Nowości FMCG

Nowości spożywcze FMCG to jedna z najpopularniejszych kategorii informacji w naszym serwisie.

Ciastka HIT w nowych zakręconych smakach

Ciastka Hit Sezon 2023

W tym roku marka HIT wprowadza nową Edycję Limitowaną, która zaskoczy odbiorców unikalnymi wariantami smakowymi. Edycja Limitowana HIT 2023 zachęca do eksplorowania nowości i dzielenia się nimi z ekipą przyjaciół, by pozytywnie nakręcać się nieznanymi dotąd wrażeniami smakowymi. Marka HIT przygotowała dwa warianty smakowe: Zakręcone Banoffee, czyli połączenie karmelu i banana oraz Słodkiego Arbuziaka o smaku arbuza. Edycja Limitowana będzie z łatwością wyróżniać się na tle portfolio HIT oraz konkurencji dzięki wyrazistym opakowaniom. Nowe warianty […]

Nowość: MINI Almette śmietankowy bez laktozy

Almette Mini Zioła

Już w lutym w sklepach pojawi się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy. To odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz konsumentów, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszyć będzie wsparcie w strefie digital, w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się […]

Chipsy POLA – polskie jabłko w nowej odsłonie

Chipsy jabłkowe Pola

Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników – wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla  kobiety XXI wieku. Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, […]

Nałęczowianka w nowych formatach

Nałęczowianka Teens

Portfolio marki naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z atrakcyjnymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez warianty Nałęczowianki Kids, Junior i Teens marka promuje zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych – zwłaszcza w okresie powrotu do szkoły. Zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju i funkcjonowania – zarówno fizycznego, jak i umysłowego, tak istotnego zwłaszcza w okresie powrotu […]

Jeżyki Coolki – przekąska, którą można chrupać na okrągło

Jeżyki Coolki

Marka Jeżyki, do tej pory kojarzona głównie z ciastkami w czekoladzie, rozszerza swoje portfolio o niezwykłe praliny Jeżyki Coolki w dwóch smakach – MILK i DARK. Jeżyki Coolki MILK oraz Jeżyki Coolki DARK to wyjątkowe praliny z puszystym kremem o smaku herbatnikowym i płynnym karmelem w środku, oblane czekoladą mleczną lub deserową oraz obsypane karmelizowaną posypką z orzechów. Bogactwo składników o różnych strukturach oraz wyjątkowy smak zamknięty w Jeżykach Coolki idealnie wpisują się w charakterystykę […]

Rio Mare – oferta z certyfikatem MSC

Kupując ryby z certyfikatem MSC, wybierasz te, które pochodzą ze zrównoważonych połowów, prowadzonych z poszanowaniem oceanów i ich różnorodności biologicznej. Dzięki temu przyszłe pokolenia również będą mogły czerpać z ich bogactwa. Rio Mare posiada już 3 produkty z niebieskim znakiem MSC. To Tuńczyk w oliwie z oliwek 3 x 80 g, Insalatissime Sałatka z komosą ryżową i tuńczykiem 160 g oraz Sałatka z ciecierzycą i tuńczykiem 160 g. Tuńczyk w oliwie z oliwek 3 x 80 […]

Tarczyński rozbudowuje bestsellerową linię kabanosów Exclusive

Kabanosy Tarczyński Exclusive

Firma Tarczyński poszerza swoją bestsellerową linię Exclusive. Do oferty właśnie dołączyła nowa propozycja – kabanosy o smaku chilli & ser. To jednak niejedyne nowości od popularnego producenta przekąsek białkowych. Wśród unikatowych produktów z linii Exclusive Paluszki konsumenci znajdą teraz dwa nowe warianty – chilli oraz indyk. Wybór nie jest przypadkowy, ponieważ to 3. i 4. – zaraz po drobiowym i wieprzowym – najlepiej sprzedający się smak kabanosów branżowego lidera. Tarczyński jest największą marką w kategorii […]

Odkryj etniczne smaki z nową marką Helcom Ethnic

Helcom Ethnic pasty

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Helcom Ethnic. To wyjątkowa oferta, w której znalazły się pasty warzywne inspirowane popularnymi na świecie recepturami, z różnych zakątków świata. Nowa marka Helcom Ethnic W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Greek Trade poszerza swoją ofertę o nową markę. Helcom Ethnic to propozycja dla wielbicieli podróży kulinarnych i tych, którzy szukają w kuchni wyjątkowych smaków. Jej flagowe produkty – pasty warzywne – świetnie uzupełniają śniadaniowe menu, jak również sprawdzą się […]

Nowość od Helcom Premium. Owoce z dodatkiem wina

Helcom - owoce z dodatkiem wina

Nowość dla wytrawnych smakoszy od marki Helcom Premium. To owocowe pasty z dodatkiem białego lub czerwonego wina, które dodadzą wyjątkowego smaku i aromatu zarówno deserom, jak i wytrawnym przekąskom. Nowa linia produktów Helcom Premium W katalogu produktów Helcom Premium nie brakuje odważnych i zarazem starannie przemyślanych połączeń smakowych. Tym razem marka postawiła na owocowy rarytas z dodatkiem wina, który świetnie komponuje się na przykład z różnymi gatunkami serów. W ofercie dostępne są cztery wyjątkowe wersje […]

Nowe smaki czekolad marki Wawel

Nowe smaki czekolad Wawel

Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, o smaku soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Oba nowe produkty powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki. Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej ciemnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny […]