Marketing & Reklama

Nowa kampania marki Alpro – Rozkoszny w rolach głównych

Alpro x Rozkoszny

Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem „Roślinnie, zawsze pysznie!” działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej głównym bohaterem jest twórca kulinarny oraz autor książek z przepisami – Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. W ramach kampanii promowane są napoje roślinne Alpro oraz roślinne alternatywy dla jogurtu typu skyr. Jej […]

Lody Bolero ożywiają osiedlowe trzepaki w Olsztynie

Bolero - trzepak Olsztyn Wańkowicza 18

Kultowa olsztyńska marka lodów Bolero wystartowała z projektem „Dzieciaki na trzepaki”. Akcja ma na celu ożywić osiedlowe trzepaki w Olsztynie i zachęcić dzieci i młodzież do aktywności na świeżym powietrzu, wykorzystując przy tym trzepaki, które jeszcze nie dawno były najlepszym miejscem do spotkań dzieci i młodzieży na wielu osiedlach w mieście. Czy dzieciaki wrócą na trzepaki? Czy trzepaki mogą dziś zastąpić telefony i konsole? Pewnie nie, ale dzięki akcji marki Bolero #DzieciakiNaTrzepaki, która ruszyła na […]

Marka napojów roślinnych Inka rusza z loterią pod hasłem „Przekonaj się smakiem”

Inka Loteria - Przekonaj się smakiem

Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną dla każdego rejestrującego paragon jest ebook z przepisami na śniadania, napoje i desery z wykorzystaniem napojów roślinnych Inka przygotowany przez kulinarną influencerkę @kuchennykodeks. W każdym tygodniu trwania loterii zostanie rozlosowanych 5 automatycznych ekspresów SMEG wraz zapasami napojów roślinnych Inka, a w finale na zwycięzcę […]

Mlekpol rusza z kampanią dla Mix Łaciaty

SM Mlekpol MIX Łaciaty

„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu. SM Mlekpol jest nowym klientem w portfolio agencji Altavia Kamikaze + K2, a zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów digital właśnie dla marki Mix Łaciaty. Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października. Opierać się będzie przede wszystkim na emisjach wideo w mediach takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikToku a uzupełniająco prowadzona będzie kampania displayowa. Za koncept kreatywny i […]

Smaki nostalgii w nowej kampanii sieci Kaufland

Kaufland Nostalgia

Kaufland rusza z nową kampanią 360 pod nazwą „Smak nostalgii w Kauflandzie”, w której zabiera klientów w beztroskie lata dziewięćdziesiąte. Odwołując się do pozytywnych emocji i skojarzeń, jakie budzi epoka sprzed trzech dekad, Kaufland chce przyciągnąć różne pokolenia, przypominając klasyki i ówczesne trendy, które wszyscy kochamy i do których z nostalgią lubimy wracać. Dzięki takiemu podejściu, Kaufland, czerpiąc z autentyczności, prawdziwych historii i znanych sposobach na radzenie sobie z różnymi aspektami codzienności, przeprowadza nas przez […]

Chwytaj Dżem Łowicz, gdziekolwiek jesteś

Marka Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Chwytaj w pracy, w szkole, na grillu, w górach, pod namiotem, a może nad morzem? Nowy dżem Łowicz w tubce sprawdzi się gdziekolwiek jesteś! Łowicz będący liderem kategorii ukazuje zupełnie nowe oblicze dżemów w rewolucyjnym dla produktu formacie opakowania, który ułatwia spożywanie dżemu w przyjemny sposób wszędzie i zawsze. Kampania reklamowa Dżemów Łowicz W kampanii nie zabraknie niebanalnych, apetycznych połączeń smakowych pokazujących bogatą […]

Kaufland startuje z kampanią na EURO 2024

EURO 2024

Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł. Mistrzostwa Europy w Piłce nożnej rozpoczynają się 14 czerwca w Niemczech, a w meczu otwarcia gospodarze zmierzą się na stadionie w Monachium z […]

Zostań Aquaphorianinem – nowa kampania reklamowa marki AQUAPHOR

Aquaphor konkurs

Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE), coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na lepszą – czystą, zdrową i bezpieczną. Nowa kampania marki prowadzona jest pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem” i bezpośrednio nawiązuje do misji AQUAPHOR. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi […]

Reklama produktu – jak zacząć? Poradnik dla firm

Paczkomaty InPost - reklama produktu

Planowanie efektywnej reklamy produktu może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednimi narzędziami i strategiami, może to stać się kluczem do sukcesu Twojej firmy. Czy chcesz zwiększyć świadomość marki, wprowadzić nowy produkt na rynek, czy może zwiększyć sprzedaż istniejącego produktu? W naszym artykule pomożemy Ci zrozumieć, jak efektywnie zaplanować reklamę produktu, aby osiągnąć swoje cele biznesowe. Zaczynajmy! Jak efektywnie zaplanować reklamę produktu? Efektywne planowanie reklamy produktu jest kluczowe dla sukcesu każdej kampanii marketingowej. W pierwszej kolejności, […]

Zainspiruj się wiosennym budyniowym konkursem marki WINIARY

WINIARY - Światowy Dzień Budyniu

Czy wiesz, że Światowy Dzień Budyniu wypada w tym roku w Wielkanoc? Miłośnicy tego wyjątkowego deseru będą mogli podwójnie świętować już 31 marca! Na tę okazję marka WINIARY organizuje konkurs Wiosenne budyniowe inspiracje. Światowy Dzień Budyniu – Budyń w roli głównej 31 marca obchodzimy Światowy Dzień Budyniu – to okazja nie tylko do delektowania się tym wyjątkowym deserem, ale również do odkrywania jego wszechstronnych możliwości kulinarnych. Budyń, ze swoją aksamitną konsystencją i bogatym smakiem, doskonale […]