Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Sieć Słoneczko rośnie w siłę

Jednym z głównych punktów strategii Grupy Kapitałowej Bać-Pol na 2015 rok jest rozwój miękkiej franczyzy w ramach sieci Słoneczko. Spółka zamierza rozwijać ten format wspierając obecnych właścicieli sklepów oraz jej nowych partnerów. Sieć Słoneczko będzie rozwijać się w regionach, w których zlokalizowane są magazyny Cash & Carry Grupy Kapitałowej Bać-Pol oraz pozostałe magazyny dystrybucyjne. Spółka planuje inwestować w miękką franczyzę zachowując właściwą proporcję w relacji między Franczyzobiorcą a Franczyzodawcą. Będziemy bazować na dobrych warunkach zakupu […]

market-Detal rozpoczyna negocjacje handlowe

Spółka market-Detal rozpoczęła kolejny etap pracy nad nową siecią handlową, która zadebiutuje na rynku w styczniu 2015 r. Firma jest w trakcie kontaktowania się z dostawcami w celu zaproszenia do negocjacji. 1 października br. do zarządu market-Detal dołączył Krzysztof Wojciechowski, członek Zarządu – Dyrektor Zakupów. Jego głównym zadaniem jest stworzenie oraz zarządzanie strategią handlową oraz polityką asortymentową sieci. Krzysztof Wojciechowski jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w […]

Sok jabłkowy z owocem żurawiny od Marwitu

W sklepach pojawiła się limitowana edycja soków Marwit Jabłko – Owoce Żurawiny. To świetna okazja do spróbowania nowego, wyjątkowego smaku. Nie przez przypadek jednak  ta kombinacja świeżego soku pojawia się w sprzedaży na początku jesieni. Oba tytułowe owoce posiadają mnóstwo wartości odżywczych, tak istotnych do wzmocnienia organizmu w czasie pierwszych chłodnych, deszczowych dni. A świeżo wyciskane soki marki Marwit zachowują ich właściwości oraz naturalny smak. Do znanego już miłośnikom Marwitu smaku jabłka w tym sezonie dołącza żurawina. […]

Firma Jawo podejmuje współpracę z Ajinomoto Frozen Foods

Częstochowska firma Jawo Sp. z o.o. 3 października 2014 r. zawiązała w Polsce spółkę joint venture z japońskim gigantem spożywczym Ajinomoto Frozen Foods. Nowy podmiot otrzymał nazwę Ajinomoto Jawo Sp. z o.o. Ze względu na rozmiar przedsięwzięcia na założenie spółki musiał wyrazić zgodę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). 10 września br. UOKiK zgodził się na stworzenie spółki przez obie firmy. Częstochowska firma w ramach nowego podmiotu  zaopatrywać będzie w japońskie pierogi goyza cały rynek […]

Sklepy Spar w Wilkowie i Dąbrówkach

Dnia 26 września sieć SPAR Polska uruchomiła kolejne dwie placówki. Sklep SPAR w Wilkowie zajmuje powierzchnię 190m², natomiast placówka SPAR Express w Dąbrówkach ma 166m². Aktualnie sieć SPAR liczy 176 sklepów. Miejscowość Wilkowo leży w odległości 4km Świebodzina przy drodze krajowej nr 92, którą często poruszają się pojazdy ciężarowe jadące w kierunku lub zjeżdżające z autostrady A2. Z tego powodu właściciel sklepu Paweł Bezak postawił na sklep całodobowy, umożliwiając kierowcom będącym w trasie zakupy o […]

Sertop – Serki wędzone „Jak dawniej”

Najnowszy produkt marki Sertop, firmy z ponad 50-cio letnią tradycją, to serki topione „Jak Dawniej”. Produkty otrzymały ładne, eleganckie opakowania i oferowane są w dwóch wersjach smakowych: Gouda i Edam. Zarówno skład serka, jego kremowa konsystencja, jak i zastosowana szata graficzna na opakowaniu nawiązują do tradycyjnych metod produkcji serków topionych z dawnych lat. Gramatura: 100 g Cena: ok. 1,99 zł Sertop

Baton KitKat w wersji Double Caramel

Oryginalne smaki to specjalność marki KitKat. Wystarczy wspomnieć o Kit Kat Chunky Peanut Butter czy ofercie świątecznej Kit Kat Orange oraz KitKat Cookies & Cream. Teraz marka dokonuje kolejnej rewolucji w kategorii. Po raz pierwszy łączy dwa różne doznania smakowe w jednym batoniku – KitKat Chunky Double Caramel. KitKat Chunky Double Caramel został wzbogacony o 2 różne rodzaje karmelu. W jednej połówce batona karmel jest chrupiący, a w drugiej – kremowy. 2 połówki – każda inna. […]

Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku. Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski. Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra […]

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Z początkiem października startuje intensywna kampania telewizyjna mleka ŁAGODNE firmy Polmlek. Kampania ma charakter informacyjny a jej celem jest przedstawienie kluczowych benefitów produktu, którymi są: obniżona o 80% wartość laktozy, lekkostrawność, naturalnie słodki smak oraz wartości odżywcze zwykłego mleka. Spot 30” i 15” będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest „Mleko ŁAGODNE dla każdego, bez wyjątku!”. Mleko ŁAGODNE należy do portfolio Grupy […]

Truskawka Puffins od Microfood

Marka Puffins znana ze swoich unikatowych i przełomowych przekąsek z puffingowanych owoców wprowadziła do swojej oferty nowość – puffingowane Truskawki Puffins.  Truskawki, tak jak inne produkty marki Puffins to chrupiące, w 100% naturalne, trójwymiarowe kawałki owoców suszone opatentowaną metodą próżniową, która pozwala zachować naturalny smak, intensywny aromat produktu oraz wszystkie witaminy i cenne wartości odżywcze naturalnie występujące w świeżych owocach! Produkty marki Puffins charakteryzują się naturalnymi, przestrzennymi kształtami, dużą objętością, niezwykłą lekkością, chrupkością oraz wyśmienitym, rozkosznie słodkim […]