Nowości FMCG

Nowości spożywcze FMCG to jedna z najpopularniejszych kategorii informacji w naszym serwisie.

Nescafé 3in1 w nowych, pysznych smakach

Obecne pokolenie młodych ludzi jest zabiegane i żyje w ciągłym pośpiechu. Studia, pierwsza praca, podróże, spotkania z przyjaciółmi… Żyją szybko, intensywnie, chcąc czerpać jak najwięcej z życia. To czas poszukiwań, również swojej ulubionej kawy. Jaka powinna być idealna kawa? Delikatna w smaku, dopasowana do stylu życia młodych ludzi – łatwa i szybka w przygotowaniu. I taka właśnie jest Nescafé 3in1 w dwóch nowych, wspaniałych smakach. Marka Nescafé, na początku tego roku rozszerzyła portfolio napojów kawowych  typu „3w1” […]

Delecta prezentuje Zbożowe ciasteczka

Delecta wprowadza do oferty chrupiące Zbożowe ciasteczka z unikalną kompozycją 5 zbóż: pradawnego amarantusa, orkiszu, owsa, żyta i pszenicy. Zbożowe ciasteczka to pierwsze tego rodzaju ciasteczka do domowego wypieku, dostępne na polskim rynku. Szlachetne składniki i mnóstwo możliwości połączeń z ulubionymi dodatkami  stanowią o wysokim potencjale sprzedażowym nowego produktu. Delecta zaprasza do inspirującej zabawy w pieczenie i odkrywanie smaków. Przygotowanie Ciasteczek zbożowych jest bardzo proste, wystarczy dodać podstawowe składniki. Za każdym razem można urozmaicić ich smak wybranymi […]

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo Andy’s ESB

Browar Pilsweizer z Grybowa wprowadza na rynek niezwykle ciekawą propozycję dla konsumentów poszukujących nowych smaków piwnych – piwo z kategorii extra special bitter pod marką Andy’ ESB. Jest to pierwsze piwo górnej fermentacji w ofercie tego browaru. Pilsweizer liczy na zainteresowanie nowym piwem zarówno ze strony kobiet jak i mężczyzn. Jego cena detaliczna wyniesie ok. 7 zł. Jak mówią przedstawiciele browaru, Andy’s ESB to piwo będące hołdem dla starych angielskich mistrzów piwowarstwa i wierne oryginalnym tradycyjnym angielskim recepturom. To […]

Królewska Wielkanoc z Majonezem Królewskim Tarsmak

Wielkanoc to czas, kiedy na polskich stołach królują tradycyjne potrawy i przekąski z jaj,  których niezbędnym dodatkiem jest majonez. Jego nazwa pochodzi od francuskiego słowa moyeu, co oznacza żółtko. Nic dziwnego – to właśnie żółtka jaj są jednym z jego podstawowych składników. Z myślą o wszystkich, którzy nie wyobrażają sobie uroczystego śniadania bez smaku majonezu, firma Tarsmak przygotowała Majonez Królewski. To produkt z kategorii premium, skomponowany z najwyższej jakości składników. Tworzą go pieczołowicie dobrane proporcje […]

Gorący Kubek Knorr w nowej odsłonie i bez glutaminianu sodu

Suszone warzywa i zioła pochodzące ze zrównoważonych upraw stanowią o wyjątkowości i smaku nowego Gorącego Kubka Knorr. Udoskonalona receptura produktu, bez  glutaminianu sodu i z większymi kawałkami warzyw i ziół, już teraz dostępna jest w odświeżonym graficznie opakowaniu. Smacznego! Już pierwsze spojrzenie na Gorący Kubek Knorr pozwala zauważyć gruntowną przemianę produktu. Bardziej naturalnie wyglądające i nowoczesne opakowanie jest tylko jedną z kilku wprowadzonych zmian. Zmieniona kompozycja Gorącego Kubka, bazująca na składnikach pochodzących ze zrównoważonych upraw, pozwoliła zachować […]

Wstążki w wersji premium – włoski makaron Pappardelle marki DeCecco

Nazwa włoskiego makaronu Pappardelle wywodzi się od słowa pappare, które znaczy pałaszować. Wyraźnie wskazuje ona na to, jak dużym uwielbieniem specjał ten cieszy się pośród mieszkańców słonecznej Italii. Dzięki marce DeCecco wyśmienity smak makaronu Pappardelle możemy poznawać również w zaciszu własnego domu. Szerokie wstążki, stworzone w zgodzie z tradycyjną włoską recepturą, poskromią nawet największy apetyt oraz wypełnią nasze menu głębią śródziemnomorskich aromatów. Maximum smaku Makarony marki DeCecco słyną przede wszystkim z prawdziwie włoskiego smaku, który […]

Nowe piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie od Lambertz

Marka Lambertz specjalizuje się w piernikowym asortymencie od 300 lat. W jej bogatej ofercie znajdziemy zarówno pierniki nadziewane, lukrowane, jak i klasyczne – oblane jedynie najwyższej jakości czekoladą. Piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie Lambertz w opakowaniu 250 g to prawdziwa klasyka piernikowego gatunku. To mięciutkie i rozkosznie rozpływające się w ustach przysmaki, doskonale wypieczone i idealnie pulchne. Pięknie się prezentują, a ich cynamonowe, anyżowe, goździkowe oraz imbirowe zapachy rozkosznie nęcą zmysły już od uchylenia opakowania. Piernikowe […]

Marka Kupiec z nowymi produktami

Sezon w zdrowiu z nowymi produktami Kupiec: ciecierzyca, siemię lniane, soczewica zielona, kasza pęczak, kasza owsiana. Jesień i zima to czas, gdy szczególnie ważne dla zdrowia jest to, co jemy. Bogata w niezbędne wartości odżywcze dieta wpływa na odporność i kondycję. W tym sezonie produkty, które powinny znaleźć się w naszym codziennym jadłospisie, obfitują w wysoką zawartość błonnika, witaminy i składniki mineralne, dzięki czemu dodają energii na długo, a także mają działanie oczyszczające i wzmacniające organizm. […]

ZT Bielmar z nową linią olejów tłoczonych na zimno Mivitol

Mivitol to nowa marka oferująca wysokiej jakości produkty z kategorii tłuszczów roślinnych. W pierwszej kolejności w ofercie pojawiły się oleje tłoczone na zimno w sześciu różnych smakach: lniany, rzepakowy, z pestek dyni, konopny, słonecznikowy i rydzowy. „Bielmar” wchodząc na nową półkę produktową odpowiada na potrzeby osób poszukujących zdrowych produktów lub takich, które w jak największym stopniu zachowują swoją naturalność. Oleje Mivitol powstają w procesie mechanicznego tłoczenia na zimno, dzięki czemu zachowują swoją pierwotną postać wraz […]

Aromatyczny relaks przy filiżance herbaty Lipton

Polacy kochają herbatę! Ten napój jest dla nas czymś o wiele więcej niż tylko sposobem na zaspokojenie pragnienia. Chwile, którym towarzyszy filiżanka aromatycznego naparu są niczym wyjątkowy rytuał, który kojarzy się z miłym odprężeniem, sposobem na zrelaksowanie ciała, i zmysłów oraz… poprawę nastroju. Teraz takie chwile mogą być jeszcze przyjemniejsze dzięki nowym herbatom aromatyzowanym Lipton. Wyróżnia je nie tylko wyborna jakość, ale także oryginalne smaki. Z badań wynika, że przeciętny konsument wypija codziennie 9 filiżanek herbaty. Co więcej, Polki […]