Artykuły spożywcze

Mąka kokosowa marki Bio Planet

Wybierając produkty ekologiczne warto sięgnąć po znanych i cieszących się pozytywną opinią producentów. Taką sławą bez wątpienia może cieszyć się firma Bio Planet, która od kilku lat jest niekwestionowanym liderem w produkcji i dystrybucji produktów ekologicznych w Polsce. Firma od prawie 10 lat z największą dokładnością, zaangażowaniem i oddaniem próbuje zmienić przyzwyczajenia żywieniowe Polaków i przekonać nas, że produkty ekologiczne to nie „przysłowiowa ściema”, a efekt ciężkiej i długotrwałej pracy wielu podmiotów. Nowością w ofercie […]

Ekologiczne kostki rosołowe od Knorr

Firma Unilever wprowadziła na rynek nowe, ekologiczne kostki rosołowe Knorr: Rosół z kury Knorr oraz Rosół warzywny Knorr. Zdobyły one specjalny atest, czego dowodem jest umieszczony na opakowaniu znak Rolnictwa Ekologicznego. Składniki rolne użyte przy produkcji kostek rosołowych Knorr: Rosołu z kury i Rosołu warzywnego są ekologiczne. Specjalne oznaczenie na opakowaniach potwierdza, że zostały one pozyskane z certyfikowanych ekologicznych upraw i hodowli. Przykładowo składniki roślinne pochodzą z upraw nawożonych poprzez ekosystem gleby, a techniki uprawy zapobiegają […]

Bezglutenowe kiełbaski dla dzieci marki Degustino

Producent wędlin premium – Chrzanowska Manufaktura Wędlin – wprowadza nową linię bezglutenowych kiełbasek Degustino dedykowaną dzieciom. Kiełbaski Degustino  Kids to zdrowe i smaczne rarytasy dla najmłodszych, dostępne w dwóch wersjach: z szynki wieprzowej  i z filetem z kurczaka. Kiełbaski Degustino Kids to wyśmienite wędliny produkowane z wyselekcjonowanego mięsa, o dużej mięsności – zawierają aż 93% mięsa. Delikatny smak , tak charakterystyczny dla nich, uzyskały dzięki wykorzystaniu w produkcji wyłącznie naturalnych przypraw. Kiełbaski Degustino są pasteryzowane jak […]

Mamma Mia! – najlepszy makaron dla Makaroniarzy

Gratka dla osób lubiących makaron. Od pewnego czasu marka makaronów Mamma Mia! jest dostępna w nowych, ładniejszych opakowaniach. Po prawie roku obecności na polskim rynku Mamma Mia! na dobre zagościła już w naszych domach i wprowadziła do nich wysoką jakość, zdrowie i smak, któremu nie oprze się żaden Makaroniarz. Produkt dedykowany jest wszystkim smakoszom makaronu – dla Makaroniarzy. Ponieważ to właśnie konsument jest najważniejszy, dlatego producent nieustannie dba o jakość makaronu Mamma Mia!, produkowanego w 100% z […]

Czarna Minutka od Mokate najchętniej kupowaną herbatą w Polsce

Mokate, znany polski i europejski producent kaw i herbat, to czołowy gracz na rynku herbaty w Polsce. Jego marka Minutka jest trzecim najlepiej sprzedającym się brandem (nie licząc marek własnych), a Minutka czarna w opakowaniu zawierającym 100 torebek to najchętniej kupowana herbata w naszym kraju (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż ilościowa w okresie DJ-AS 2014 w kategorii herbat, rynek z wyłączeniem marek własnych) Według danych GUS, w zeszłym roku Polska sprowadziła […]

Black poszerza ofertę energetyków

FoodCare wprowadza nowe produkty na rynek. Na sklepowe półki trafiły właśnie wody funkcjonalne Black Water, nowość w portfolio marki. Jednocześnie FoodCare wprowadził kolejne produkty witaminowe, rozszerzając segment Black Vitamin Energy o nowe warianty smakowe. Tej jesieni FoodCare wprowadził nową jakość na polski rynek napojów, rozszerzając portfolio Black o segment wód funkcjonalnych – Black Water. Napój będący połączeniem wody smakowej, napoju witaminowego oraz energetycznego dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – Magnez + B6 oraz Power-C, które skutecznie orzeźwiają i gaszą pragnienie […]

Orzeszki z pieca od marki Felix

Marka Felix wprowadziła na rynek dwukrotnie prażone Orzeszki z pieca. Są to delikatne i jeszcze bardziej chrupiące orzeszki, które nie brudzą rąk. Felix, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów, opracowała zupełnie nowe, wyjątkowe i jeszcze bardziej chrupiące Orzeszki z pieca. Do ich stworzenia wykorzystano innowacyjną technologię 2.0 roasted, która polega na prażeniu orzechów w odpowiednio gorącym powietrzu – bez dodatku tłuszczu, dzięki czemu są jeszcze lżejsze i bardziej chrupiące w porównaniu do tradycyjnie smażonych orzechów. Dla uzyskania jeszcze […]

40 lat marki Kinder Niespodzianka

W październiku br. marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując się do nowych potrzeb konsumentów. Równocześnie niezmienne pozostały te elementy, które czynią Kinder Niespodziankę wyjątkową. Wszystko zaczęło się we Włoszech dzięki pomysłowi Michele Ferrero – zaprojektował on czekoladowe jajko zawierające zabawkę. Na rynku Kinder Niespodzianka pojawiła się w 1974 roku, początkowo we Włoszech i Niemczech. Dziś obecna jest w 60 krajach na całym świecie i […]

Arystokratki – luksusowe kiełbaski marki Olewnik

Na półki sklepowe trafiły właśnie Arystokratki, suszone, dojrzewające kiełbaski marki Olewnik, wyprodukowane w naturalny sposób z mięsa wieprzowego. Arystokratki to kolejny produkt z luksusowej serii Arystokracja Smaku. Arystokratki to kiełbaski wieprzowe, suszone, dojrzewające od kilku do kilkunastu dni. Swój wyjątkowy smak i aromat zawdzięczają specjalnemu, naturalnemu procesowi produkcji oraz wyszukanej kompozycji przypraw, nadającej im śródziemnomorskiego charakteru. Nowe kiełbaski należą do kategorii wędlin surowych, w związku z czym są mało przetworzone. Proces ich produkcji oparty jest […]

Pasztet drobiowy z błonnikiem – nowość firmy Profi

Pasztet drobiowy z błonnikiem to nowy produkt marki Profi oraz absolutna nowość na polskim rynku w kategorii pasztetów. To pierwszy pasztet, który w swoim składzie zawiera znany ze swoich cennych właściwości zdrowotnych – błonnik pokarmowy.  W linii nowych pasztetów Profi znajdują się cztery wersje smakowe: firmowy, z pomidorami, z papryką, z pieczarkami. Pasztet drobiowy z błonnikiem zawiera wyłącznie wysokiej jakości składniki drobiowe, w tym mięso z piersi kurczaka dlatego jest idealny dla osób, które wykluczają z diety mięsa czerwone czy wieprzowinę. Jest także […]