Marketing & Reklama

Marka Bakuś z loterią i kampanią wizerunkową

W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Pierwsza litera? Samodzielnie zasznurowane buty? Spoty reklamowe marki Bakuś emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą […]

Wiosenna POLOteria organizowana przez POLOmarket

Już kolejny raz POLOmarket organizuje wielką akcję POLOteria. Wiosenna edycja to ponad 80 000 atrakcyjnych nagród – do wygrania są m.in. galanteria skórzana firmy Batycki, sprzęt AGD, bony do POLOmarketu, a także samochód Volkswagen POLO. Na klientów sieci czeka 3,5 miliona zdrapek do odebrania w sklepach POLOmarketu od 6 do 19 kwietnia br. Tegoroczna wiosenna POLOteria jest skierowana do wszystkich klientów sieci. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zrobić zakupy za 20 zł lub kupić […]

Marka Krakuski w nowej kampanii reklamowej

Firma Bahlsen Polska wystartowała właśnie z ogólnopolską kampanią reklamową marki Krakuski, która jest dedykowana jej najnowszym produktom – linii Paluszki. Spot przygotowany specjalnie na potrzeby akcji można zobaczyć w największych stacjach głównych i tematycznych w kraju oraz serwisach VOD. Marka zaplanowała też działania w mediach społecznościowych, tj. Facebook i YouTube. Uzupełnienie kampanii stanowią nośniki outdoor, które możemy już oglądać w 10 największym miastach i aglomeracjach Polski. Nowości marki otrzymały także mocne wsparcie w punktach sprzedaży […]

Wędliny długodojrzewające Balcerzak i Spółka w kampanii reklamowej

Rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii reklamowej marki Balcerzak i Spółka. W roli głównej wędliny długodojrzewające i podsuszane. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii produktowej odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). Kampania reklamowa realizowana dla firmy Balcerzak i Spółka wystartowała 1 marca. Wiosenne działania promocyjne mają na celu zaprezentowanie konsumentom walorów marki oraz jej produktów. Reklama TV Aktywności bazują na 15-sekundowych spotach emitowanych w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN) oraz tematycznych, a także w VOD Ipla. Kampania […]

Marka Olej Polski w wiosennej kampanii

Ruszyły wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. „Smakowita” kampania telewizyjna jest kontynuacją rozpoczętej jesienią ub.r. kampanii reklamowej, którą teraz wsparły także działania w prasie. Kampania wizerunkowa marki Oleju Polskiego realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do BZK Group. Działania opierają się na spotach telewizyjnych prezentujących walory oleju jako niezbędnego składnika zdrowych i smacznych dań. Tym razem marka nawiązuje do świąt wielkanocnych. Aktywności w telewizji wspiera promocja marketingowa w prasie kobiecej. Reklama TV […]

Majonez Kielecki „rośnie” na Wielkanoc

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce jakim jest Majonez Kielecki, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta. Kampania rozpocznie się już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały […]

Firma Profi z nową stroną internetową

Z początkiem lutego br. wystartowała nowa strona internetowa firmy Profi. Zmienił się wygląd i układ treści oraz dołączone zostały nowe funkcjonalności. Nowa witryna to efekt dynamicznego rozwoju firmy, która od kilu lat sukcesywnie poszerza gamy istniejących produktów oraz wchodzi w nowe kategorie rynkowe. Nowa strona to odświeżony sposób prezentacji wszystkich produktów Profi oraz większa ilość informacji, zdjęć, grafik i filmów video. Strona wzbogacona jest o poradniczy blog, pod hasłem „Odzyskaj dzień”, którego narratorem jest rodzina Zabieganych. Strona […]

Rusza „Słodka Rozgrzewka” od Dr. Oetkera

Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker będzie konkursowo rozgrzewać sklepowe półki i wszystkich miłośników Słodkiej Chwili. Biorąc udział w zabawie, konsumenci mogą wygrać jeden z 5000 kubków w zimowych sweterkach. „Słodka Rozgrzewka” – to zimowy konkurs dla konsumentów promujący Słodką Chwilę Dr. Oetkera – jedne z najpopularniejszych deserów jednoporcjowych rozpoczyna się 25 stycznia 2016 r. i potrwa do 6 marca 2016 r. Wystarczy tylko kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 złotych (na jednym […]

Świąteczna kampania promocyjna marki Cukier Królewski

Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach. Polacy uwielbiają „Słodkie gesty” Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która […]

Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG w mediach w III kwartale 2015 – analiza wydatków reklamowych

FMCG

W trzecim kwartale 2015 roku sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 miliony złotych, notując tym samym 12% wzrost w stosunku do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Również na tle innych branż producenci FMCG, w zestawieniu do roku 2014, zaliczyli wzrost najbardziej zwiększając wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł). Największe nakłady pochłonęła reklama telewizyjna, a wśród magazynów prym wiodły media branżowe – wynika z analizy przeprowadzonej przez niezależny dom mediowy Codemedia. Producenci soków i […]