klimatu w swoim otoczeniu. Jednak w głowie każdego amatora słonecznych szaleństw pozostaje tęsknota za upalnymi chwilami. FRUGO – eliksir, posiadający 101% kumacji – przychodzi z pomocą w tej zagwozdce. Wraz z ostatnimi dniami letniej celebry powraca seledynowe FRUGO w całkowicie nowej odsłonie! Ostatni tydzień wakacji przyniósł totalnie świeżą wiadomość, która wywołała szeeeroki uśmiech na twarzy każdego miłośnika sił drzemiących w naturze. Seledynowe FRUGO przyszło. Pierwszy raz kolor ten […]
Klient kupuje wzrokiem. Fakt ten ma szczególne znaczenie dla produktów alkoholowych, które promują się m.in. za pomocą butelki. Ważny jest tu każdy detal, dlatego producenci wódek dbają o opakowanie swoich wyrobów. Dobry produkt często otrzymuje świetnie skrojone opakowanie wiele mówiące o zawartości. Taką butelkę otrzymała wódka Żubr. W lipcu na rynku pojawiła się dobrze znana, produkowana w Lublinie, wódka Żubr w odświeżonej butelce. Nieprzypadkowo właśnie ten brand otrzymał od producenta nowe szaty. Żubr w ostatnich […]
Szkolny to mała, 38 – gramowa tabliczka wedlowskiej czekolady, pełna energetycznych dodatków: orzechów arachidowych, cząstek pomarańczowych i chrupek, które wypełniają tabliczkę po brzegi, nadając jej niebanalnego charakteru. Nieduży rozmiar i pyszne dodatki sprawiają, że Szkolny to idealna przekąska dla młodych osób poszukujących zastrzyku energii. Nowoczesna grafika opakowania przyciągnie uwagę konsumentów z grupy docelowej, a niewielkie rozmiary tabliczki pozwolą na łatwą ekspozycję produktu i wspierają sprzedaż impulsową. Wprowadzenie tabliczki Szkolny wraz z rozpoczęciem roku szkolnego oraz […]
Nowa marka napoju energetycznego Heroes Energy pojawia się w kolejnych sieciach handlowych oraz sklepach handlu tradycyjnego. Od kiedy w Polsce pojawiły się napoje energetyczne nieodmiennie kojarzone są ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym. To przekonanie skutecznie podtrzymują producenci angażując do swoich kampanii reklamowych gwiazdy stadionów, ringów i boisk. Heroes Energy przełamuje ten stereotyp opierając swój wizerunek nie na znanych sportowcach, ale na kultowych superbohaterach amerykańskich komiksów. Utarło się przekonanie, że napoje energetyczne pomagają jedynie podczas intensywnego wysiłku fizycznego a […]
Według ostatnich dostępnych danych, z marca 2013 roku segment napojów niegazowanych rozwijał się wartościowo w tempie 6,9% rocznie. To 1,2% szybciej niż w przypadku napojów gazowanych. Wśród nich niesłabnącym powodzeniem cieszą się napoje typu Ice Tea. Mokate chce systematycznie umacniać pozycje na tym rynku. Długo zastanawialiśmy się nad wprowadzeniem tego rodzaju napojów do oferty. Przeważyło jednak przekonanie – wsparte kolejnymi wynikami sprzedaży, że rynek herbat ma się w Polsce nie tylko dobrze, ale i akceptuje […]
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” z Kielc postanowiła podkreślić tradycję i jakość swoich produktów. Na rynku pojawiła się nowa seria Musztard Kieleckich nawiązująca do delikatesów znanych sprzed lat. Skąd taka strategia działań? Zmiana opakowań to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami z wieloletnią historią. W tym przypadku fabryka nie ma sobie równych. Musztardy Kieleckie nieprzerwanie goszczą na polskich stołach od przeszło 80 lat. Stylizowane etykiety i szklane opakowania mają nawiązywać do bogatej, wieloletniej tradycji produkcji. W […]