Producenci

PepsiCo wybrało Polskę na lokalizację Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Europie

PepsiCo napoje

Nowoczesne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo zostało otwarte w miejscowości Suchy Las niedaleko Poznania. Strategia wiodącego producenta napojów gazowanych uwzględnia zapewnienie klientom handlowym dostęp do innowacyjnych i prostych w obsłudze urządzeń chłodniczych, które nie tylko będą gwarantowały odpowiednią temperaturę i ekspozycję produktów, lecz jednocześnie będą przyjazne dla środowiska. To właśnie w naszym kraju kierownictwo PepsiCo dostrzegło największy potencjał rozwijania najnowszych rozwiązań technicznych przy udziale wysokiej klasy polskich specjalistów i inżynierów. Odpowiednio schłodzone napoje, […]

ZPC Brześć: W 2020 roku rynek słodyczy czeka stabilny wzrost

Arkadiusz Drążek - ZPC Brześć

Polski rynek słodyczy ma się dobrze – w okresie od sierpnia 2018 do lipca 2019 jego wartość wyniosła ponad 12,69 mld złotych[1]. W 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać: dobra koniunktura, rozwój eksportu oraz różnicowanie się asortymentów produktów. Producenci słodyczy będą musieli zmierzyć się w nadchodzących miesiącach z nowymi trendami i wahaniami cen surowców oraz przygotować się na możliwe zmiany w prawie. O tym, jak zmieni się rynek słodyczy w 2020 roku oraz w […]

Carsten Knobel nowym prezesem zarządu firmy Henkel

Carsten Knobel - CEO Henkel

Firma Henkel poinformowała, że obecny prezes zarządu Hans Van Bylen, z powodów osobistych, rezygnuje ze sprawowania dalszych obowiązków. Hans Van Bylen związany był z firmą Henkel od blisko 35 lat – przez 15 lat zasiadał w zarządzie, a przez 4 lata sprawował funkcję CEO. Z dniem 1 stycznia 2020 r. jego stanowisko obejmie Carsten Knobel, który pracuje w firmie Henkel od 1995 r. Po około 35 latach pracy w firmie Henkel, uznałem, że jest to […]

25 lat budowania spożywczej potęgi Grupy Polmlek

Grupa Polmlek - Jerzy Borucki i Andrzej Grabowski

Grupa Polmlek świętuje jubileusz. Prężna, polska, prywatna firma, której produkty sprzedawane są w większość krajów świata. Sery, serki, mleko, proszki mleczne, soki, napoje oraz wiele innych produktów „made in Poland”, znajdziemy dziś na wszystkich kontynentach. Rozpoczęło się od maleńkiej mleczarni w Gąsewie, dziś to 18 zakładów i ponad 4 tys. pracowników, którzy każdego dnia z pasją i zaangażowaniem tworzą najwyższej jakości produkty, z najwyższej jakości polskiego mleka, polskich warzyw i owoców. Choć dziś to spożywczy […]

20 lat FRoSTY w Polsce! Podsumowanie działalności

FRoSTA logo

1999 rok niewątpliwie był przełomowy i to nie tylko dlatego, że dzielił dwa wieki i dwa tysiąclecia. Właśnie wtedy w Polsce działać zaczął obecny lider mrożonych produktów rybnych. Historia działalności marki FRoSTA pokazuje, jak wiele można zmienić w ciągu dwóch dekad. Na polskim rynku marka FRoSTA obecna jest od 1999 roku i od samego początku jest jednym z liderów w zakresie wprowadzania innowacyjnych rozwiązań proekologicznych i z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Z okazji 20. urodzin […]

Kotlin. Nikt tak nie podchodzi do ketchupu.

W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak. Przedstawiona w nowym spocie kraina pomidorów, z których powstają ketchupy Kotlin, to metafora staranności i troski, z jaką marka podchodzi do składników. To właśnie odpowiednia ich kompozycja […]

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Spot Tymbark - sok 100% Pomarańcza

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]

Odpowiedzialność wobec społeczeństwa i środowiska – moda czy biznesowa konieczność?

Geraldine Huse podczas Retail Summit 2019

Podczas odbywającej się w dniach 3-4 kwietnia w Warszawie XI edycji Poland & CEE Retail Summit, eksperci sektora retail i FMCG dyskutowali o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży. Jednym z kluczowych tematów konferencji była rola branży w obliczu wyzwań środowiskowych. Geraldine Huse, Prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej, która była gościem konferencji, podkreśliła w swoim wystąpieniu, jak ważna w inicjowaniu zmian na rzecz zrównoważonego rozwoju jest rola marek, innowacji i współpraca pomiędzy wszystkimi […]

Fanex wchodzi na rynek przypraw

Przyprawy Fanex

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę dla gastronomii i wprowadza na rynek markę Fusion Spices oferującą klientom najwyższej jakości przyprawy, kompozycje rosołowe oraz wyjątkowe marynaty. Dwa lata temu Fanex wprowadził na rynek markę Tress Amigos, dzięki której zaoferował swoim klientom naturalne, starannie wyselekcjonowane dodatki dla gastronomi najwyższej jakości, tj. pomidory, oliwki i inne warzywa. Dzięki poszerzeniu oferty o przyprawy, restauratorzy będą mogli liczyć na szeroką i komplementarną ofertę w […]

Bezpieczeństwo żywności w praktyce a systemy HACCP, IFS, BRC, ISO 22000, FSSC

Warzywa

Polska oraz wszystkie kraje Unii Europejskiej są zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności. Odbiorca produktu żywnościowego musi mieć pewność, że dany towar spożywczy spełnia wymogi bezpieczeństwa. Żeby jednak w sprzedaży detalicznej oferować artykuły bezpieczne, konieczne jest w pełni kompleksowe podejście, które obejmuje każdy element łańcucha żywnościowego. Normy bezpieczeństwa przestrzegane być muszą na etapie produkcji, podczas wyboru surowców, w trakcie przetwarzania żywności, a następnie jej składowania, transportu, znakowania. Zasady obejmują także każdy etap importu i […]