Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” wprowadzają na rynek margarynę Słoneczną w nowym opakowaniu. Nowy kubek został opatrzony atrakcyjną grafiką, podkreślającą pochodzenie podstawowego składnika produktu, jakim jest olej słonecznikowy. Słoneczna nie zawiera konserwantów i soli, co stanowi kluczowy komunikat na pakowaniu. Mocna ekspozycja logo pozwala na szybką identyfikację produktu z marką Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Margaryna Słoneczna Spółki Bielmar to klasyczny produkt do smarowania pieczywa o zawartości 80% tłuszczu. Produkowana na bazie oleju słonecznikowego (min. 75%) jest doskonałym źródłem niezbędnych nienasyconych […]
Nowości FMCG
Na rynku pojawił się czwarty, oryginalny smak kiełbasek od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – Degustino z szynki. To produkt o wysokiej, bo, aż 93% zawartości mięsa sprzedawany w wygodnych opakowaniach po 120 gramów. Zgodnie z zapowiedzią rozwijamy ofertę konfekcjonowanych kiełbasek Degustino. Teraz wprowadziliśmy do naszej oferty nowy smak z szynki. Polacy lubią wędliny o klasycznym smaku i takie właśnie są nowe Degustino. – mówi Krzysztof Kania, Prezes Zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Nowość Degustino to kompozycja kruchego […]
Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków wprowadziły na rynek nowy produkt – flaki z mięsem wołowym. Jest to gotowe danie, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można przygotować pyszny obiad dla całej rodziny. Wystarczy podgrzać i gotowe! Flaki to tradycyjne, smaczne danie charakterystyczne dla kuchni polskiej. Najnowsza propozycja marki Łuków – Flaki z mięsem wołowym z serii Świat Szlachetnej Wołowiny przygotowane są z najlepszej jakości flaków i mięsa wołowego, w tradycyjnym rosole z dodatkiem aromatycznych warzyw. Świetne jako […]
Kultowy napój Frugo śmiało przyjmuje nowe oblicze, prezentując mocno limitowaną złotą barwę. Nowy kolor skrywa w sobie również kompletnie nowy smak, serwując orzeźwiające połączenie złotych jabłek i mięty. To jednak tylko początek świeżych wiadomości ze świata kolorowej marki! Już teraz wyłącznie w sieci Biedronka dostępne jest Frugo w klasycznych retro-etykietach z lat 90.! Frugo, będąc zawsze na bieżąco, postanowiło wesprzeć polskich sadowników. W sklepach w całej Polsce dostępny jest kompletnie nowy złoty kolor najbardziej zadziornego z […]
Haribo, producent kultowych żelek i pianek, przygotował gamę kwaśnych produktów z polskojęzycznymi nazwami, w tym nowość – Tęczowe Paski. To świetna propozycja dla wszystkich miłośników intensywnych smaków! W portfolio kwaśnych produktów Haribo znajdują się kultowe Kwaśne Języczki, czyli miękkie żelki, będące perfekcyjnym zestawieniem delikatnie słodkiego i intensywnie kwaśnego smaku. Klasyczną pozycją w gamie kwaśnych żelek Haribo są również Kwaśne Frytki, zaskakujące połączeniem soczystych, owocowych smaków z orzeźwiającą kwaśną posypką. Nowością wśród kwaśnych produktów Haribo są kolorowe […]
Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” zmieniają opakowanie tradycyjnej margaryny kulinarnej Zwykła. Nowe opakowanie zostało opatrzone apetycznym zdjęciem obiadu, które podkreśla szerokie kulinarne zastosowanie produktu do smażenia, duszenia, gotowania oraz pieczenia. Mocna ekspozycja logo pozwala na szybką i jednoznaczną identyfikację produktu z marką Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Zwykła to margaryna kulinarna o najniższej zawartości tłuszczu (60%) spośród wszystkich produktów tej kategorii, oferowanych przez Spółkę Bielmar. Ponadto, jako jedyna zawiera wyłącznie składniki pochodzenia roślinnego. Ze względu na brak dodatku mleka […]
Polski producent słodyczy – wadowicka firma Skawa, wprowadziła do sprzedaży zupełnie nowy produkt: markizy kakaowe o dumnie brzmiącej nazwie „Ciacho”. Ciacho, są to imponujących rozmiarów okrągłe, kruche herbatniki przełożone znakomitym kremem kakaowym i zapakowane w 300-gramowe ładne i apetyczne opakowania. Markizy Ciacho cechują się słodkim, delikatnym smakiem, dlatego znakomicie sprawdzą się podczas imprezy czy spotkań przy kawie. Skawa
W sklepach pojawiła się limitowana edycja soków Marwit Jabłko – Owoce Żurawiny. To świetna okazja do spróbowania nowego, wyjątkowego smaku. Nie przez przypadek jednak ta kombinacja świeżego soku pojawia się w sprzedaży na początku jesieni. Oba tytułowe owoce posiadają mnóstwo wartości odżywczych, tak istotnych do wzmocnienia organizmu w czasie pierwszych chłodnych, deszczowych dni. A świeżo wyciskane soki marki Marwit zachowują ich właściwości oraz naturalny smak. Do znanego już miłośnikom Marwitu smaku jabłka w tym sezonie dołącza żurawina. […]
Najnowszy produkt marki Sertop, firmy z ponad 50-cio letnią tradycją, to serki topione „Jak Dawniej”. Produkty otrzymały ładne, eleganckie opakowania i oferowane są w dwóch wersjach smakowych: Gouda i Edam. Zarówno skład serka, jego kremowa konsystencja, jak i zastosowana szata graficzna na opakowaniu nawiązują do tradycyjnych metod produkcji serków topionych z dawnych lat. Gramatura: 100 g Cena: ok. 1,99 zł Sertop
Oryginalne smaki to specjalność marki KitKat. Wystarczy wspomnieć o Kit Kat Chunky Peanut Butter czy ofercie świątecznej Kit Kat Orange oraz KitKat Cookies & Cream. Teraz marka dokonuje kolejnej rewolucji w kategorii. Po raz pierwszy łączy dwa różne doznania smakowe w jednym batoniku – KitKat Chunky Double Caramel. KitKat Chunky Double Caramel został wzbogacony o 2 różne rodzaje karmelu. W jednej połówce batona karmel jest chrupiący, a w drugiej – kremowy. 2 połówki – każda inna. […]