Moda na superfood trwa w najlepsze. Po zdrowe przekąski sięgają już nie tylko osoby będące na zbilansowanej diecie, ale każdy, kto ma świadomość jak ważne jest wartościowe odżywianie. Powiedzenie jesteś tym, co jesz nabiera coraz większego znaczenia. Odpowiedzią na oczekiwania konsumentów globalny dystrybutor dodatków spożywczych, firma Katolik Group skonfekcjonowała najpopularniejsze bakalie i najzdrowsze dodatki spożywcze, które nabyć można pod nazwą Frutavita. Nie tylko cena, ale coraz częściej jakość przekonuje klientów do zakupu poszczególnych produktów. Producenci […]
Producenci
Konsumenci są coraz bardziej świadomi, że to co spożywają ma realny wpływ na funkcjonowanie ich organizmu. 85% badanych deklaruje, że zwraca uwagę na informacje zawarte na etykiecie właśnie pod kątem wpływu danego produktu na zdrowie.[1] Odpowiedzią branży owocowo-warzywnej na te potrzeby jest system jakości Certyfikowany Produkt (CP). Znak jakości CP na produkcie gwarantuje kupującym, że sięgają po produkt o wysokiej wartości odżywczej, a producentom ułatwia wyróżnienie ich artykułów na sklepowej półce. Ich rozpoznawalność zwiększy także […]
Firma Joyfood Sp. z o.o. pozyskała od prywatnych inwestorów kapitał pozwalający na dalszy rozwój produkcji oraz poszerzenie kanałów sprzedaży produktów. Joyfood to spółka specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz kreacji zdrowej żywności i gotowych dań. Artykuły spożywcze dostępne są pod czterema głównymi markami: PROporcja – dietetyczne dania gotowe, Wa:żywo na pieczywo – naturalne pasty warzywne, Zdrowe Pola tzw. superfoods oraz Smartfood, czyli dania i przekąski funkcjonalne z kategorii weight management. Najbardziej innowacyjną cześć portfolio produktowego […]
Marka Hochland znowu zaskakuje! 19 lutego startuje ogólnopolska loteria Hochland z okazji 25 lat obecności marki na polskim rynku. W urodzinowej akcji do wygrania będą bardzo atrakcyjne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. Loteria potrwa do 15 kwietnia. Urodzinowa fiesta! Huczne obchody 25 lat obecności marki Hochland na naszym rynku to ćwierć wieku tradycji wyjątkowego smaku, który pokochali fani serów w całej Polsce. Na przestrzeni lat marka umacniała swoją pozycję, rozszerzając […]
Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie, marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT […]
Rosnąca popularność diety bezglutenowej powoduje, że produkcją żywności ze znakiem przekreślonego kłosa zainteresowały się mainstreamowe marki branży spożywczej. Coraz większa konkurencja, to duże wyzwanie dla marek bezglutenowych. Jeszcze kilka lat temu osoby cierpiące na celiakię i różnego rodzaju alergie czy nietolerancje pokarmowe wywoływane spożywaniem glutenu, miały spore trudności z zakupem produktów bezglutenowych. Produkcja takiej żywności była niszowa, a artykuły bezglutenowe można było kupić tylko w sklepach specjalistycznych. Od kilku lat grupa konsumentów poszukujących produktów bez […]
Branża spirytusowa ma szansę, by stać się jedną z lokomotyw polskiej gospodarki. Świadczy o tym nie tylko kwota danin jakimi zasila budżet państwa, czy liczba miejsc pracy jakie zapewnia, ale także jej silny wpływ na kilka sektorów gospodarki, takich jak chociażby rolnictwo, czy wkład w budowanie dodatniego bilansu wymiany handlowej naszego kraju. Ważna jest także jej rola w edukacji społecznej poprzez kreowanie modelu odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Takie wnioski można wyciągnąć po V Kongresie Branży Spirytusowej, […]
Julius Meinl – działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy weszła na polski rynek z szerokim asortymentem produktów premium. Poprzez dołączenie do Coffee Zone jako udziałowiec większościowy, marka Julius Meinl zyskała w Polsce nową spółkę zależną – 20 już filię firmy na świecie. Julius Meinl Coffee Group to palarnia kawy założona w Wiedniu w 1862 roku. Oprócz produkcji wysokiej jakości kaw i herbat, dopasowanych do potrzeb rynku HoReCa, firma zapewnia kompleksową obsługę rynku kawowego (maszyny, […]
Grupa Sokołów, jeden z liderów na polskim rynku wyrobów mięsnych, ogłosiła sfinalizowanie zapowiadanej w lutym 2018 r. transakcji połączenia z Grupą Mięsną Gzella – znanego producenta wędlin z Borów Tucholskich. W marcu 2018 r. Sokołów uzyskał zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie. Na mocy dokumentów podpisanych dnia 30.05.2018 r. Sokołów przejął kontrolę nad jednym z najnowocześniejszych zakładów przetwórstwa mięsnego w Europie o potencjale produkcyjnym ponad 6 000 ton mięsa miesięcznie, a także zapleczem […]
Sad to nasz dom… – mówią założyciele marki Bracia Sadownicy. Tłoczą, musują, przecierają, ale przede wszystkim uprawiają jabłka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Wiedzą o nich wszystko. Ich doświadczenie, pasja oraz miłość do sadu pozwoliła stworzyć nową markę na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach W niewielkiej miejscowości na Kujawach w 1905 roku Józef Jędrzejewski zaczął uprawiać warzywa, a następnie owoce. W jego ślady poszły kolejne […]