HARIBO wprowadza do oferty nowości, które doskonale wpisują się w aktualne trendy i preferencje konsumentów. Smak radości teraz dostępny jest w jeszcze bardziej różnorodnych wariantach. Poznaj je wszystkie i daj się zaskoczyć nowym smakom i kształtom żelek HARIBO! HARIBO Favoritos Classic to wyjątkowy mix owocowych żelek, wśród których pojawiły się smaki i kształty niedostępne wcześniej na polskim rynku. Obok ulubionych Złotych Misiów i buteleczek Happy Cola, znajdziecie słodkie serduszka, soczyste truskawki czy chrupiące jagody. To prawdziwa […]
Nowości FMCG
Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu. Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma […]
Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]
Nałęczowianka wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1 L. Wyróżnia je to, że są w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPETu. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać kolejne butelki. Pojawienie się produktu na półkach zbiegło się ze Światowym Dniem Wody, co podkreśla znaczenie zrównoważonego rozwoju w działalności marki. Zrównoważony rozwój jest priorytetem w działaniach Nałęczowianki, która zobowiązała się, że do 2025 roku udział tworzywa z recyklingu we […]
Kosmicznie lekki i kosmicznie chrupiący – taki właśnie jest Milky Way Crispy Rolls. Produkt ponownie pojawi się na sklepowych półkach w marcu. Milky Way to marka ciesząca się szczególną popularnością dzięki lekkiej teksturze i subtelnemu, mlecznemu smakowi. Firma Mars Polska postanowiła ponownie rozszerzyć swoją ofertę o wariant Milky Way Crispy Rolls, który pojawi się w portfolio obok kultowych batoników Milky Way oraz gwiazdek Milky Way Magic Stars. Milky Way Crispy Rolls to delikatne, mleczne nadzienie […]
W tym roku marka HIT wprowadza nową Edycję Limitowaną, która zaskoczy odbiorców unikalnymi wariantami smakowymi. Edycja Limitowana HIT 2023 zachęca do eksplorowania nowości i dzielenia się nimi z ekipą przyjaciół, by pozytywnie nakręcać się nieznanymi dotąd wrażeniami smakowymi. Marka HIT przygotowała dwa warianty smakowe: Zakręcone Banoffee, czyli połączenie karmelu i banana oraz Słodkiego Arbuziaka o smaku arbuza. Edycja Limitowana będzie z łatwością wyróżniać się na tle portfolio HIT oraz konkurencji dzięki wyrazistym opakowaniom. Nowe warianty […]
Już w lutym w sklepach pojawi się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy. To odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz konsumentów, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszyć będzie wsparcie w strefie digital, w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się […]
Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników – wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla kobiety XXI wieku. Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, […]
Portfolio marki naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z atrakcyjnymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez warianty Nałęczowianki Kids, Junior i Teens marka promuje zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych – zwłaszcza w okresie powrotu do szkoły. Zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju i funkcjonowania – zarówno fizycznego, jak i umysłowego, tak istotnego zwłaszcza w okresie powrotu […]
Marka Jeżyki, do tej pory kojarzona głównie z ciastkami w czekoladzie, rozszerza swoje portfolio o niezwykłe praliny Jeżyki Coolki w dwóch smakach – MILK i DARK. Jeżyki Coolki MILK oraz Jeżyki Coolki DARK to wyjątkowe praliny z puszystym kremem o smaku herbatnikowym i płynnym karmelem w środku, oblane czekoladą mleczną lub deserową oraz obsypane karmelizowaną posypką z orzechów. Bogactwo składników o różnych strukturach oraz wyjątkowy smak zamknięty w Jeżykach Coolki idealnie wpisują się w charakterystykę […]