Marketing & Reklama

Produkty Gellwe w nowych opakowaniach

Słodki Kubek o smaku pomarańczowego FRUGO Gellwe

Z początkiem roku na sklepowych półkach zaczęły pojawiać się produkty Gellwe w opakowaniach o nowej, odświeżonej wizualizacji. Docelowo zmiany obejmą całe portfolio marki. To, co widoczne jest na pierwszy rzut oka to delikatna zmiana logotypu marki Gellwe. Jego trzon i kolory pozostały wprawdzie bez zmian, jednak obecne logo uzupełnia widoczne u dołu hasło „Właśnie to lubię”. Logotyp, a co za tym idzie szarfa, na której znajduje się na opakowaniach uległy powiększeniu, dzięki czemu logo jest […]

Owocna współpraca z polskimi producentami – plany sieci sklepów Biedronka na 2012 r.

biedronka

Sklepy Biedronka w 2011 r. umocniły się na pozycji lidera sieci handlowych w Polsce, co potwierdza trafność strategii, w której postawiono na współpracę z najlepszymi polskimi producentami. Wieloletnie umowy z dostawcami oraz efektywny, nowoczesny łańcuch dystrybucji dają sieci Biedronka możliwość oferowania swoim klientom coraz większego asortymentu świeżych produktów wysokiej jakości w niskich cenach. W br. w planach jest otwarcie ponad 200 kolejnych sklepów oraz dwóch centrów dystrybucyjnych. „Warto przypomnieć, że w naszych sklepach 9 na […]

Nowy portal rynku FMCG

FMCG

Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych  jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]