Brand Distribution, będąca częścią Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, przyjmuje kurs na Bliski Wschód. W obszarze zainteresowania dystrybutora leżą Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Iran oraz Liban. Ważnym elementem w realizacji przyjętej strategii jest obecność firmy na największych w regionie międzynarodowych targach FMCG GulFood 2024, które odbywają się w dniach 19-23 lutego br. w Dubaju. Brand Distribution jest firmą o zasięgu międzynarodowym, obecną na 6 kontynentach. Operuje na 100 rynkach i obsługuje największych graczy rynkowych. […]
Handel hurtowy
W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]
Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wyróżnienia w trzech kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. „Handel jest kobietą” to wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez MAKRO Polska, które odbyło się 10 października – w Dniu Własnego Biznesu – w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Spotkanie zainaugurowało cykl, którego celem jest celebrowanie przedsiębiorczości wśród kobiet oraz docenienie ich za sukcesy i zaangażowanie w prowadzenie własnych […]
Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent – właściciel sieci Biedronka […]
Testując nową formułę rozwoju dystrybucji i rozpoczynając projekt franczyzy Cash&Carry, Grupa Kapitałowa Bać-Pol pojawiła się w końcówce 2012 roku na terenie Włocławka. W zależności od tempa rozwoju i potencjału rynku, projekt przewidywał kilka wariantów działań. Potencjał tego rynku okazał się być bardzo duży. Dlatego, aby go w pełni go rozwinąć i wykorzystać, Grupa Kapitałowa Bać-Pol wdraża jeden z wariantów, zakładający zdecydowanie głębsze zaangażowaniu w ten rynek. W praktyce oznacza to, że na rynku wypracowanym przez […]
Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]
- 1