Firma Emix wprowadza na rynek trzy nowe produkty – kaszę jęczmienną z warzywami, kaszę gryczaną oraz kaszę jęczmienną wiejską. Nowe produkty charakteryzują się wysoką wartością odżywczą i zawartością cennego błonnika roślinnego. Kasze stanowią bogate źródło białka, witamin z grupy B oraz składników mineralnych. Dodatek suszu polskich warzyw (marchew, pietruszka, seler, por, cebula) do kaszy jęczmiennej nadaje je charakterystycznego smaku i sprawia, że podana na ciepło z odrobiną świeżego masła lub sosu stanowi pyszne i lekko […]
Artykuły spożywcze
We wrześniu br. firma Agros-Nova powiększa ofertę marki Łowicz wprowadzając wyjątkową i limitowaną linię sosów, w której znajdą się: węgierskie leczo oraz sos indyjski z curry i kolendrą. Marka Łowicz proponuje dwa nowe aromatyczne sosy: pomidorowo-warzywny z papryką i cukinią – umożliwi przygotowanie pysznego leczo oraz pomidorowo-śmietanowy sos indyjski, z dodatkiem curry i kolendry – sprawdzi się jako baza do wielu egzotycznych dań, w tym m.in. indyjskiego curry z kurczaka. Zostały one przygotowane według tradycyjnych […]
Stale zyskujący na popularności i jak dotąd rozlewany w najmodniejszych warszawskich lokalach cydr Dzik, jest już do nabycia także w butelkach. Butelkowy Dzik będzie sprzedawany we wszystkich lokalach, gdzie dotychczas był jedynie rozlewany prosto z beczki, tak aby zagwarantować klientom różnorodną formę podania, wedle uznania. Cydr w butelkach o pojemności 0,33 l kierowany jest do kanału HoReCa, jednak będzie również do kupienia w wybranych sklepach z ekologiczną żywnością oraz niektórych sklepach alkoholowych, gdzie można nabyć alkohole […]
Nowy rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Najmłodsi powoli wracają z wakacyjnych wojaży, dorośli natomiast pieczołowicie kompletują podręczniki, zeszyty i inne materiały, bez których mali uczniowie nie mogą się obejść. To dobry moment także na to, by przyzwyczajać dziecko do nawyku jedzenia drugiego śniadania – kończymy z wakacyjnym folgowaniem. Jednak wbrew pozorom zdrowy posiłek wcale nie musi być nudny – wystarczy sięgnąć po sery topione z serii Disney oraz serek Wesoła Łączka, wapń + wit. […]
Dania lunchowe marki Quicker to zdrowe i szybkie w przygotowaniu przekąski. Ich zaletą jest fakt, że wykonano je metodą liofilizacji, czyli suszeniem przez mrożenie. W ofercie marki Quicker można znaleźć dania z prawdziwą, liofilizowaną wołowiną. Zarówno gulasz, jak i makaron z sosem bolognese zostały przygotowane z myślą o świadomych konsumentach, którym zależy na zdrowym i racjonalnym odżywaniu. Gdy nie mamy czasu na długie gotowanie, wystarczy 5-7 minut, aby przygotować pełnowartościowy posiłek, który w swoim składzie […]
Marka Hellena poszerza ofertę napojów niegazowanych o dwa nowe smaki: Mango, ananas i pomarańcza oraz Truskawka i malina. Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie zawierają konserwantów. Marka odświeżyła opakowania całej linii napojów niegazowanych, która zyskała nazwę Hellena Aseptic bez konserwantów, komunikującą wysoką jakość produktów. Nowe napoje są już dostępne w sprzedaży. Napoje niegazowane Hellena to owocowa paleta ulubionych smaków Polaków. Teraz dołączyły do niej dwie nowe kompozycje: […]
W gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD! Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie […]
Portfolio należącej do Mokate marki LOYD zyskało niezwykłą pozycję – herbatę English Blend. Jest to produkt wzbogacony w 100 procentach naturalną substancją, uzyskiwaną wprost u źródła smaku, czyli z wnętrza herbacianego liścia. W ten sposób smak naparu, który uzyskujemy, jest uszlachetniony i prawdziwie pełny. Dzięki tej innowacji, uczestniczymy w tworzeniu nowego segmentu rynku herbat z esencją camelia sinensis. Czarna herbata to wciąż największy segment w kategorii herbat w Polsce. Udział w wielkości sprzedaży to blisko […]
Przez cały sierpień, aż do wyczerpania zapasów, potrwa cross-promocja komplementarnych produktów do przetworów marek Delecta i Cukier Królewski. Zakup trzech opakowań Dżemixu 2:1 lub Dżemixu 3:1 Delecta będzie premiowany kilogramowym opakowaniem Cukru Królewskiego białego gratis. Dżemix Delecta to produkt z kategorii mieszanek żelujących, przeznaczony do domowych przetworów. W połączeniu z cukrem, umożliwia w krótkim czasie otrzymanie nisko- lub wysokosłodzonych dżemów z dowolnych owoców. Połączenie uzupełniających się produktów w ramach cross-promocji pozwoli na stymulację popytu na ofertę obu […]
Marka Tarsmak wzbogaciła swoją ofertę o kolejną linię produktów. Nowe propozycje, wpisujące się w kontekst trwającego sezonu grillowego, stały się atrakcyjnym uzupełnieniem aktualnej oferty. Wśród nowych produktów znajdują dwie musztardy i ketchupy oraz cztery sosy: sos piri piri, sos duńska remulada, sos czosnkowo-ziołowy i cebulowo-serowy. W produktach zastosowano nowe opakowania (butelka PP), opracowane zgodnie z indywidualnym projektem i odpowiadające trendom rynkowym dla tej kategorii produktów. W odróżnieniu od dotychczasowych, nowe opakowania zostały przystosowane do ekspozycji na […]