Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. Jej celem jest promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z […]
Aktualności
Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków wprowadziły na rynek nowy produkt – flaki z mięsem wołowym. Jest to gotowe danie, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można przygotować pyszny obiad dla całej rodziny. Wystarczy podgrzać i gotowe! Flaki to tradycyjne, smaczne danie charakterystyczne dla kuchni polskiej. Najnowsza propozycja marki Łuków – Flaki z mięsem wołowym z serii Świat Szlachetnej Wołowiny przygotowane są z najlepszej jakości flaków i mięsa wołowego, w tradycyjnym rosole z dodatkiem aromatycznych warzyw. Świetne jako […]
Kultowy napój Frugo śmiało przyjmuje nowe oblicze, prezentując mocno limitowaną złotą barwę. Nowy kolor skrywa w sobie również kompletnie nowy smak, serwując orzeźwiające połączenie złotych jabłek i mięty. To jednak tylko początek świeżych wiadomości ze świata kolorowej marki! Już teraz wyłącznie w sieci Biedronka dostępne jest Frugo w klasycznych retro-etykietach z lat 90.! Frugo, będąc zawsze na bieżąco, postanowiło wesprzeć polskich sadowników. W sklepach w całej Polsce dostępny jest kompletnie nowy złoty kolor najbardziej zadziornego z […]
Haribo, producent kultowych żelek i pianek, przygotował gamę kwaśnych produktów z polskojęzycznymi nazwami, w tym nowość – Tęczowe Paski. To świetna propozycja dla wszystkich miłośników intensywnych smaków! W portfolio kwaśnych produktów Haribo znajdują się kultowe Kwaśne Języczki, czyli miękkie żelki, będące perfekcyjnym zestawieniem delikatnie słodkiego i intensywnie kwaśnego smaku. Klasyczną pozycją w gamie kwaśnych żelek Haribo są również Kwaśne Frytki, zaskakujące połączeniem soczystych, owocowych smaków z orzeźwiającą kwaśną posypką. Nowością wśród kwaśnych produktów Haribo są kolorowe […]
Mokate, czołowy polski producent kaw, herbat i półproduktów dla przemysłu spożywczego, cały czas jest niekwestionowanym liderem rynku cappuccino w naszym kraju. Ale nie tylko w tym segmencie kawowego rynku firma osiąga doskonałe rezultaty. Wartościowy udział Mokate w rynku cappuccino wynosi dziś ok. 56 procent (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie sierpień 13′-lipiec 14′ w kategorii cappuccino). To mniej więcej 10-krotnie więcej niż markowy wicelider w tej kategorii, nie licząc […]
Firma IPS Technologia ze Swarzędza zaprojektuje nową fabrykę słodyczy „Pszczółka” w Specjalnej Strefie Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Inwestycja pochłonie ponad 80 milionów złotych i zakończy się w 2016 roku. W nowym zakładzie pracę znajdzie docelowo 450 osób. Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina rozpoczęła w 2014 roku inwestycję budowy nowego zakładu produkcyjnego na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Wiosną 2014 roku spółka uzyskała zezwolenie na prowadzenie działalności w SSE […]
6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni. Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku pomidorowego Fortuna) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem aż trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak – Superior Taste. Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i […]
Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” zmieniają opakowanie tradycyjnej margaryny kulinarnej Zwykła. Nowe opakowanie zostało opatrzone apetycznym zdjęciem obiadu, które podkreśla szerokie kulinarne zastosowanie produktu do smażenia, duszenia, gotowania oraz pieczenia. Mocna ekspozycja logo pozwala na szybką i jednoznaczną identyfikację produktu z marką Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Zwykła to margaryna kulinarna o najniższej zawartości tłuszczu (60%) spośród wszystkich produktów tej kategorii, oferowanych przez Spółkę Bielmar. Ponadto, jako jedyna zawiera wyłącznie składniki pochodzenia roślinnego. Ze względu na brak dodatku mleka […]
We wrześniu 2014 roku Marit Kroon objęła funkcję Senior Stills Activation Managera w Coca-Cola Poland Services. Na nowym stanowisku odpowiada za budowanie strategii całej kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services. Do zakresu jej odpowiedzialności należą następujące marki: Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade, Burn oraz Kropla Minerałów. Marit rozpoczęła pracę w Coca-Cola w 2004 roku na stanowisku Brand Managera w Tallinie. Przez kolejne lata pełniła różne funkcje, m.in. Senior Brand Managera oraz Marketing Activation Managera […]
Polski producent słodyczy – wadowicka firma Skawa, wprowadziła do sprzedaży zupełnie nowy produkt: markizy kakaowe o dumnie brzmiącej nazwie „Ciacho”. Ciacho, są to imponujących rozmiarów okrągłe, kruche herbatniki przełożone znakomitym kremem kakaowym i zapakowane w 300-gramowe ładne i apetyczne opakowania. Markizy Ciacho cechują się słodkim, delikatnym smakiem, dlatego znakomicie sprawdzą się podczas imprezy czy spotkań przy kawie. Skawa