Marketing & Reklama

Nowa kampania Tart na 1001 sposobów Delecta

Delecta kampania Tart

Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów. Tarta to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i wytrawnego lub słodkiego farszu. Nowy produkt Delecty zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych […]

Nowa kampania marki Verbena

Verbena Zielona Herbata

Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów. Zadaniem uczestników konkursu – „Verbena – najświeższy smak na rynku” (http://www.konkursverbena.pl/) było przesłanie linków do pisanych kobiecą ręką blogów, które odznaczają się wyjątkowo oryginalnymi pomysłami wraz z uzasadnieniem zgłoszenia. 1 sierpnia do blogosfery dołączyła sama Verbena. Na blogu marki (http://blog.konkursverbena.pl/) można znaleźć wywiady, w których autorki wyróżnionych w konkursie blogów opowiedziały o […]

Wspólna promocja Indykpolu i marki Winiary

Indykpol - Winiary

Indykpol wraz z marką Winiary przystępują do kolejnych wspólnych akcji promocyjnych. Pierwsza opiera się na zestawieniu dwóch produktów – Filetu z kurczaka Poldrob z WINIARY POMYSŁ NA… Tajską zupę z kurczakiem. Kupując Filet z kurczaka Poldrob konsumenci otrzymają WINIARY POMYSŁ NA… Tajską zupę z kurczakiem gratis, co pozwoli w prosty sposób przygotować egzotyczną, pyszną zupę według przepisu umieszczonego na opakowaniu. W marce Poldrob oferowane jest najwyższej jakości świeże mięso z kurczaka z wybranych polskich hodowli. […]

Atrakcyjny konkurs z Ginem Lubuskim

Gin Lubuski Cranberry

Nieważne czy wybierasz się na pieszą samotną wycieczkę, czy na szaloną wyprawę z przyjaciółmi, GIN LUBUSKI będzie wspaniałym kompanem. GIN LUBUSKI uwielbia podróże i poznawanie nowych miejsc. Widział już wiele, Ty pokaż mu jeszcze więcej! Zabierz go w podróż i napisz o tym! Europejskie stolice czy małe polskie miasteczko? Górskie szlaki a może słoneczna nadmorska plaża? Rowerowa wycieczka po okolicy czy dalekie egzotyczne podróże? Puść wodze fantazji i weź udział w konkursie. Kup dowolny Gin […]

Producent wody mineralnej Staropolanka już po raz drugi sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, już po raz drugi została sponsorem Agnieszki Radwańskiej podczas półfinałowego wielkoszlemowego meczu, który miał miejsce 4 lipca br. podczas Wimbledonu w Londynie. Staropolanka, produkowana przez jeden z ośrodków Polskiej Grupy Uzdrowisk, już po raz drugi została sponsorem wybitnej tenisistki, Agnieszki Radwańskiej. To dla nas powód do dumy, a jednocześnie potwierdzenie, że nasz brand rozwija się równie dynamicznie, jak kariera sportowa Agnieszki. Ponadto, obecność Staropolanki podczas międzynarodowego turnieju tenisowego to […]

Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę!

Nescafe Gold billboard

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD […]

Znamy najlepsze produkty 2013 roku!

Produkt Roku Polska - Laureaci 2013

Producenci, bez względu na branżę, z roku na rok zasypują nas kolejnymi nowościami. Jak odnaleźć się w gąszczu produktów, które prawie codziennie wchodzą na polski rynek? Czym kierować się przy wyborze konkretnego asortymentu? Z pomocą konsumentom przychodzą… inni konsumenci. „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to program skierowany do przysłowiowego Kowalskiego, opierający się na sile rekomendacji klienckiej. Warto szukać produktów oznaczonych tym logo na półkach sklepowych! „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” wywodzi się z Francji i ma już […]

Poznaj rodzinę Wesołowskich – kampania marki Familijne

Kampania Wafle Familijne

Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca. Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach […]

„Owoc kultury” – nowa kampania reklamowa Frugo

Frugo Ci w koszyk

Tylko FRUGO ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie FRUGO staje się wyrazem dobrego smaku, docenieniem owocowej siły napoju i jego stylu komunikacji. Kulturotwórcza siła FRUGO to główny motyw najnowszej kampanii reklamowej kultowej marki napoju. FRUGO znów ma szansę podbić serca  wszystkich amatorów kolorowej energii, a zarazem przywrócić dobre zwyczaje na osiedlach oraz w pałacach. No to FRUGO! Kultowe reklamy FRUGO z lat 90tych przeżywają w internecie swój renesans. Nawiązując do ich […]

Marka Black rozwija skrzydła we współpracy z LOT-em!

Black Jet

Grupa FoodCare, producent BLACK, podczas konferencji prasowej z udziałem ambasadora marki Mike’a Tysona, zapowiedziała intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. W czasie kilkudniowego pobytu w Polsce, Mike Tyson weźmie udział w kolejnej, unikatowej kampanii reklamowej promującej markę BLACK Energy. Dzięki współpracy FoodCare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, już w czerwcu flotę PLL LOT „zasili” BLACK JET – obrandowany odrzutowiec latający na europejskich rejsach. Kolejna wizyta Mike’a Tysona w Polsce jest symboliczną inauguracją ekspansji marki oraz zapowiedzią […]