W ramach uprzyjemniania codziennych rytuałów marka Krakuski wprowadziła do sprzedaży nowe ciasteczka – Karmelio Zbożowe. Po ubiegłorocznym sukcesie Paluszków Karmelio, Krakuski podwajają falę przyjemności! Nowe Karmelio to absolutnie niespotykane dotychczas połączenie karmelu i pysznej mlecznej czekolady, którymi oblane są zbożowe ciasteczka. Karmelio to prawdziwa gratka dla smakoszy ciasteczkowych smakołyków, którzy podążając za trendem zdrowego żywienia, mogą sobie pozwolić na prawdziwą przyjemność. Krakuski Karmelio Zbożowe Opakowanie: 124 g Cena: ok. 3,99 zł Bahlsen
Aktualności
Powerade, marka popularnego napoju izotonicznego w Polsce, zwiększa pojemność swoich opakowań. Nowa butelka o pojemności 0,7 l to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku. W drugiej połowie września na rynek trafią pierwsze napoje Powerade w nowych opakowaniach o pojemności 0,7 litra. Zwyczaje zakupowe i preferencje naszych konsumentów ulegają zmianie. Polacy trenują częściej i dłużej, w związku z tym szukają optymalnych dla siebie rozwiązań w kategorii napojów sportowych. Z analiz rynku wiemy, że w czasie jednej wizyty w sklepie […]
Ruszył internetowy konkurs firmy Bakoma – „Owocowa Poczta Jogurtowa”. Na fanpage’u „Nieidealna”, promującym markę Premium Gold, można wygrać markowe zegarki i aż 90 zestawów prezentów. Wystarczy zaproponować najciekawsze rozwiązanie „nieidealnej sytuacji”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja content marketingu Goldbach Interactive (Poland). Aby wziąć udział w konkursie „Owocowa Poczta Jogurtowa”, należy polubić fanpage „Nieidealna” na Facebooku oraz wymyślić kreatywne wyjście z opisanej w aplikacji konkursowej niecodziennej sytuacji, w której znaleźć się może każda kobieta. Codziennie […]
SPAR Polska S.A. poinformował o zwiększeniu liczby sklepów o 20 nowych placówek. Tak znaczny wzrost podyktowany jest dynamicznym rozwojem sieci i chęcią wzmocnienia jej obecności w zachodniej części kraju. Do listy sklepów SPAR dołączyły placówki w formatach SPAR w: Bojadłach, Krośnie Odrzańskim, Raculi, Sulechowie, Trzbielu, Zielonej Górze oraz dwa sklepy w Świebodzinie. Natomiast sklepy w formacie SPAR Express uruchomiono w: Borowie Wielkim, Brodach, Czaczu, Iłowej, Konotopie, Jabłonnej, Nowym Miasteczku, Nowogrodzie Bobrzańskim, Tuplicach, Międzyrzeczu, Zielonej Górze, […]
Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki. […]
Już 25 września o godzinie 7:00 przy ul. Modlińskiej 35 w Warszawie zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl. Podczas uroczystego otwarcia dla wszystkich Klientów sklep przygotował liczne atrakcje i promocje. Z okazji otwarcia w dniach od 25.09 do 5.10 w sklepie Lidl w Warszawie przy ul. Modlińskiej 35 klienci będą mogli znaleźć mnóstwo wysokiej jakości produktów w promocyjnych cenach. Wszystkie świeże owoce, a więc asortyment „Ryneczku Lidla”, oferowane będą 20% taniej. Liczne konkursy z nagrodami, występy szczudlarzy, […]
Opływowy kształt dopasowany do dłoni, sportowy korek ułatwiający picie w ruchu oraz atrakcyjna wizualnie etykieta. To wszystko sprawia, że nowe opakowanie Kropli Beskidu o pojemności 0,75l wyróżnia się na sklepowej półce. Wygodniejsza butelka dostępna będzie już w drugiej połowie września w handlu tradycyjnym. Wprowadzeniu nowego wariantu towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży. Nowe poręczne opakowanie Kropli Beskidu to odpowiedź na oczekiwania systematycznie rosnącej grupy osób wybierających ruch w wolnym czasie. A woda mineralna jest nieodzownym elementem […]
19 września Grupa Colian oficjalnie otworzyła nowy zakład. Nowoczesny kompleks produkcyjny, zlokalizowany w Bydgoszczy, wyposażono w innowacyjne linie produkcyjne. Inwestorem nowego obiektu jest Colian Centrum Logistyczne sp. z o.o., podmiot zależy w blisko 100 proc. od spółki Colian Holding SA. Podczas uroczystości otwarcia zaprezentowano obiekt oraz zorganizowano jego zwiedzanie. Zakład, zlokalizowany w Bydgoszczy przy ul. Srebrnej 22, to największy zakład produkcyjny w Grupie. W kompleksie o łącznej powierzchni ok. 22.000 m2 będą wytwarzane sztandarowe produkty […]
W dniach 5-6 listopada 2014 roku w warszawskim hotelu Bristol odbędą się warsztaty o tematyce „Pomiar efektywności działań trade marketingowych” organizowane przez firmę Trio Conferences. Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego. Warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych […]
W czwartek, 18 września w Ostrówku koło Łochowa przy ul. XXX-lecia PRL 6B firma Stokrotka Sp. z o.o. otworzyła nowy Market. Jest to drugi franczyzowy market tej sieci. Łącznie Stokrotka będzie posiadać już 29 sklepów w formacie marketowym. W ubiegłym miesiącu Stokrotka informowała o otwarciu pierwszego franczyzowego marketu w Zamościu. Otwarcie kolejnego sklepu w tej formule zapowiada rosnące tempo rozwoju sieci w koncepcji market. W kwietniu bieżącego roku Stokrotka wyszła na rynek z ofertą współpracy w ramach partnerskiego systemu franczyzowego. […]