Z myślą o małych miłośnikach żelków, marka Akuku! organizuje konkurs Graj w Składaki wygraj PS VITA i dwie paki. Aby wygrać nagrody należy grać w Składaki na stronie www.akuku.net. Konkurs rozpoczyna się 4 marca i potrwa do 14 kwietnia br. Celem konkursu Graj w Składaki wygraj PS VITA i dwie paki! jest zbudowanie pozytywnych skojarzeń z nowym produktem marki Akuku!, żelkami Akuku! Składaki oraz zainteresowanie produktem grupy docelowej. Co tydzień do wygrania będzie konsola PS […]
Konkursy
Należąca do Nestlé marka NESVITA przygotowała na nowy rok dwie niespodzianki dla konsumentów: nowy wariant owsianki NESVITA Naturalnie na śniadanie oraz loterię promocyjną pod hasłem „Postanowienia noworoczne”. Codziennie, od 11 stycznia do 01 marca 2013 r., do wygrania są nagrody pieniężne na spełnianie marzeń! Codziennie na miłośników pysznych owsianek NESVITA czeka nagroda w wysokości 500 zł, a co tydzień aż 5000 zł! Za taką gotówkę można spełnić wiele noworocznych życzeń! Zasady udziału w loterii są bardzo […]
Nudle Knorr proponują swoim fanom kolejną promocję. Nudlożercy znowu mogą otrzymać bilety do kina w specjalnej zniżkowej cenie. Każdy, kto od 1 do 28 lutego 2013 r., w poniedziałek, wtorek, środę lub czwartek, przyniesie do kasy kin Cinema City lub Helios cztery opakowania z Nudli Knorr, wymieni je na bilet na film 2D za 10 PLN. Szybki ciepły posiłek, a potem seans filmowy w niskiej cenie to doskonała propozycja na zimowy wieczór! Więcej informacji oraz […]
„Błyszczeć” – to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem. W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku – to aż 22 tygodnie – odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna […]
Marka Lay’s zakończyła właśnie kolejną – po m.in. „Wymyśl Nowy Smak” i „Pucharze Smaków” – niestandardową kampanię: „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”. Jej głównym bohaterem był… Ziemniak w obliczu przepowiedzianej przez Majów na grudzień tego roku apokalipsy. No właśnie – jak połączyć ze sobą pozornie niepasujące do siebie elementy takie jak przepowiednię Majów, koniec świata, ziemniaka, chipsy i marzenia? A jednak… „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata” to hasło najnowszej akcji marki Lay’s, na którą składał się […]
W drugiej połowie listopada 2012 r., rusza wielka loteria Bakalmat, w której Bakalland nagradza smakoszy dorodnych suszonych owoców i chrupiących orzechów. Za przyjemność delektowania się ich doskonałym smakiem rozdaje pieniądze! Bakalland, markowy lider na polskim rynku bakalii*, chcąc zachęcić konsumentów do częstszego sięgania po suszone owoce i orzechy, przygotował specjalną loterię Bakalmat – Gotówka od Bakalland. Producent docenia w niej wielbicieli bakalii, którym wypłaca nagrody pieniężne, a te z pewnością przydadzą się podczas przedświątecznych zakupów. […]
Oto wiadomość! Rusza kulinarny konkurs Knorr – do wygrania zestawy produktów Knorr, markowe patelnie oraz warsztaty z szefem kuchni Knorr. Lubisz gotować? Wiesz, jak przyrządzić pysznego kurczaka z patelni? Weź udział w konkursie kulinarnym Knorr. Polub profil www.facebook.com/przepisypl na portalu Facebook, skorzystaj ze specjalnej aplikacji i opisz w trzech słowach, jaki powinien być dobrze przyrządzony kurczak z patelni. Autorzy 200 zwycięskich wypowiedzi zostaną nagrodzeni zestawami produktów Knorr Fix Soczysty kurczak z patelni i przejdą do drugiego etapu […]
Od początku września w sklepach dostępne są dwa nowe smaki Lay’s – o smaku Sałatki greckiej i Żeberek w miodzie. Ich promocji towarzyszy konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, zainspirowany przepowiednią Majów o apokalipsie. Podczas jego trwania można spełniać marzenia głównego bohatera… Ziemniaka i wygrać pieniądze na realizację własnych życzeń. Akcję wspiera silna kampania reklamowa. Spełniaj marzenia „Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata” – to hasło nowego projektu Lay’s, nawiązującego – z przymrużeniem oka – […]
Gdzie są Gorący Kubek i kanapka? W pudle! Tam powinna się znaleźć twoja przekąska do szkoły, na uczelnię, do pracy. Kup 5 opakowań Gorącego Kubka Knorr, zachowaj paragon i wymień go na super pudełko na kanapki. Każdego ranka zastanawiasz się, do czego zapakować drugie śniadanie? Od teraz codzienne przekąski możesz nosić w super pudełku na kanapki. Aby je otrzymać, kup 5 dowolnych opakowań Gorącego Kubka Knorr i zachowaj paragon. Następnie odwiedź salonik prasowy Kolporter i […]
17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych. Marka Soplica – ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60%. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica. Na potrzeby kampanii „Bój o słój” stworzono specjalną […]