Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Black Energy Drink – kolejne uderzenie Black!

Black Wild - puszka

W gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD! Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie […]

LOYD wprowadza herbatę English Blend

Herbata LOYD piramid 50 English Blend

Portfolio należącej do Mokate marki LOYD zyskało niezwykłą pozycję – herbatę English Blend. Jest to produkt wzbogacony w 100 procentach naturalną substancją, uzyskiwaną wprost u źródła smaku, czyli z wnętrza herbacianego liścia. W ten sposób smak naparu, który uzyskujemy, jest uszlachetniony i prawdziwie pełny. Dzięki tej innowacji, uczestniczymy w tworzeniu nowego segmentu rynku herbat z esencją camelia sinensis. Czarna herbata to wciąż największy segment w kategorii herbat w Polsce. Udział w wielkości sprzedaży to blisko […]

Nowa identyfikacja wizualna firmy Polske Młyny

Polskie Młyny

Pragniemy poinformować o zachodzących w firmie Polskie Młyny S.A. zmianach. Decyzją Zarządu firmy Polskie Młyny S.A. z początkiem sierpnia 2014 r. zostaje wprowadzone nowe logo oraz identyfikacja wizualna. Działania te mają na celu podkreślenie wartości najbliższych marce Polskie Młyny. Nowe logo zostało przygotowane z myślą o pozycjonowaniu marki zgodnym z kluczowymi wartościami, które od lat towarzyszą firmie Polskie Młyny S.A.. Odświeżony logotyp ma na celu wyraźniej komunikować tradycję oraz wiedzę płynącą z wieloletniego doświadczenia firmy. Szacunek […]

Słomka ptysiowa Brześcia w sklepach Dino

Słomka ptysiowa z cukrem 125g

Firma Brześć nawiązała współpracę z siecią marketów Dino, w ramach której na sklepowych półkach pojawi się flagowy produkt zakładu z Brześcia Kujawskiego – słomka ptysiowa. Krucha słomka jest sztandarowym wyrobem firmy i będzie sprzedawana w marce Brześć (w opakowaniach o wadze 125g.). Obie strony umowy nie ukrywają, że w przyszłości planują poszerzyć współpracę o sprzedaż kolejnych produktów. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna sieć marketów, w której konsumenci będą mogli nabyć produkt, będący wizytówką naszej firmy. […]

Powrót do szkoły z marką Grześki

Grześki Plakat - Powrót do szkoły

Marka Grześki rozpoczęła ogólnopolską  akcję promocyjną ”Back to school”, przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim stylu. Akcja realizowana będzie w sieci  placówek handlu tradycyjnego do 31 sierpnia 2014. Wakacje już na półmetku. Z myślą o zbliżającym się roku szkolnym marka Grześki przygotowała wyjątkową promocję „Back to school”, która sprawi, że grześkie wafelki pojawią się w szkolnych plecakach nie tylko […]

Silikonowe pojemniki na żywność od Jana Niezbędnego

Jan Niezbędny Pojemnik silikonowy 350ml

Maximum możliwości w mini przestrzeni – tak prezentują się innowacyjne pojemniki silnikowe na żywność od Jana Niezbędnego. Dzięki nim przechowywanie produktów spożywczych stanie się wyjątkowo wygodne. Chyba każdy z nas ma w swojej kuchni choć jedną półkę, którą w całości zajmują plastikowe pojemniki na żywność. Jednak dzięki Janowi Niezbędnemu całkowicie o nich zapomnimy. Wygodne, silikonowe pojemniki na żywność to rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie lubią marnować przestrzeni. Innowacyjne pojemniki możemy swobodnie składać i rozkładać, dzięki […]

Marka Velvet niezmiennie od 1997 roku liderem polskiego rynku papierowych produktów higienicznych

Velvet Care

Właśnie mija rok, odkąd w wyniku wykupu menedżerskiego powstała firma Velvet CARE, która przejęła markę Velvet od amerykańskiego koncernu Kimberly-Clark. Ta wprowadzona w 1997 roku pierwsza marka papierowych produktów higienicznych, niezmiennie od początku swojego istnienia utrzymuje się na pozycji lidera rynku papieru toaletowego. W ciągu ostatniego roku firma powołała do życia siostrzaną markę – Veltie i eksportuje swoje wyroby do 10 krajów europejskich. Jedną z osób, wprowadzających w lutym 1997 roku na polski rynek markę […]

Chrup i zgarniaj nagrody – nowa kampania HIT Choco Sticks

HIT Choco Sticks

Chrup i zgarniaj nagrody – pod takim hasłem 28 lipca wystartowała promocja konsumencka Hit Choco Sticks. Promocją objęte są ciastka Hit Choco Sticks oraz Hit Choco Sticks Karmel. Wystarczy kupić jedno dowolne opakowanie z tej linii, zachować paragon i wysłać zgłoszenie SMS-em lub poprzez formularz na stronie internetowej www.chrupizgarniaj.pl. W promocji do wygrania są iPady Mini, iPhony 5C i koszulki obrandowane logo Hit. Promocja potrwa do 19 października. Od 4 sierpnia promocja konsumencka reklamowana jest w Internecie, […]

Dżemix Delecta w promocji z Cukrem Królewskim

Plakat Delecta i Cukier Krolewski

Przez cały sierpień, aż do wyczerpania zapasów, potrwa cross-promocja komplementarnych produktów do przetworów marek Delecta i Cukier Królewski. Zakup trzech opakowań Dżemixu 2:1 lub Dżemixu 3:1 Delecta będzie premiowany kilogramowym opakowaniem Cukru Królewskiego białego gratis. Dżemix Delecta to produkt z kategorii mieszanek żelujących, przeznaczony do domowych przetworów. W połączeniu z cukrem, umożliwia w krótkim czasie otrzymanie nisko- lub wysokosłodzonych dżemów z dowolnych owoców. Połączenie uzupełniających się produktów w ramach cross-promocji pozwoli na  stymulację popytu na ofertę obu […]

Nadchodzi siła z młyna! Nowa kampania marki Krakuski

Siła z Młyna Krakuski

Nowość od Krakusków – ciastka Galicyjski Młyn, opanowują już sklepowe półki. Od wczoraj rozsiewają się również w Internecie, po to by zebrać wysokie plony! Powołano do życia Zbożydara – brand hero, który wciela się w rolę hipnotyzera i poszukuje biorców siły. Na cele kampanii przygotowano wizerunkowy spot, w którym Zbożydar obdarowuje nas swą siłą, jak również  kampanie bannerową w popularnych portalach oraz serwisach kobiecych i lifestylowych. Informacje o produkcie można znaleźć na stronie internetowej www.galicyjskimlnyn.pl Film: Na stronie oprócz informacji produktowych, można […]