Delecta rozbudowuje ofertę ciast do samodzielnego wypieku, wprowadzając na rynek Kruche i Biszkopt w nowej linii Domowe wypieki. To pierwsze na rynku ciasta bazowe z dodatkiem specjalistycznych gatunków mąk. Domowy Biszkopt Delecta jest lekki i puszysty, po upieczeniu nie opada, dzięki czemu zachowuje swoją delikatną strukturę. Najwyższą jakość wypieku gwarantuje wysokogatunkowa mąka tortowa w składzie produktu. Biszkopt można przygotować w wersji podstawowej i urozmaicić ulubionymi dodatkami – kremem, masą, owocami czy galaretką. Na opakowaniu zamieszczono dodatkowe przepisy na […]
Aktualności
O firmie Bahlsen, jej pozycji na rynku i planach na przyszłość oraz o polskim rynku ciastek rozmawiamy ze Scottem Brankinem, General Manager, Bahlsen Polska & CEE. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak ocenia Pan rok 2014 w kontekście pozycji firmy Bahlsen na polskim rynku ciastek? Na tle rynku Bahlsen Polska wypada bardzo dobrze. W roku 2014 sprzedaż naszych produktów wzrosła o blisko 10%, a rynek odnotował w tym czasie niewielki spadek o około […]
10 kwietnia nastąpi zmiana w Zarządzie spółki market-Detal. Nowym prezesem będzie Artur Góralczyk, przejmuje on obowiązki Artura Kasnera, który powraca do Rady Nadzorczej. Nowy prezes związany jest z firmą od ośmiu lat, jako członek Zarządu ds. Ekspansji, Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji oraz Finansów i Księgowości. Planuje kontynuować strategię biznesową i politykę personalną firmy, którą współtworzył. Artur Kasner prezes spółki market-Detal, która jest właścicielem sieci supermarketów Mila, po intensywnym okresie pracy nad uruchomieniem sieci supermarketów Mila, […]
Marka Fortuna postawiła na całkowitą zmianę linii soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową. Już w lutym na sklepowe półki trafi pięć wariantów soków Karotka Plus: jabłko, marchew, malina + aloes jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata jabłko, marchew, mango + len jabłko, marchew, banan + witaminy A, C, E jabłko, marchew […]
W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]
Wraz z początkiem roku na rynku pojawił się nowy alkohol z segmentu premium. Pod marką Finlandia® Frost kryją się trzy unikalne kompozycje smakowe: Cranberry&Apple, Citrus&Mint, Raspberry&Cherry, inspirowane bardzo orzeźwiającymi smakami owoców. Finlandia® FROST powstaje na bazie znanej ze swojej doskonałej jakości, krystalicznie czystej Finlandia® Vodka. Nowy alkohol o mocy 25% stanowi jedyną w swoim rodzaju owocową kompozycję. Każdy z trzech produktów charakteryzuje się doskonale zbalansowanym, orzeźwiającym smakiem, który w połączeniu z niższą zawartością alkoholu sprawia, że […]
Już 12 lutego o godzinie 8:00 przy ul. Wejherowskiej 4 w Poznaniu otwarty zostanie nowy sklep Lidl. Będzie to już 15 placówka w tym mieście. Z tej okazji sieć Lidl zaprasza wszystkich do uczestniczenia w festynie oraz na zakupy w promocyjnych cenach. W nowym sklepie sieci na poznańskich Smochowicach Klienci będą mogli znaleźć produkty dobrze im znanych marek Lidl m.in.: pieczywo „Chrupiące z Pieca”, wędliny PIKOK czy ryby marki Nautica, świeże owoce i warzywa dostępne w […]
Na początku lutego ruszyła nowa kampania Bakomy promująca owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W reklamach i kampanii sponsoringowej w telewizji i Internecie pojawią się ponownie brand heroes marki – Kłosiaki, które na zasadach kontrastu, zabawnie wskazują, czym różni się świat mężczyzn i kobiet. Nowa kampania Bakomy skierowana jest głównie do mężczyzn. Promowany jest owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W ramach prowadzonych działań realizowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa m.in. w TV i kanałach tematycznych. Nowy spot reklamowy […]
Browar Amber rozpoczął warzenie krótkich serii piw „Po godzinach”. To autorskie interpretacje wybranych stylów piwnych. Każdy prezentowany styl warzony będzie w ilości 200 hektolitrów. A na rynku każda z nich będzie zaledwie kilka miesięcy. Seria ma sprowokować piwoszy do nowego HOBBY – zapoznawania się ze smakami nowych piw i bawienia się ich różnorodnością. Jako pierwszy z serii „Po godzinach” na rynek trafił koźlak pszeniczny. Niefiltrowane, naturalnie mętne piwo górnej fermentacji, które łączy cechy rozgrzewającego koźlaka i […]
Dwa smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]