Producenci

FRUGO nokautuje konkurencję

Wszystkie smaki Frugo

Jak można wyczytać na stronie firmy FoodCare odnośnie napoju FRUGO, dane AC Nielsen nie pozostawiają złudzeń: FRUGO w okresie luty – marzec br. zostało niekwestionowanym liderem kategorii napojów sprzedawanych w szklanych butelkach z udziałami ponad 60 procent. Jednocześnie udziały dotychczasowego lidera obniżyły się z 51 do 15 procent, co oznacza ponad trzykrotny spadek w okresie 6 miesięcy! Od momentu pojawienia się na rynku na przełomie czerwca i lipca 2011 r. FRUGO konsekwentnie budowało pozycję lidera […]

Urodzinowy konkurs Sante

Sante 20 lat

Od 20 lat Sante, ekspert żywności funkcjonalnej, dba o zdrowie Polaków. Z okazji swojego jubileuszu organizuje konkurs dla konsumentów na najciekawsze, najbardziej kreatywne życzenia urodzinowe. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni wznowioną po latach przez Sante książką Agnieszki Maciąg pt. „Smak życia” oraz paczkami zdrowych produktów firmy. Konkurs trwa od 28 maja do 15 czerwca br. W tym czasie uczestnicy mogą przesłać życzenia urodzinowe dla Sante z okazji 20-lecia firmy. Liczba propozycji do zgłoszenia, które należy przesłać mailem […]

Browar Amber wchodzi do Żabki

Browar Amber

Browar Amber poszerza sieć dystrybucji. Jako pierwszy z browarów regionalnych wprowadził swoje piwo Amber Naturalny do sieci Żabka, największej ogólnopolskiej sieci sklepów typu convenience. Piwa z Browaru Amber można już też kupić na stacjach benzynowych BP. Na półkach ponad 2500 sklepów sieci Żabka jest już Amber Naturalny, niepasteryzowane, jęczmienne, klasyczne piwo. Wkrótce w tej sieci pojawią się kolejne marki piw z Browaru Amber. Do tej pory sieci takie Żabka, zdominowane były przez ofertę największych piwnych […]

FRUGO na outdoorze. Bez ograniczeń. (+ wideo)

Frugo

21 maja ruszyła kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym razem bez żadnych ograniczeń! FRUGO od początku wymyka się wszelkim standardom, dlatego nowa kampania nie tylko zaskoczy, ale także mocno namiesza i na długo zawładnie wyobraźnią fanów. Wszędzie tam, gdzie zjawia się FRUGO znika nuda i monotonia, a ich miejsce zajmują niczym nieskrępowana radość, wolność i pozytywne szaleństwo. Tak będzie i tym razem z jedną […]

Sante planuje wejście na rynek bakalii

Sante

Sante, ekspert  żywności funkcjonalnej, planuje wejść na rynek bakalii i powalczyć z jego liderami o znaczącą pozycję.  Firma dziś zajmuje pierwsze miejsce na rynku musli. Założona w 1992 roku firma początkowo zajmowała się sprzedażą parafarmaceutyków, ziół, produktów zbożowych oraz ziaren słonecznika, soczewicy i soi. Wówczas też wprowadziła na rynek swój pierwszy produkt typu musli pod nazwą „Surówka Piękności Kleopatra”. Dziś, po 20 latach istnienia, Sante jest ekspertem żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla zdrowia. Oferta firmy […]

Mokate na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Mokate

W tym roku kilkadziesiąt firm z branży spożywczej wyda na modernizację swoich zakładów około 2 mld zł. Inwestycje mają zwiększyć szanse sprzedaży na zagranicznych rynkach oraz poprawić rentowność. W tym gronie jest również Mokate. Po zakończeniu realizowanego programu rozbudowy, zdolności produkcyjne zakładów w Żorach i Ustroniu zwiększą się o około 25 proc. – Poprawa konkurencyjności polskiej i europejskiej gospodarki to droga do dobrobytu i warunek powodzenia projektu europejskiego. Europa musi utrzymać swoją konkurencyjność przy zachowaniu […]

Edukacja ze Staropolanką

Staropolanka

Staropolanka wystartowała z konkursem dla szkół podstawowych i gimnazjów pt.:  ”Woda dla świata, woda dla człowieka”. Jego głównym celem jest uświadomienie uczniom problemu związanego z zasobami wody na świecie oraz kształtowanie u nich postaw proekologicznych. Choć konkurs rozpoczął się na początku maja szkoły mogą cały czas zgłaszać swój udział. W czasie zabawy w klasach, które zgłosiły się do projektu  zostaną przeprowadzone zajęcia o znaczeniu wody dla świata i człowieka oraz o konieczności jej oszczędzania. Scenariusze […]

Bakalie zamiast chipsów

Ros Sweet

Żyjemy w biegu… szybko przemieszczamy się, intensywnie pracujemy, w pośpiechu odpoczywamy i spożywamy posiłki. O zdrową dietę nie jest łatwo. Z braku czasu nie dbamy o to, aby odpowiednio selekcjonować składniki odżywcze potrzebne naszemu organizmowi. Co więcej, producenci kuszą nas wysokokalorycznymi przekąskami oraz łatwymi do przyrządzenia daniami „z torebki”. Tymczasem, Światowa Organizacja Zdrowia apeluje o wyeliminowanie niezdrowych przekąsek i zastąpienie ich pożywnymi, a przede wszystkim zdrowymi bakaliami. Na szczęście produkty te stają się coraz bardziej […]

MOKATE: Choco Dream podbija rynek

Adam Mokrysz

Wartościowy udział czekolad do picia oferowanych przez Mokate wzrósł w ciągu roku wartościowo o 4% awansując producenta z odległej pozycji, na trzecie miejsce kategorii. – To świetnie dopracowany produkt, dostosowany do potrzeb i oczekiwań klientów. Będzie rozwijany i wzbogacany, tym bardziej, że rynek czekolady w naszym kraju nadal znajduje się w fazie wzrostu. Zwiększamy też jego sprzedaż eksportową i wyniki są nader obiecujące. – podkreśla Adam Mokrysz, z zarządu Mokate Sp. z o.o. Nie tylko […]

Owocowa Rozkosz w nowej odsłonie – dżemy niskosłodzone Owocowa Rozkosz

Owocowa Rozkosz - dżemy niskosłodzone

Marka Owocowa Rozkosz poszerzyła właśnie swoje portfolio o nową, wyjątkową serię smakową produktów z kategorii dżemów niskosłodzonych. Na sklepowych półkach możemy już znaleźć niespotykane dotąd w ofercie marki wariacje z soczystą pomarańczą – dżemy niskosłodzone: pomarańcza z grejpfrutem, pomarańcza z imbirem oraz pomarańcza z ananasem i limonką. Nowe smaki dżemów niskosłodzonych Owocowa Rozkosz, tak jak i wszystkie propozycje marki, przygotowane zostały ze szczególna troską o jakość, czyli wyłącznie ze starannie wyselekcjonowanych, zdrowych, soczystych i dojrzałych […]