Nowości FMCG

Nowości spożywcze FMCG to jedna z najpopularniejszych kategorii informacji w naszym serwisie.

MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja

Wawel - MINIczekolady funkcjonalne

Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (która jest naturalnym źródłem witaminy C) i kolagenem wprowadzona na rynek w kwietniu tego roku. W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem z Yerba Mate i Regeneracja z witaminami B6 i C z ekstraktem z korzenia żeń-szenia. Każda z nich […]

Mlekpol wprowadza do sprzedaży Desery Łaciate

Mlekpol Deser Łaciaty 170 g TRUSKAWKA

Najwyższej jakości maślanka, kremowa, gęsta konsystencja i wyśmienite dodatki tworzące wyrafinowane comfort-foodowe produkty. Desery Łaciate to idealna propozycja dla osób, które poszukują niebanalnych, zdrowych przekąsek. Nowość od Mlekpolu dostępna jest w czterech wariantach, w wygodnej porcji 170 g. Desery Łaciate Mlekpol w 4 wariantach Desery Łaciate powstają na bazie pysznej maślanki, jednak tym, co nadaje im niepowtarzalny charakter, są kontrastujące z maślanką oryginalne dodatki, dzięki którym te produkty firmy Mlekpol dostępne są teraz w wersjach […]

Bogactwo smaku z paluszkami FRoSTA

FRoSTA Paluszki rybne z dorsza

Paluszki rybne od lat cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. To danie, które przywołuje wspomnienia z dzieciństwa, a jednocześnie jest smaczne i szybkie w przygotowaniu. Chrupiąca panierka i delikatny filet rybny sprawiają, że są idealnym wyborem na każdą okazję – od codziennego obiadu po spotkanie z przyjaciółmi. Wśród licznych producentów paluszków rybnych, markę FRoSTA wyróżniają jakość i różnorodność oferty. Firma proponuje szeroką gamę paluszków z filetem rybnym, które, poza wyjątkowym smakiem, posiadają również certyfikat MSC. […]

Dobry Chrup – nowe przekąski marki Lajkonik

Lajkonik - Dobry Chrup

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są doskonałym wyborem do pracy, na piknik bądź jako pyszna przekąska między posiłkami, która dostarczy wiele radości, towarzysząc codziennym aktywnościom. W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz więcej osób poszukuje pysznych, ale również pożywnych przekąsek. Coraz częściej sięgamy po produkty wspierające naszą codzienność, które można zabrać ze sobą w każde miejsce. […]

Nowości NESCAFÉ idealne na lato – kawy o smaku karmelu i orzechów laskowych

NESCAFÉ - kawa o smaku karmelu i orzechów laskowych

Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na gorąco, jak i na zimno. Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe […]

Grześki na krawędzi w stałej ofercie Colian

Colian - Grześki na krawędzi

Z początkiem sierpnia br. marka Grześki, należąca do firmy Colian, wzbogaciła swoją stałą ofertę o dwa wyjątkowe smaki: Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN. Dotychczas oba produkty były dostępne wyłącznie w ramach edycji limitowanej. Na wszystkich miłośników marki Grześki, a w szczególności serii produktów wyróżniających się oblewem z mlecznej czekolady Goplana na brzegach wafla, czeka prawdziwa niespodzianka. Od sierpnia br. do całorocznej oferty marki na stałe dołączyły dwa dobrze znane i lubiane smaki: […]

fritz-kola mischmasch: nowy wygląd, nowy smak

Mischmasch fritz-kola

Kola lubi świeżo wyciskane – to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli. Miks najlepszej koli i owoców zostanie zaprezentowany w samym środku lata. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli1 i wyjątkowo wysoką, bo aż 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt przywołuje wakacyjny nastrój i z pewnością nie zostanie przeoczony na sklepowych półkach. fritz-kola mischmasch odpowiada […]

Baton lodowy Snickers. Poznaj kampanię kultowego przysmaku w lodowej odsłonie

Baton lodowy Snickers

Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. W ramach spotów Snickers przenosi konsumenta w rajskie, pełne relaksu miejsce albo zapewnia dobre zakończenie niezależnie od okoliczności. Słoneczna pogoda i wakacyjny klimat za oknem odwracają Twoją uwagę od piętrzących się dokumentów na biurku? A może myśli same uciekają na plażę i nic na to nie poradzisz? Spokojnie, jest na to sposób – baton lodowy Snickers! Jeden kęs, orzechy, czekolada i kremowy karmel szybko przeniosą Cię do twojego […]

Wakacyjne Grześki – limitowana edycja na lato

Wakacyjne Grześki

Z końcem maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy. Portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym […]

Chrupki Curly z nowym smakiem Słony Karmel

Chrupki Curly o smaku Słony Karmel

Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się […]