Black jest jedną z najpopularniejszych marek napojów energetycznych w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję zagraniczną. Po sukcesie sprzedażowym w Rumunii – Black Energy Drink rozpoczął 1 września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i w Internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS. Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową i konsumencką w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju […]
Producenci
Uchwałą Rady Zarządu Grupy z dniem 1 września 2017 stanowisko Prezesa Zarządu Bahlsen Polska objął Dariusz Wardencki. Na tym stanowisku zastąpił Scotta Brankina, który w czerwcu ubiegłego roku objął stanowisko Członka Zarządu Grupy Bahlsen w Hanowerze. Dariusz Wardencki posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze FMCG. Pracował między innymi w takich międzynarodowych firmach jak Mondelez (Dyrektor Handlowy na obszar Chorwacji i Słowenii), LU Polska (Dyrektor Sprzedaży), Gillette oraz Procter&Gamble. Ostatnio pracował jako Dyrektor Sprzedaży w firmie […]
Firma OSHEE, której celem jest motywacja do prowadzenia aktywnego stylu życia, została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce. Firma zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce. Kinga Pienińska to jedna z najczystszych naturalnych wód mineralnych w Polsce oraz […]
Konkurs konsumencki Mlekpolu dobiega końca. Jeszcze tylko przez miesiąc można bawić się z Milko i wygrywać atrakcyjne nagrody. Jesteśmy w trakcie 8 z12 rund konkursowych. Do tej chwili otrzymaliśmy blisko 3 tysiące zgłoszeń. Większość z nich została zilustrowana przez uczestników zdjęciami aktywności, którym towarzyszy produkt Milko. Bardzo nas cieszy takie zaangażowanie konsumentów. Wszystkim uczestnikom dziękujemy a kolejnych zachęcamy do wspólnej zabawy. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie. Najatrakcyjniejsze zgłoszenia zostały opublikowane […]
7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem. „Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do […]
Zestawy składników do samodzielnego gotowania (ang. meal-kit subscription services) podbiły już rynki Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych. Według szacunków firmy analitycznej Cardlytics, w samym 2015 roku wartość tego segmentu rynku wzrosła o 311 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Eksperci szacują, że trend ten będzie się utrzymywał i sprzedaż tego typu produktów osiągnie poziom 4 mld dolarów w perspektywie krótkoterminowej, a do roku 2026 – 36 mld dolarów rocznie. Czy takie usługi mają szansę podbić […]
Z okazji światowego Dnia Czekolady, który przypada na 12 kwietnia, pracownicy Fabryki Czekolady „Bałtyk”uruchomili fontannę czekolady i częstowali nią wszystkich, którzy tego dnia odwiedzają gdańską fabrykę czekolady. Dzień czekolady to święto, które uwielbiają wszyscy sympatycy czekoladowych tabliczek, pralinek czy bombonierek. W Gdańsku, w Fabryce Czekolady „Bałtyk” dla podkreślenia tradycji produkcji czekolady na Pomorzu zorganizowano degustację czekolady płynącej prosto z fontanny. Była to też okazja, aby opowiedzieć o historii czekolady i jako to się stało, że […]
Flagowa marka SM Mlekpol najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską. Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych. Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste – emocjonalne, społeczne. Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM Mlekpol okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich. Portfolio […]
Firma Tarsmak gości na stołach Polaków już od 25 lat. Specjalizacją firmy jest produkcja sosów majonezowych, pomidorowych, majonezów, ketchupów, musztard. Markowe produkty firmy, takie jak sos czosnkowy czy serowy, są powszechnie lubiane oraz wybierane przez konsumenta indywidualnego, jak i profesjonalistów, do których adresowane są wyroby w opakowaniach gastronomicznych. Początki firmy Tarsmak sięgają 1991, w którym to rozpoczęto produkcję majonezu. Kolejne lata to okres dynamicznego rozwoju: rozbudowa hal produkcyjnych, nowoczesne linie technologiczne, nowe produkty i rozwój […]
W trosce o zapewnienie klientom najwyższych standardów obsługi firma Gzella wprowadziła do swoich wybranych Delikatesów Mięsnych piece konwekcyjne. Dzięki temu konsumenci oprócz sprawdzonych Wędlin z Borów Tucholskich mają do wyboru także przepyszne, świeżo przyrządzone dania domowe. Wybór serwowanych produktów uzależniony jest od asortymentu danego sklepu. Jednak w stałej ofercie klienci mogą odnaleźć ciepłe dania, które sprawdzą się doskonale na każdą okazję i pozwolą skomponować menu dla domowników mających rozmaite upodobania kulinarne. Wśród propozycji aromatycznych potraw […]