Nowości FMCG

Nowości spożywcze FMCG to jedna z najpopularniejszych kategorii informacji w naszym serwisie.

Niecodzienna akcja promocyjna wspierająca wprowadzenie nowych smaków pizzy Guseppe

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.com oraz na profilu Guseppe na Facebooku. Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, […]

Pierwszy kartonik z zakrętką w segmencie napojów dla dzieci

Od czerwca 2015 r. nowa linia produktów pod marką Leon firmy Hortex jest dostępna w nowym opakowaniu – kartonie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z wygodnym zamknięciem HeliCap™ 23. Jest to pierwszy na polskim rynku soków, nektarów i napojów produkt w opakowaniu kartonowym o małej pojemności z zakrętką. Wprowadzenie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zamknięciem HeliCap™ otwiera nowe możliwości w kategorii soków, nektarów i napojów. Kształt opakowania oraz zakrętka […]

Nowe Grześki w ofercie marki Colian

Marka Grześki rozszerzyła ofertę uwielbianych przez Polaków wafelków impulsowych. Na sklepowych półkach pojawiły się Grześki MINI oraz nowe smaki Grześków MEGA. Do oferty marki Grześki dołączyły kolejne słodkie propozycje: Grześki MINI i dwa nowe smaki Grześków MEGA. Bestsellerowy wariant klasyczny, wafel w czekoladzie przekładany delikatnym kremem kakaowym jest już dostępny w formacie mini. W wersji mega pojawiły się dwa wafelki o popularnych wśród konsumentów smakach: Grześki Orzechowe MEGA z kremem orzechowym w czekoladzie deserowej i […]

U źródeł owocowego zdrowia – Ocet jabłkowy marki Ponti

O zdrowe menu dbamy szczególnie wiosną i jesienią, tymczasem również latem warto zrezygnować z kalorycznych potraw na rzecz lekkich i zdrowych przysmaków. Apetyczne i orzeźwiające dania stworzymy wykorzystując prozdrowotne właściwości Octu jabłkowego marki Ponti, którego sekretem są soczyste owoce i prawdziwie włoska receptura. Wyrazista kropla o smaku świeżych jabłek pomoże nam zadbać o piękną sylwetkę i wspaniałe samopoczucie o każdej porze roku. Soczysty i wyjątkowy Wszystkie produkty marki Ponti słyną z tego, iż powstają w […]

Jeszcze bardziej zbuntowany batonik Daim Mint z dodatkiem mięty

Czy poznaliście już nowe, ekscytujące oblicze Daim’a? Na lato karmelowe batoniki odświeżyły swój smak dodatkiem mięty! Podobnie jak klasyczna wersja, batonik Daim Mint charakteryzuje doskonałe połączenie chrupiącego, karmelowego nadzienia zanurzonego w aksamitnej, mlecznej czekoladzie, a dodatek mięty nadaje mu wyjątkowego smaku, idealnego na lato. Zbuntowane batoniki Daim Mint kupić można w drogeriach SuperPharm i sklepach Ikea. Index Food

ZT „Kruszwica” wprowadza pierwszą w Polsce margarynę z kwasem DHA

Dzięki wyjątkowemu doborowi składników, margaryny Optima każdego dnia wspierają zdrowie Polaków. Z początkiem czerwca br. do tej wyjątkowej rodziny dołączył kolejny innowacyjny produkt – Optima DHA. Sięgając po nową margarynę konsumenci będą mogli uzupełnić niedobory kwasu DHA w diecie i tym samym zadbać o odpowiednie funkcjonowanie mózgu i wzroku. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów ZT „Kruszwica” wprowadza na rynek kolejny produkt, który pomoże Polakom dbać o zdrowie i zbilansowaną dietę każdego dnia. Margaryna Optima DHA jest źródłem kwasu […]

Redesign opakowań Międzybrodzkich Makaronów

Firma Międzybrodzkie Makarony istnieje od 1991 roku. Od tego momentu eksperci firmy dokładają wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. Dodatkowo wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom rynku firma aktualnie odświeża  szatę graficzną opakowań, tak aby była ona jeszcze bardziej przyjazna dla konsumenta. Firma Międzybrodzkie Makarony chce uniknąć drastycznej zmiany, aby nie zrazić swoich dotychczasowych klientów. Z tego powodu aktualizacje wizerunkowe będą wdrażane stopniowo. Nowy design opakowań będzie przejrzysty, znajdować się będą na nim wszystkie […]

Marka HIT robi imprezę

Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie. Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – czołowa marka w segmencie markiz, Krakuski […]

Kropla – nowa marka napojów firmy Coca-Cola

KROPLA to nowa marka napoju stworzona dla wszystkich zapracowanych i zabieganych. Każdy niezależnie od tego co robi, gdzie pracuje lub czym się w danym momencie zajmuje, potrzebuje chwili dla siebie. KROPLA umili tę naturalną potrzebę i pomoże wrócić myślami do obrazów, uczuć i wspomnień, które kojarzą się z przyjemnością, wywołują uśmiech, dają tak potrzebny głębszy oddech. Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych. Sklep i półka to […]

Góralki o smaku truskawkowym już w sklepach!

Marka Góralki wychodzi naprzeciw oczekiwaniom miłośników truskawek i wprowadza limitowaną edycję wafelków o smaku truskawkowym. Nowy produkt marki Góralki wyróżnia pyszna polewa, która nie bez przyczyny rozprowadzona jest po obwodzie kruchego wafelka. Idea takiego obtaczania powstała z myślą o wymagających konsumentach, którym czekolada nie będzie rozpuszczała się w dłoniach. Dodatkowo subtelna polewa podkreśla truskawkowy smak nadzienia, które rozpływa się w ustach. Miłośnicy słodkich przekąsek mogą teraz cieszyć się nowym „smakiem po brzegi” swojego ulubionego wafelka. […]