Krakuski, wicelider kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, przechodzą metamorfozę, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów. Marka wprowadza kompleksowe zmiany, obejmujące zarówno odświeżenie szaty graficznej opakowań, jak i zupełnie nową platformę komunikacyjną. Nowa strategia komunikacji została wprowadzona już w marcu tego roku, wzmacniając pozycję Krakusków na rynku. Rebranding marki Krakuski – nowoczesność w klasycznym wydaniu Jednym z kluczowych obszarów zmian jest odświeżenie szaty graficznej opakowań Krakusków. Projekt został zaprojektowany w sposób nowoczesny, ale jednocześnie […]
Marketing & Reklama
Tymbark od lat celebruje miłość do owoców, dbając o to, by w jego produktach znajdowały się tylko najlepsze, naturalne składniki. Najnowsza kampania „Tymbark – Jak owoc to mus” podkreśla autentyczność musów, prezentując je jako prawdziwe owoce w najczystszej postaci, bez dodatków. Kampania, oparta na humorystycznym przekazie i rytmicznym utworze Joe Cockera „You Are So Beautiful”, łączy prostotę z maksymalną skutecznością, co stanowi doskonały sposób na wyeksponowanie jakości produktów Tymbark. Innowacyjny koncept kampanii – naturalność i […]
Rio Mare, lider w kategorii tuńczyka w puszce, uruchamia nową globalną kampanię reklamową, podkreślającą jakość, autentyczność i wyjątkowy smak swoich produktów. Nowa strategia komunikacji koncentruje się na prostocie jako kluczowym elemencie doskonałego smaku. Nowy spot reklamowy – autentyczność i jakość Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, który w lekki i ironiczny sposób przedstawia koncept hiperboli. Znany krytyk kulinarny, po degustacji skomplikowanych dań, wraca do domu, gdzie odkrywa na nowo smak tuńczyka Rio Mare w oliwie […]
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym główną nagrodą jest aż 10 000 złotych! To doskonała okazja, by połączyć przyjemność delektowania się ulubionymi gumami rozpuszczalnymi z szansą na atrakcyjne wygrane. Jak wziąć udział w konkursie? Konkurs trwa od 26 stycznia do 25 marca 2025 roku. Zasady są proste: Kup dowolne opakowanie gum MAOAM. Zachowaj paragon. Wejdź na stronę konkursmaoam.pl Zarejestruj dowód zakupu i odpowiedz na pytanie konkursowe: „Które gumy rozpuszczalne MAOAM lubisz najbardziej i […]
Żabka wkracza na rynek retail media, uruchamiając innowacyjne narzędzie o nazwie Żabka Ads – Shopper-Driven Media. Platforma pozwala reklamodawcom na efektywne docieranie do milionów klientów Żabki dzięki wykorzystaniu sieci ponad 1500 cyfrowych nośników zlokalizowanych w sklepach w całej Polsce. Nowa inicjatywa pozwala na realizację kampanii ogólnopolskich i lokalnych, dostarczając partnerom cennych rekomendacji opartych na danych sprzedażowych i statystykach z aplikacji Żappka. Retail media – globalny trend w Polsce Retail media to technika marketingowa zyskująca popularność […]
Okres świątecznych przygotowań to czas spędzany w kuchni, wspólnego przyrządzania ulubionych potraw i celebrowania rodzinnych tradycji. Tegoroczne święta są również doskonałą okazją do wprowadzenia zasad zero waste w codziennym życiu. Marka WINIARY po raz kolejny zachęca swoich klientów do kreatywnego recyklingu, organizując konkurs „Daj słoikowi drugie życie”. Zgłoszenia można przesyłać od 16 do 31 grudnia. „Zero waste” – prosty krok do bardziej świadomych świąt Każdy dom ma swoje unikalne kulinarne zwyczaje świąteczne, ale niezależnie od […]
Firma Lorenz, właściciel marek takich jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, zaprezentowała nową ramę komunikacyjną pod hasłem „Lorenz. W naszych rękach”. To kreatywny koncept, który łączy budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek oraz ich działaniami z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Symbolika rąk – kluczowy element nowej strategii Hasło przewodnie odwołuje się zarówno do codziennego kontaktu z produktami Lorenz, jak i do odpowiedzialności, którą każdy z nas trzyma w swoich rękach. Dłońmi […]
Marka Dan Cake wprowadza świeże spojrzenie na święta Bożego Narodzenia, stawiając na nowoczesną platformę komunikacyjną „Jedz jak chcesz”. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do celebracji drugiego dnia świąt w sposób zgodny z ich preferencjami i potrzebami, przełamując schematy tradycyjnego świętowania. Święta bez presji Badania pokazują, że aż 22% Polaków odczuwa zmęczenie związane z intensywnymi przygotowaniami świątecznymi*. Dan Cake chce, aby drugi dzień Bożego Narodzenia stał się czasem relaksu – chwilą dla siebie lub bliskich, spędzoną […]
Jesień to czas, gdy wieczory spędzamy w domowym zaciszu z herbatą i kocem, jednak warto te chwile urozmaicić, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Wspólne gotowanie to doskonały sposób na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Z marką WINIARY oraz jej nową edycją loterii Budyniowe Love można połączyć przyjemne z pożytecznym, zyskując szansę na atrakcyjne nagrody! Pomysły na ciepłe jesienne desery z Budyniem WINIARY Jesienne wieczory to idealny czas na przygotowywanie słodkich przysmaków. Budynie WINIARY […]
21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw. Śmietana 18% marki Piątnica Śmietana 18% od Piątnicy produkowana jest z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców. Cechuje się gęstą, kremową konsystencją oraz delikatnym smakiem. Dzięki temu, że nie warzy się po dodaniu do gorących dań, jest niezastąpiona do tradycyjnych polskich zup czy […]