Marka Winiary wprowadziła na rynek Pudding na zimno, Produkt oferowany jest w dwóch pysznych smakach: czekoladowym i waniliowym. Budynie ze względu na prosty sposób przygotowania a jednocześnie dobrodziejstwo składników odżywczych pochodzących z mleka często goszczą w diecie dzieci, a nam dorosłym przywołują smak beztroskiego dzieciństwa, kiedy mama lub babcia przygotowywały dla nas ten pyszny deser. Teraz na okres ciepłego lata Winiary przygotowały budyń w nowej wersji do sporządzania na bazie zimnego mleka. Jego przygotowanie nie […]
Aktualności
Z końcem marca br. firma Profi wprowadza na rynek cztery nowe produkty i tym samym poszerza gamę Wielkopolskich Pasztetów z drobiem o cztery nowe smaki: pikantny, z cebulką, ze szczypiorkiem, z suszonymi pomidorami i bazylią. Cztery nowe produkty Profi: Wielkopolski Pasztet z drobiem i szczypiorkiem Wielkopolski Pasztet z drobiem, pikantny Wielkopolski Pasztet z drobiem i cebulką Wielkopolski Pasztet z drobiem, suszonymi pomidorami i bazylią. Produkt sterylizowany. Nie zawiera konserwantów. Cena ok. 1,99 zł. Waga 131 […]
Redakcja Przeglądu Handlowego wznawia akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych Tesco.pl, Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, zgodnie z przyjętym przez nas standardem, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. We wszystkich badanych sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Poniżej przedstawiamy listę 30 losowo wybranych produktów codziennego użytku, biorących udział w badaniu cen koszyków. Ceny najtańszych produktów w zestawieniu poszczególnych sklepów zostały pogrubione. […]
Już 18 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie rozpocznie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres potrwa dwa dni – do 19 marca. W 2014 roku w kongresie udział wzięło ponad 750 uczestników z 334 firm. Pokazało to, że Poland & CEE Retail Summit stał się centralnym spotkaniem polskiego handlu, pozwalającym z jednej strony wymieniać strategiczne informacje, z drugiej – nawiązywać owocne relacje biznesowe, realnie przekładające się na rozwój handlu w Polsce i Europie. Szczegółowe […]
Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy. Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową. Wśród Wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: […]
Na sklepowych półkach pojawiły się trzy nowe Galaretki Gellwe z linii Mocno Owocowy Smak FRUGO: Czerwona o smaku truskawki z granatem i czerwoną porzeczką, Niebieska – jagodowa z dodatkiem cytrynowej lemoniady oraz Pomarańczowa z intensywną nuta owoców egzotycznych. Kolorowe, lekkie desery będą doskonałym uzupełnieniem letnich dni. Marka Gellwe wprowadza na rynek kolejny innowacyjny produkt, dzięki któremu przygotowanie deseru o Mocno Owocowym Smaku będzie niezwykle proste! Z myślą o FRUGOmaniakach, doceniających smak pysznego, kultowego napoju, linia Galaterek Gellwe […]
Marka Mosso właśnie rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową Majonezu Napoleońskiego. Jej twarzą jest aktor Krzysztof Kowalewski. Swoim zasięgiem kampania objęła kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”. Jest to pierwsza kampania telewizyjna Majonezu Napoleońskiego, który jest naszym flagowym produktem. Poprzez przekaz chcemy odświeżyć jego wizerunek i zwrócić uwagę konsumentów na jego walory smakowe. – […]
Nowo otwarty sklep SPAR w Strzyżowie (woj. Podkarpackie) ma powierzchnię 225 m2 i jest sklepem własnym Bać-Pol Detal. Sklep jest pierwszym otwartym według nowych standardów SPAR zarówno w obszarze rozmieszczenia kategorii produktów jak i szerokości asortymentu. Zrealizowano w nim również nowy projekt SPAR wprowadzając możliwość zakupu kawy na wynos. W najbliższej przyszłości sklep w Strzyżowie zostanie zaliczony do obiektów, w których będą odbywały się szkolenia przyszłych franczyzobiorców. Placówka w Strzyżowie zlokalizowana jest w sercu miasta. W […]
O firmie De Care, jej pozycji na rynku produktów azjatyckich i planach na przyszłość rozmawiamy z Maciejem Szałą, Prezesem firmy De Care. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. De Care jest dużą firmą dystrybucyjną. Nie każdy jednak o niej słyszał. Jak firmę i oferowane przez Państwa produkty opisałby Pan w kilku zdaniach? Firma De Care jest rzeczywiście liderem wśród firm dystrybuujących produkty spożywcze z różnych zakątków świata. Ale przede wszystkim firma to ludzie. Jesteśmy grupą […]
W 2015 roku Lidl Polska zamierza zainwestować w szkolenia pracowników aż 20 mln zł – to niemal 2/3 kwoty, którą w tym roku władze stolicy przeznaczą na weekendowe remonty dróg. Ogłoszony przez Lidla globalny projekt szkoleniowy w tym roku dotyczyć będzie kierowników sklepów. Projekt „Więcej niż kierownik” realizowany będzie na skalę europejską, w głównej mierze z wykorzystaniem struktur wewnętrznych. Lidl w Polsce jest jedną z pierwszych spółek koncernu, która przystępuje do jego realizacji. Według szacunków firmy […]