Należąca do firmy Nestlé marka NESCAFÉ DOLCE GUSTO powierzyła spółce Cursor, należącej do Grupy Outsourcing Experts, kompleksową obsługę sklepu internetowego www.dolce-gusto.pl. W ramach podjętej współpracy Cursor będzie realizował zamówienia konsumentów dokonujących zakupów w sklepie internetowym www.dolce-gusto.pl, który oferuje ekspresy, kawy i akcesoria marki NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Do zadań Cursora należy pełen zakres usług: od magazynowania produktów, przyjmowania zamówień internautów i ich kompletacji, po fiskalizację sprzedaży, monitoring płatności i bezpośrednią współpracę z firmą dystrybuującą przesyłki. Infrastruktura dedykowana do […]
Handel detaliczny
Oficjalne maskotki UEFA Euro 2012™, których jedynym licencjobiorcą i dystrybutorem jest Kolporter S.A., można już kupić w największych polskich sieciach handlowych. Maskotki będą też dostępne w sklepach w całej Europie. Poza Polską pierwszym krajem, do którego trafiły dystrybuowane przez Kolportera pluszaki, była Ukraina, maskotki sprzedawane są tam w sklepach sieci Intertop. Niedawno Kolporter podpisał też umowę ze szwajcarską firmą Intersport, oficjalnym partnerem UEFA, na sprzedaż maskotek w innych krajach. – To sieć, której sklepy sportowe znajdują się w […]
14 marca br, o godz. 12.00, w Centrum Handlowym Alfa w Grudziądzu, został otwarty kolejny supermarket sieci Piotr i Paweł. Sklep na powierzchni 1238,00 m2 oferuje 17 tys. asortymentu. Do obsługi klientów oddano 6 kas i 1 stoisko informacyjne. Otwarty będzie siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, w godz. od 8.00- 21.00, w niedzielę 9.00-20.00. Zatrudnia 34 osoby. To 3 supermarket tej sieci w Grudziądzu. W dniu otwarcia klienci mogli liczyć na miłe […]
W piątek, 16 marca 2012 r. przy ul. Św. Teresy 100 (obok Tesco Bałuty) zostanie otwarty pierwszy w Łodzi, a czwarty w Polsce multimarket szwedzkiej sieci JULA. JULA to przede wszystkim sklep dla osób zajmujących się aktywnym majsterkowaniem, ale nie tylko… JULA, znana i ceniona w Szwecji i Norwegii sieć multimarketów wybrała Łódź, jako kolejne miasto w którym powstanie jej sklep. JULA to sklep dla każdego, znajdą tu coś dla siebie zapaleni majsterkowicze, osoby zawodowo […]
Dzięki konsekwentnemu rozwojowi sieci sklepów Biedronka na polskim rynku w 2011 r. wzrosła wartość sprzedaży i zysk jej właściciela – grupy Jeronimo Martins. Sieć Biedronka wygenerowała w ubiegłym roku niemal 59% łącznej sprzedaży Grupy, pozwalając JM zamknąć 2011 rok wzrostem sprzedaży skonsolidowanej o 13,2 %, do wartości ponad 9,8 mld euro. Skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła o 24,2 % (w PLN) w porównaniu z 2010 r. Obroty sieci Biedronka wyniosły 23,8 mld zł (ok. […]
8 i 9 marca Grupa Muszkieterów otworzyła dwa kolejne supermarkety Intermarché pod szyldem Super w Bytomiu (woj. śląskie) i Świdnicy (woj. dolnośląskie). Tym samym do Muszkieterów należy już łącznie 170 sklepów Intermarché. Oba Intermarché zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Intermarché Super w Bytomiu ma 2071 m2, a uruchomiony w Galerii Świdnickiej 1834m2 powierzchni sprzedaży. Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał czy mięso. Obie placówki oferują mięso […]
Sieć Drogerie Natura zaprasza na otwarcie nowych Drogerii Natura w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Waryńskiego 32, oraz w Grudziądzu, GALERIA ALFA, ul. Chełmińska 4. Z okazji otwarcia nowych sklepów, Drogerie Natura oferują swoim Klientom mnóstwo atrakcji, m.in.: pokaz makijażu z użyciem kosmetyków wszystkich marek dostępnych w Drogerii Natura. Otwarcie obu sklepów będzie miało miejsce 14 marca br. o godz. 9-tej. Dodatkowo, specjalnie na tę okazję Drogerie Natura przygotowały gazetkę promocyjną z produktami w atrakcyjnych cenach. Drogerie Natura
Sieć SPAR powiększyła się o kolejny sklep. Nową placówkę uruchomiono w Łobżenicy. W ofercie sklepu znajduje się ok 3,5 pozycji asortymentowych oraz dwa stanowiska kasowe, a klienci mogą w nim dokonywać zakupów na stoiskach mięsno – wędliniarskim, nabiałowym, monopolowym, chemiczno kosmetycznym, agd oraz piekarniczym z wypiekiem pieczywa z firmy Vandermordele. Nie zabraknie też codziennych dostaw świeżego pieczywa oraz warzyw i owoców. W dniu otwarcia nowego sklepu na wszystkich czekały atrakcje w postaci degustacji i promocji […]
1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermaché. W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva. Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w supermarketach Intermaché: od pieczywa tradycyjnego, po wyśmienite francuskie, pieczywo fitness – idealne w zdrowej diecie czy pyszne przekąski. Wyjątkowe receptury oraz duża częstotliwość wypieków, która zapewnia przez cały dzień świeże i chrupiące pieczywo prosto […]
W ciągu niespełna trzech tygodni powierzchnia sklepów pod szyldem SPAR zwiększyła się łącznie o prawie 3500 metrów kwadratowych. Stało się tak dzięki przejęciu przez Bać-Pol Detal trzech renomowanych sklepów sieci IMA w Limanowej. Funkcjonujące dotychczas sklepy pod szyldem IMA miały ugruntowaną i silną pozycję na rynku handlowym w Limanowej. Może o tym świadczyć fakt, iż o ich przejęcie konkurowało kilka innych sieci handlowych. – Rzeczywiście nie byliśmy jedynymi, którzy chcieli pozyskać te lokalizacje, ale to właśnie […]