Producenci

SM Mlekpol jeszcze bardziej nowoczesna

Nowa linia do produkcji serów i ekologiczna kotłownia ze stacją LNG – to najnowsza inwestycja Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w ZPM Kolno. Nowoczesna linia do produkcji serów firmy OBRAM S.A. z Olsztyna to kolejna z licznych inwestycji Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Linia spełnia najwyższe oczekiwania produkcyjne. Jej moce przerobowe to ok. 400 tys. litrów mleka na dobę, tj. 41 ton sera dziennie. Uruchomienie linii pozwoliło na likwidację dwóch wyeksploatowanych: w ZPM Kolno i ZPM Zambrów. Produkowane na […]

Delecta świętuje 200 lat produkcji we Włocławku

We wrześniu startuje promocja konsumencka marki Delecta organizowana z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku. W ramach akcji do wybranych produktów dołączono unikalne szablony do dekoracji wypieków i deserów, a do Karpatki dodatkowo książeczkę z przepisami. Promocja potrwa do grudnia br. Z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku marka Delecta przygotowała niespodzianki dla wielbicieli słodkich wypieków. Do opakowań najpopularniejszych ciast i babeczek dołączono szablony do ich dekoracji. Kolekcję można stworzyć kupując produkty: Brownie, […]

Marka Dawtona w nowej odsłonie

Właśnie zakończył się proces redesignu i nowe opakowania zyskały już wszystkie produkty z portfolio marki Dawtona. Koncentraty pomidorowe i przeciery, ketchupy, sosy i dania gotowe, warzywa w puszkach i słojach, mieszanki warzywne i gotowe sałatki, dżemy i przetwory owocowe oraz soki, a także wszystkie tegoroczne nowości producenta, zobaczymy w odmienionej wersji na sklepowych półkach w całej Polsce. Dawtona zdecydowała się przede wszystkim na minimalistyczną grafikę, prostotę i lekkość designu. Zastosowane rozwiązania wizualne doskonale oddają jakość […]

Mleko – promocja i jakość europejskiego produktu

Mleko i jego właściwości są doceniane przez lekarzy i dietetyków. Zaleca się spożywanie dziennie 3-4 porcji produktów mlecznych przez dzieci i 2-3 przez dorosłych. Ma to odzwierciedlenie w działaniach Komisji Europejskiej, która prowadzi szereg akcji na rzecz promocji mleczarstwa i podkreślenia jakości europejskich, w tym polskich produktów mlecznych. Europejskie przepisy w dużym zakresie regulują kwestie dotyczące odżywiania (np. wprowadzając dopłaty do spożycia mleka w szkołach), znakowania żywności, edukacji na temat korzyści zdrowotnych (np. profile składników […]

Bracia Koral zapraszają na konkurs fotograficzny „Deser #JakDawniej”

10 sierpnia br. na stronie marki Bracia Koral na Facebooku ruszy konkurs „Deser #JakDawniej”. Na zwycięzców czekają modne aparaty fotograficzne i upominki ufundowane przez markę. Zabawa potrwa do końca miesiąca. Aby wziąć udział w konkursie uczestnicy muszą wykonać trzy proste kroki: przyrządzić swój wymarzony deser z wykorzystaniem lodów Bracia Koral – Lody Jak Dawniej, sfotografować go, a następnie zdjęcie wraz z przepisem dodać do specjalnej aplikacji konkursowej. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze 10 najlepszych […]

Lana Popović dyrektorem generalnym Coca-Cola w Polsce i krajach bałtyckich

1 lipca 2016 r. Lana Popović obejmie stanowisko dyrektor generalnej The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich. Będzie odpowiedzialna za strategię firmy, innowacje, marketing i komunikację oraz za współpracę z partnerem biznesowym Coca-Cola HBC, będącym rozlewcą i dystrybutorem produktów Coca-Cola na wszystkich czterech rynkach. Lana Popović pracuje w The Coca-Cola Company od 15 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska zarządzając działalnością firmy, jej strategią i marketingiem. W 2006 roku została dyrektor generalną w Chorwacji, a wkrótce […]

Pamapol oficjalnym dostawcą żywności na Światowe Dni Młodzieży 2016

Pamapol S.A. – czołowy polski producent dań gotowych został oficjalnym dostawcą żywności na Światowe Dni Młodzieży 2016 w Krakowie. Na potrzeby wydarzenia jakim są Światowe Dni Młodzieży 2016, Pamapol zorganizował w ramach swoich struktur Mobilną Grupę Gastronomiczną – organ, mający na celu pełną obsługę dostawy żywności podczas tego wydarzenia. Pielgrzymi będą mieli do dyspozycji dwa rodzaje punktów gastronomicznych: stacjonarne oraz mobilne, działające na zasadzie food trucków. Innowacje to podstawa Na największe w Polsce wydarzenie o […]

Polacy jedzą coraz więcej lodów. Które będą hitem w tym sezonie?

Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestlé – producent  97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23% w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Bezkonkurencyjnym hitem były lody KAKTUS. W tym roku KAKTUSy pojawią się w nowej odsłonie z wyjątkowo długą polewką. Na lodożerców czeka też wiele innych nowości. Które propozycje staną się hitem sezony 2016? Podczas ubiegłorocznego lata Polacy chętnie […]

Tymbark już od 80 lat tłoczy soki 100% z jabłek

Tymbark już 80 lat temu odkrył źródło witalności. Płynie ono wprost z natury, a jego serce bije wśród jabłoni polskich sadów. To właśnie jabłka są kluczem do kochania życia. Pełne witamin i niepowtarzalnego smaku, każdego dnia dają nam zastrzyk uśmiechu i radości. Tymbark, jako prawdziwy znawca, który zgłębił wszystkie tajemnice tych owoców, przedstawia trzy nowe, wyjątkowo soczyste warianty soków tłoczonych – słodki Champion, aromatyczny Jonagold i kwaśna Antonówka. Jabłka to niezwykłe owoce, przez wielu ekspertów […]

Firma Grycan wprowadza do oferty lody impulsowe

Polski producent lodów, firma Grycan – Lody od pokoleń, wiosną 2016 roku wprowadza do sprzedaży linię lodów impulsowych w kubeczkach z łyżeczką. Rozszerzając swoją ofertę o lody impulsowe marka wchodzi w segment, który stanowi 61% całego rynku lodów. Lody impulsowe marki Grycan – Lody od pokoleń w kubeczkach 125 ml z dołączoną łyżeczką będą dostępne w sprzedaży detalicznej od kwietnia 2016 roku. Nową linię stanowią trzy najbardziej lubiane przez Polaków smaki – waniliowy, truskawkowy i […]