LD Holding rozwija program lojalnościowy w swoich sklepach. Przegląd Handlowy: Była pani zaangażowana w wprowadzenie programu lojalnościowego eLDe do całej sieci. Może pani przybliżyć jego założenia i sposób funkcjonowania? Anna Blicharska-Sprus: Program „eLDe Klub” uruchomiliśmy około 5 lat temu. Jest to system oparty na kartach z kodem kreskowym, którymi posługują się nasi klienci podczas robienia zakupów. Punkty naliczają się po przekroczeniu określonej wartości koszyka zakupowego- ową wartość każdy właściciel sklepu może określić sam. Jednak najczęściej jest […]
Personalia
Co sprawiło, że zdecydowałeś się wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy? Mike Tyson: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowe przedsięwzięcie na skalę międzynarodową. Zaintrygował mnie fakt, że jest to ogólnokrajowy ruch w całości poświęcony kwestiom zdrowotnym i ratowaniu życia. Miliony złotych zebrane każdego roku, ogromne ilości sprzętu medycznego, tysiące wolontariuszy i jeden mężczyzna zarządzający imprezą od ponad 20 lat – to jest niezwykłe i każdy Polak powinien być dumny, że ma możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu. […]
Mirosław Szul: Jak ocenia Pani działania CEDC w Polsce w całym 2012 roku? Anna Załuska: Nie znamy jeszcze rezultatów za cały rok, ale wyniki pierwszych dziewięciu miesięcy jakie udało nam się osiągnąć w Polsce są imponujące. Udało nam się zwiększyć sprzedaż naszych wódek oraz importowanych wyrobów spirytusowych, poprawiliśmy też znacząco efektywność naszych działań. Czy rok 2012 był dobry dla firmy CEDC? To czas wielkich sukcesów marki Soplica – zarówno wódki czystej jak i wariantów smakowych, które […]
Doceniam potencjał SPAR Kiedy dowiedziała się Pani, że otworzy setny, jubileuszowy sklep sieci? Odpowiednio wcześnie, dzięki czemu wszystkie zaplanowane prace przebiegły zgodnie z harmonogramem. Pojawił się wtedy stres? Nawet nie. Mieliśmy tyle pracy, że nie bardzo był czas na takie refleksje. Oczywiście wiedziałam, że to będzie ważne wydarzenie dla całej sieci, ale bardziej martwiłam się czy zdążymy na czas, czy wszystko uda się zapiąć na ostatni guzik. Chcieliśmy, żeby naprawdę było idealnie. I udało się. […]
Mokate na paryskich targach SIAL. Rozmowa z Jarosławem Kordaliskim, dyrektorem eksportu Grupy Mokate
Niedawna 24. edycja Międzynarodowych Targów Spożywczych SIAL 2012, która miała miejsce w Centrum Wystawienniczym Paris Nord — Villepinte, odbiła się szerokim echem w świecie biznesu. Mokate miało tam swoje własne stoisko, które zostało zauważone nie tylko przez media miejscowe. Czyżby więc opinia, że wielkie targowanie zamiera w dobie internetu, nie była do końca prawdziwa? Jarosław Kordalski: Jestem przekonany, że to była dla nas bardzo ważna impreza targowa – zresztą kolejna, bo staramy się być obecni […]
Nowy zarząd oraz główni menadżerowie sieci detalicznej Stokrotka przygotowując się do realizacji nowej długoterminowej strategii rozwoju zorganizowali spotkanie ze swoimi kluczowymi partnerami handlowymi, aby na nowo zdefiniować wzajemne relacje. Hasłem przewodnim Spotkania Partnerów Biznesowych było „Stokrotka – kierunek na przyszłość”. Spotkanie Partnerów Biznesowych Stokrotki odbyło się 6 listopada br. w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie. Wzięło w im udział ponad 200 reprezentantów polskich i zagranicznych firm producenckich FMCG, m.in.: Danone, Coca – Cola, Grupa […]
Nie cały miesiąc po niespodziewanej zmianie Rady Nadzorczej i Zarządu LD Holding, NWZA LD Holding, odwołało Radę Nadzorczą i przywróciło Roberta Paździora na stanowisko Prezesa. Robert Paździor nie chciał komentować zmian personalnych, powiedział tylko, że miesięczne „zawirowanie” w spółce wywołało niepotrzebne napięcia wewnętrzne, spowodowało niepewność pracowników i franczyzobiorców co do dalszych losów firmy oraz zaniepokoiło producentów i dystrybutorów współpracujących z LD Holding. Prezes podkreślił, że sytuacja finansowa jest stabilna, spółka na bieżąco realizuje zobowiązania wynikające […]
Z Anetą Łopacką – Dyrektor Działu Technologii i Wdrożeń Cedrob SA rozmawiamy o wędlinach GOBARTO, powstaniu tej marki i tworzeniu produktów wysokiej jakości. Skąd pomysł, aby zakład znany głównie z wyrobów drobiarskich rozpoczął produkcję wędlin wieprzowych? Dlaczego powstała marka Gobarto? To prawda, specjalizujemy się w drobiu. Od 1991 roku produkujemy wyroby drobiarskie: mięsa, wędliny, dania gotowe, które są rozpoznawane i cenione przez konsumentów. Ten sukces zachęcił nas do rozszerzenia produkcji o wyroby wieprzowe pod nową […]
Mirosław Szul: Avans to marka dobrze znana wśród polskiej społeczności. Jakie formy marketingu są dla Państwa najkorzystniejsze? Arkadiusz Tomala: Ostatnie lata nie były czasem świetności marki AVANS. Z drugiej strony jest to marka z ogromnym potencjałem rozwojowym i nadal jest marką rozpoznawalną wśród konsumentów. Dlatego jesteśmy przekonani, że zakupiona przez nas sieć, po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, ponownie znajdzie się w czołówce firm z branży Multimedia/RTV/AGD. Kluczem do sukcesu będzie zdefiniowanie potrzeb […]
Mirosław Szul: Jak ocenia Pan ofertę Staropolanki na tle innych marek wód mineralnych i smakowych? Robert Gąsiorek: Oferta Staropolanki jest obecnie najlepszą możliwą dla klientów. Staropolanka zawsze była traktowana przez konsumentów, jako woda najwyższej jakości w Polsce, a obecnie mamy najszersze portfolio wśród marek wód mineralnych. Posiadamy również wody źródlane, których nie posiada konkurencja oraz wody lecznicze, takie jak Wielka Pieniawa. Po zakończeniu budowania procesu dystrybucji ogólnokrajowej, nasi klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą […]