Konkursy

Lody Koral zapraszają do udziału w konkursie

16 stycznia na profilu PPL Koral na Facebooku rozpoczął się konkurs „Ulubione KoraLOVE”. Konkurs organizowany jest dla fanów marki na Facebooku, których liczba przekroczyła w styczniu br. 100 tysięcy. Z tej okazji do wygrania jest aż 100 zestawów nagród. Uczestnikiem konkursu „Ulubione KoraLOVE” może zostać każdy, kto podzieli się swoją miłością do lodów Koral, odpowiadając na pytanie o ulubione lody tej marki i uzasadniając swój wybór. Spośród wszystkich zgodnych z regulaminem zgłoszeń Jury wybierze 100 najciekawszych […]

Bracia Koral zapraszają na konkurs fotograficzny „Deser #JakDawniej”

10 sierpnia br. na stronie marki Bracia Koral na Facebooku ruszy konkurs „Deser #JakDawniej”. Na zwycięzców czekają modne aparaty fotograficzne i upominki ufundowane przez markę. Zabawa potrwa do końca miesiąca. Aby wziąć udział w konkursie uczestnicy muszą wykonać trzy proste kroki: przyrządzić swój wymarzony deser z wykorzystaniem lodów Bracia Koral – Lody Jak Dawniej, sfotografować go, a następnie zdjęcie wraz z przepisem dodać do specjalnej aplikacji konkursowej. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze 10 najlepszych […]

Oranżada Hellena rusza z konkursem konsumenckim

1 czerwca wystartował konkurs organizowany przez markę Oranżada Hellena. Zadanie dla uczestników polega na opisaniu powodów do dumy z bycia Polakiem. Nagrodą główną w konkursie jest dwuosobowa wycieczka na Kubę. Kreatywnie o patriotyzmie Już 1 czerwca – na dedykowanym serwisie www.oranzadanakubie.pl ruszył ogólnopolski konkurs Oranżady Hellena. Akcja promuje nowoczesny patriotyzm oraz wzmacnianie pozytywnych emocji wokół poczucia dumy narodowej. Uczestnicy mają przed sobą zadanie kreatywne – opisanie, z czego są dumni jako Polacy. Odpowiedzi powinny być […]

Wiosenna POLOteria organizowana przez POLOmarket

Już kolejny raz POLOmarket organizuje wielką akcję POLOteria. Wiosenna edycja to ponad 80 000 atrakcyjnych nagród – do wygrania są m.in. galanteria skórzana firmy Batycki, sprzęt AGD, bony do POLOmarketu, a także samochód Volkswagen POLO. Na klientów sieci czeka 3,5 miliona zdrapek do odebrania w sklepach POLOmarketu od 6 do 19 kwietnia br. Tegoroczna wiosenna POLOteria jest skierowana do wszystkich klientów sieci. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zrobić zakupy za 20 zł lub kupić […]

Rusza „Słodka Rozgrzewka” od Dr. Oetkera

Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker będzie konkursowo rozgrzewać sklepowe półki i wszystkich miłośników Słodkiej Chwili. Biorąc udział w zabawie, konsumenci mogą wygrać jeden z 5000 kubków w zimowych sweterkach. „Słodka Rozgrzewka” – to zimowy konkurs dla konsumentów promujący Słodką Chwilę Dr. Oetkera – jedne z najpopularniejszych deserów jednoporcjowych rozpoczyna się 25 stycznia 2016 r. i potrwa do 6 marca 2016 r. Wystarczy tylko kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 złotych (na jednym […]

Rusza ogólnopolski konkurs konsumencki firmy Konspol

Firma Konspol – producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka – przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową. Jesienią dni są dłuższe, więcej czasu spędzamy w domu, na spotkaniach rodzinnych czy imprezach towarzyskich, w związku z tym częściej przygotowujemy posiłki w domu. Swoim jesiennym konkursem Konspol zachęca konsumentów do kulinarnych eksperymentów w gronie przyjaciół i przesyłania zdjęć potraw z wykorzystaniem produktów marki. Wiemy, że […]

„Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo

Na początku września br. wystartował konkurs kulinarny – „Kulinarne JAWOlucje” – przygotowany przez częstochowską firmę Jawo – znanego producenta tradycyjnych dań mrożonych m.in. ręcznie robionych pierogów. Konkurs skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania oraz fanów  odkrywania na nowo tradycyjnych znanych potraw i serwowania ich w zupełnie innej odsłonie. Konkurs potrwa półtorej miesiąca – od 1 września do 15 października, a jego zwycięzców poznamy przed końcem października. W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody – tablet, blender, zastaw noży ceramicznych oraz zestawy […]

ZM Pekpol startuje z III edycją promocji „Żetonomania”

Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka ruszyły z trzecią edycją „Żetonomanii”. Jest to promocja skierowana do klientów detalicznych, którzy zakupią parówki „Paryżanki”. Podobnie jak w poprzednich edycjach, żetony znajdują się w opakowaniach MAP o wadze ok. 1 kilograma. Po zebraniu 10 żetonów, można zamienić je na bony premiowe Sodexo o wartości 10 złotych. Aby odebrać nagrodę należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i wraz z zebranymi żetonami przekazać przedstawicielowi handlowemu ZM Pekpol lub wysłać drogą pocztową na adres wskazany w formularzu. […]

Cechini Muszyna z akcją prokonsumencką w Żabce i Freshmarkecie

Producent wysokozmineralizowanej wody Cechini Muszyna przygotował konkurs dla klientów dokonujących zakupów w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Konkurs trwa od 3 czerwca do 19 czerwca br. Marka Cechini Muszyna cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów ceniących zdrowy i aktywny tryb życia. To właśnie z myślą o swoich Klientach producent wody przygotował konkurs z nagrodami w postaci kilkudziesięciu voucherów do Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju. Organizując konkurs mieliśmy na uwadze przede wszystkim upodobania naszych Klientów. Klientów świadomych, […]

Marka Góralki startuje z loterią konsumencką

Firma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby […]