Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

MarcPol modernizuje sklepy i poszerza ofertę

Polska sieć spożywcza MarcPol zmodernizowała w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku. W ramach rewitalizacji uatrakcyjniona została także oferta sklepów MarcPol i prezentacja produktów na półkach. MarcPol przeprowadził w 2014 roku modernizację kilkunastu sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych. Pierwszym z nich był sklep zlokalizowany przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r. Chcemy, żeby nasi Klienci […]

Velvet zwiększa asortyment o płatki i patyczki kosmetyczne

Z początkiem stycznia 2015 roku marka Velvet wprowadziła na rynek polski dwie nowe kategorie produktowe: płatki i patyczki kosmetyczne. Płatki są nie tylko miękkie i chłonne, ale przede wszystkim nie rozwarstwiają się dzięki złączonym brzegom, odpowiadają na oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentek. Marka Velvet wychodzi naprzeciw potrzebom  Polek i proponuje płatki idealne. Gwarantuje miękkość i chłonność płatków, wykonanych w 100 proc. z bawełny. Nowe płatki kosmetyczne Velvet mają unikalną cechę – obszyte brzegi, dzięki temu nie rozwarstwiają […]

Delecta rozgrzewa nową kampanią Owocowego kubka

Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br. Owocowy kubek Delecta to linia jednoporcjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W  ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat […]

Druga odsłona kampanii kiełbasek Degustino

Kiełbaski klasyczne Degustino

Z początkiem stycznia br. ruszyła kolejna odsłona, ogólnopolskiej kampanii Degustino. Bilboardy sponsorskie emitowane są na antenie TVN . Celem trwającej się właśnie kampanii jest wsparcie wprowadzenia produktu na rynek. Degustino to pierwsza linia kiełbasek premium Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin dla prawdziwych smakoszy.  Swój wyjątkowy smak zawdzięczają doskonale przygotowanym recepturom i odpowiedniej kompozycji przypraw. Degustino są pasteryzowane jak dawniej przetwory domowe, co gwarantuje naturalność i właściwości odżywcze. Charakteryzują się także wyjątkową mięsnością – zawierają nawet 93% mięsa. Kiełbaski Degustino nie […]

Sylwestrowa uczta z WSP Społem

Stare porzekadło mówi: „jaki Nowy Rok, taki cały rok”. Dlatego jeśli chcesz przez kolejne 364 dni, delektować się wyśmienitymi smakami w doborowym towarzystwie, koniecznie zaproś swoich bliskich na noworoczny poczęstunek przygotowany z dodatkiem produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”! Sałatki przypraw i udekoruj Majonezem Kieleckim Dzięki gładkiej, kremowej konsystencji, a także smakowi zbiliżonemu do domowych wyrobów, potrawy przygotowane na jego bazie, będą niezwykle apetyczne. Ponadto, Majonez Kielecki w wersji w plastiku świetnie nadaje się do dekorowania. […]

Wesołych Świąt życzy Przegląd Handlowy!

Wesołych Świąt

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia pragniemy złożyć wszystkim naszym Klientom, Współpracownikom, Partnerom oraz Użytkownikom portalu www.PrzeglądHandlowy.pl – najserdeczniejsze życzenia Zdrowych i Wesołych Świąt spędzonych w ciepłej i rodzinnej atmosferze, wymarzonych i trafionych prezentów pod choinką, a także spełnienia najskrytszych marzeń. Zdrowia, szczęścia, pomyślności… Mirosław Szul / Redakcja PrzeglądHandlowy.pl

Maspex Wadowice przejmuje wybrane aktywa Agros-Nova m.in. marki Łowicz, Krakus i Kotlin

W dniu 18 grudnia b.r. AN International 2 S.a.rl. oraz Agros Nova AB, będący właścicielami Grupy Agros Nova podpisały wstępną umowę z Grupą Maspex Wadowice na sprzedaż wybranych aktywów Grupy. W wyniku transakcji do Grupy Maspex Wadowice dołączą dwa zakłady produkcyjne – Łowicz i Wąsosz – oraz takie marki, jak: Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn i DrWitt. W Grupie Agros-Nova pozostanie zakład i centrum logistyczne w Tymienicach oraz marki: Fortuna, Garden i Pysio.  Warunkiem […]

Kawa Inka w nowych opakowaniach

Nowe opakowanie Kawy Inki oraz hasło „Dobra w swej naturze” ma podkreślić naturalność jej składników. Inka to polska kawa z tradycjami, ale doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy związane ze zdrowym i świadomym żywieniem – przekonuje Marta Pawlas z firmy Grana. Inka w nowych opakowaniach dostępna będzie na półkach sklepowych od stycznia 2015 roku. Nowe opakowanie Inki Klasyczną Kawę Inkę zna każdy Polak. To jeden z nielicznych polskich produktów, który może pochwalić się taką rozpoznawalnością – wspomagana […]

Smaczne i naturalne – ziołowe cukierki Ricola

Wysoka, szwajcarska jakość i naturalne składniki – to cechy rozpoznawcze ziołowych cukierków Ricola, które od lat słyną ze swoich dobroczynnych właściwości przydatnych w zwalczaniu dolegliwości gardła. Cukierki Ricola to nie tylko zdrowy, ale i smaczny sposób również na odświeżenie oddechu. Dzięki małemu, poręcznemu opakowaniu możemy dyskretnie korzystać z nich w każdej sytuacji i w każdym miejscu. Każdy cukierek to kompozycja 13 starannie dobranych ziół z dodatkiem dominującego smaku. Cukierki Ricola dostępne są w czterech wersjach: Oryginalne […]

Sieć sklepów MarcPol przyspiesza ekspansję

Polska sieć spożywcza MarcPol planuje uruchomienie w 2015 r. około 40 nowych placówek. To ponad dwa razy więcej niż otwarto w tym roku. W planie jest także modernizacja wybranych sklepów. MarcPol zwiększa tempo rozwoju sieci supermarketów spożywczych. W przyszłym roku zamierza otworzyć około 40 nowych placówek. To ponad dwa razy więcej niż otwarto w tym roku. W kolejnych latach planujemy przyspieszenie ekspansji naszej sieci. Naszym celem jest umocnienie pozycji w obsługiwanych regionach oraz dotarcie do […]