Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Kiełbaski Degustino od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Kiełbaski klasyczne Degustino

Na polskim rynku pojawiły się pyszne kiełbaski „Degustino”. Te pełne mięsa i smaku, konfekcjonowane przysmaki produkuje Chrzanowska Manufaktura Wędlin. W pierwszej kolejności do sklepów trafiły trzy tradycyjne smaki: kiełbaski podwawelskie, śląskie i białe. Wszystkie Degustino produkowane są wg domowych receptur, pasteryzowane jak weki od mamy i co ważne nie zawierają glutenu. Degustino to pierwsza linia produktów premium dla prawdziwych koneserów. Swój wyjątkowy smak zawdzięczają doskonale przygotowanym recepturom i odpowiedniej kompozycji przypraw. O ich unikalności stanowi […]

Majonez Kielecki i Musztarda Kielecka w nowych opakowaniach

WSP Społem musztarda kielecka delikatesowa stołowa 545 g

Kultowy Majonez Kielecki oraz królowa polskich stołów – Musztarda Kielecka delikatesowa dostępne są już w nowych, praktycznych opakowaniach! Tradycyjne receptury, wysokiej jakości składniki, a także wygodne w użyciu opakowania to cechy charakterystyczne produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Od lat wyroby kieleckiej Spółdzielni cieszą się uznaniem konsumentów. Swoim wyrazistym smakiem i kremową konsystencją wzbogacają domowe dania i przekąski. Dzięki nowym, plastikowym opakowaniom produkty można bezpiecznie zabrać ze sobą np. w plener. Kanapki z dodatkiem Majonezu Kieleckiego […]

Ogólnopolska kampania marki Olewnik

Olewnik kampania

W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik, Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej. W ramach działań ATL do końca września, odsłona nowej kampanii wraz z reklamą produktu pojawi się w telewizji, w formie spotów […]

Delecta reklamuje Łatwe ciacho

Łatwe Ciacho Delecta

Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży. Komunikacja ma charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: Delecta. Delektuj się. Łatwe ciacho to słodka przekąska […]

Brownie – nowy smak czekolady od Wedla

Czekolada mleczna o smaku Brownie

Do wedlowskiego trio reprezentującego przysmaki rodem z Francji i Włoch dołącza mocno czekoladowa nowość prosto z Ameryki – czekolada z nadzieniem o smaku brownie. Ten wyjątkowy smak najpopularniejszego amerykańskiego ciasta zabierze Cię w daleką podróż po jednym z najbardziej inspirujących kontynentów świata! Marzysz, by poznać prawdziwy smak Ameryki? Chciałbyś wejść na Statuę Wolności i podziwiać niesamowity widok Nowego Jorku lub pędzić żółtą taksówką ulicami Manhattanu, Bronksu lub Queens? Spacerować po zielonym Central Parku, a następnie […]

Już w październiku nowa kampania telewizyjna marki Jawo

Jawo

W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo – jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych. Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami. Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie […]

Pasztet dworski marki Indykpol w opakowaniach promocyjnych

Pasztet Dworski Indykpol

Na sklepowych półkach ponownie pojawiły się promocyjne opakowania Pasztetu dworskiego 230 g z dołączonym drewnianym nożykiem, idealnym do smarowania kanapek. Wiosenna akcja promocyjna spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów, dlatego w tej samej formie jest kontynuowana. Promocyjne opakowania Pasztetu dworskiego są dostępne do końca września w dobrych sklepach na terenie całego kraju. Pasztet dworski to produkt z linii Dobre naturalnie, którą cechuje wysoka zawartość mięsa, brak „E” w składzie oraz krótka lista naturalnych składników. Pasztet […]

Galeria Warmińska dzień przed otwarciem

Dzień przed wielkim otwarciem, o godz. 14:00 odbyła się konferencja prasowa w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Głównymi bohaterami spotkania byli: Dariusz Miłek (inwestor), Lech Chudy (developer) oraz Ewa Kuryłowicz (architekt), którzy odpowiadali na pytania dziennikarzy. Poniżej przedstawiamy wszystkich najemców Galerii Warmińskiej według poziomów. Poziom 0 Apart, Arnika Apteka, Aryton, Bershka, Bojoue Brigette, Bubumarket, Bytom, Camel Active, Campione, Coffret, Cropp Town, Czas na Herbatę, Diverse, Douglas, Duka, E-papierosy Joye, Fotojoker, Frankie’s, Giacomo Conti, Gino Rossi, Grycan, […]

Emix wprowadza trzy nowe produkty do swojej oferty

Firma Emix wprowadza na rynek trzy nowe produkty – kaszę jęczmienną z warzywami, kaszę gryczaną oraz kaszę jęczmienną wiejską. Nowe produkty charakteryzują się wysoką wartością odżywczą i zawartością cennego błonnika roślinnego. Kasze stanowią bogate źródło białka, witamin z grupy B oraz składników mineralnych. Dodatek suszu polskich warzyw (marchew, pietruszka, seler, por, cebula) do kaszy jęczmiennej nadaje je charakterystycznego smaku i sprawia, że podana na ciepło z odrobiną świeżego masła lub sosu stanowi pyszne i lekko […]

Łowicz powiększa ofertę sosów – węgierskie leczo i indyjskie curry

Sos Węgierski Leczo Łowicz

We wrześniu br. firma Agros-Nova powiększa ofertę marki Łowicz wprowadzając wyjątkową i limitowaną linię sosów, w której znajdą się: węgierskie leczo oraz sos indyjski z curry i kolendrą. Marka Łowicz proponuje dwa nowe aromatyczne sosy: pomidorowo-warzywny z papryką i cukinią – umożliwi przygotowanie pysznego leczo oraz pomidorowo-śmietanowy sos indyjski, z dodatkiem curry i kolendry – sprawdzi się jako baza do wielu egzotycznych dań, w tym m.in. indyjskiego curry z kurczaka. Zostały one przygotowane według tradycyjnych […]